Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Info over (internet)winkels en handelaren
Oct 25, 2009
Er zijn al berichten van mensen die de Star Trek boxset hebben besteld een annuleringse-mail hebben ontvangen.
F
Frank
Frank
Oct 25, 2009
Er zijn al berichten van mensen die de Star Trek boxset hebben besteld een annuleringse-mail hebben ontvangen.
I
Ifeman
Ifeman
Oct 25, 2009
Dat kan ik bevestigen, gisteren rond 11:30 besteld vanmorgen kreeg ik de annulering mail binnen. :(
Frank;1630842 wrote: Er zijn al berichten van mensen die de Star Trek boxset hebben besteld een annuleringse-mail hebben ontvangen.
Dat kan ik bevestigen, gisteren rond 11:30 besteld vanmorgen kreeg ik de annulering mail binnen. :(
reply
0
S
Sylver
Sylver
Oct 25, 2009
Op de Belgische site staat hij voor €72,60.
Lijkt me een normale prijs...
Ifeman;1630849 wrote: Dat kan ik bevestigen, gisteren rond 11:30 besteld vanmorgen kreeg ik de annulering mail binnen. :(
Op de Belgische site staat hij voor €72,60.
Lijkt me een normale prijs...
reply
0
DW
DVD Watcher
DVD Watcher
Oct 25, 2009
Als ze annuleringsmails versturen, kunnen ze ook wel die dvd van de site halen als ie blijkbaar uitverkocht is.
effe off topic, die ghostbusters bl ray voor 6,25 euro, iemand die al ontvangen? of is dat ook weer een neplokkertje om de site te bezoeken?
Als ze annuleringsmails versturen, kunnen ze ook wel die dvd van de site halen als ie blijkbaar uitverkocht is.
effe off topic, die ghostbusters bl ray voor 6,25 euro, iemand die al ontvangen? of is dat ook weer een neplokkertje om de site te bezoeken?
reply
0
.
.:Quadran:.
.:Quadran:.
Oct 25, 2009
Hiernet wil ik Ghostbusters ontvangen voor 6,25€.
Dan weer inlogproblemen ... e-mail account bestaat niet. dus weer die login???
Nu kijk ik terug en staat BR Ghostbusters ineens 13,35€ ...
Hiernet wil ik Ghostbusters ontvangen voor 6,25€.
Dan weer inlogproblemen ... e-mail account bestaat niet. dus weer die login???
Nu kijk ik terug en staat BR Ghostbusters ineens 13,35€ ...
reply
0
DW
DVD Watcher
DVD Watcher
Oct 25, 2009
Weet niet waar jij 13,35 ziet, maar hij kost nog steeds blijkbaar 6,25 euro : Ghostbusters_Blu-ray
.:Quadran:.;1630997 wrote: Hiernet wil ik Ghostbusters ontvangen voor 6,25€.
Dan weer inlogproblemen ... e-mail account bestaat niet. dus weer die login???
Nu kijk ik terug en staat BR Ghostbusters ineens 13,35€ ...
Weet niet waar jij 13,35 ziet, maar hij kost nog steeds blijkbaar 6,25 euro : Ghostbusters_Blu-ray
reply
0
C
Corneelh
Corneelh
Oct 25, 2009
Zal wel op cosmox.be zijn. Daar hebben ze hogere prijzen.
DVD Watcher;1630998 wrote: Weet niet waar jij 13,35 ziet, maar hij kost nog steeds blijkbaar 6,25 euro : Ghostbusters_Blu-ray
Zal wel op cosmox.be zijn. Daar hebben ze hogere prijzen.
reply
0
GTF
Gandalf the funny
Gandalf the funny
Oct 25, 2009
Ik heb ook de annuleringsmail van star trek ontvangen...
Hoop dat ze t geld in ieder geval snel terugstorten dan...
Ik heb ook de annuleringsmail van star trek ontvangen...
Hoop dat ze t geld in ieder geval snel terugstorten dan...
reply
0
.
.:Quadran:.
.:Quadran:.
Oct 25, 2009
Ach daarmee dat m'n account niet werkte.
Kan je van uit België op cosmox.nl bestellen?
Ach daarmee dat m'n account niet werkte.
Kan je van uit België op cosmox.nl bestellen?
reply
0
S
Smooth-J
Smooth-J
Oct 26, 2009
Lijkt me in eerste instantie niet, als ze twee verschillende sites hebben voor België en Nederland. Anders hadden ze er wel één site van gemaakt.
.:Quadran:.;1631105 wrote: Ach daarmee dat m'n account niet werkte.
Kan je van uit België op cosmox.nl bestellen?
Lijkt me in eerste instantie niet, als ze twee verschillende sites hebben voor België en Nederland. Anders hadden ze er wel één site van gemaakt.
reply
0
M
marty2007
marty2007
Oct 26, 2009
ook een annuleringsemail ontvangen betreffende de Star Trek Box.
Wat me tevens opvalt is de reclame-banners van Cosmox op verschillende sites (o.a. Windows Live mail).
Ziet er meer en meer uit als een lokkertje om de mensen naar hun site te krijgen!!
Mijn vertrouwen is inmiddels opgezegt in Cosmox
ook een annuleringsemail ontvangen betreffende de Star Trek Box.
Wat me tevens opvalt is de reclame-banners van Cosmox op verschillende sites (o.a. Windows Live mail).
Ziet er meer en meer uit als een lokkertje om de mensen naar hun site te krijgen!!
Mijn vertrouwen is inmiddels opgezegt in Cosmox
reply
0
DW
DVD Watcher
DVD Watcher
Oct 26, 2009
Ik had 2 bestellingen geplaatst van de Star Trek boxen 1-6 op Blu ray voor 25euro, en heb daar van het weekend ook de bevestigingsmails van gehad.
Net kom ik thuis en zie ik dat er 2 annuleringsmails binnen zijn gekomen dat ze niet meer leverbaar zijn, en uitverkocht zijn.
Nu staat die box voor 82,99 euro op de site vermeld en dat ze verwacht worden.
Ondanks het grote prijsverschil heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en heb ik telefonisch kontakt opgenomen met de klantenservice.
Ik had het verteld en ze zeiden dat de prijs idd veranderd is en dat ze binnenkort weer verwacht worden. Ik zei toen ''Op moment van bestelling stond er niets bij van niet leverbaar of uitverkocht, dus hij stond er gewoon normaal bij, waarvan de klanten ervan uitgaan dat ie gewoon leverbaar is.
Zo stond het dus een aantal dagen op de site zonder enige melding erbij van niet leverbaar of uitverkocht, en daarom was ik van mening zei ik, dat de boxen dan alsnog maar geleverd moeten worden voor de geadverteerde prijs van 25euro, omdat ze het dan maar verwijderd hadden moeten hebben.
De klant is koning zei ik, en dan vind ik het niet meer als netjes dat ze dan alsnog maar geleverd moeten worden, omdat op moment van bestelling er niks bij stond, en je een overeenkomst hebt door de bevestigingsmails''.
De Telefoniste van Cosmox was het hier wel mee eens, maar zelf kon ze er niets aan doen. ik zei dan leg dit maar zo voor aan uw chef, en overleg het dan maar, en uit coulance naar de klant toe wil ik graag mijn bestelling alsnog geleverd hebben voor de prijs die er stond op het moment van het plaatsen van de bestelling.
Ze heeft er een notitie van gemaakt van dit alles, en ze mailen of bellen me terug hierover.
Je zal misschien denken, je kan er van uitgaan dat het een foutje is, maar ik vind dat er een overeenkomst is als je bevestiging van de bestelling voor die prijs hebt gehad, en dat ze nu ze opnieuw binnenkomen(ondanks de nieuwere en hogere prijs), dat ze dan maar geleverd moeten worden aan de klant, die een bestelling hadden geplaatst.
Want anders hadden ze het maar verwijderd moeten hebben die aanbieding, of het erbij hebben gezet van uitverkocht, dat hebben ze niet gedaan, waardoor je als klant in de veronderstelling bent (zeker na het ontvangen van de bevestigingsmails) dat ze gewoon leverbaar zijn.
Misschien denken jullie het er ook zo over, maar ik wilde toch het zo overbrengen dat ze het dan maar anders doen, zoals ze het nu verzaakt hebben.
Ik wacht in ieder geval rustig af.
Mijn andere bestelling van Ghostbusters Blu ray van 6,25 euro is nog op vooraad en kan ieder moment verzonden worden.
Dat is overigens nog wel de juiste prijs voor die Blu Ray zeiden ze.
Dus voor die mensen die die Blu ray willen aanschaffen, sla je slag.
Ik had 2 bestellingen geplaatst van de Star Trek boxen 1-6 op Blu ray voor 25euro, en heb daar van het weekend ook de bevestigingsmails van gehad.
Net kom ik thuis en zie ik dat er 2 annuleringsmails binnen zijn gekomen dat ze niet meer leverbaar zijn, en uitverkocht zijn.
Nu staat die box voor 82,99 euro op de site vermeld en dat ze verwacht worden.
Ondanks het grote prijsverschil heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en heb ik telefonisch kontakt opgenomen met de klantenservice.
Ik had het verteld en ze zeiden dat de prijs idd veranderd is en dat ze binnenkort weer verwacht worden. Ik zei toen ''Op moment van bestelling stond er niets bij van niet leverbaar of uitverkocht, dus hij stond er gewoon normaal bij, waarvan de klanten ervan uitgaan dat ie gewoon leverbaar is.
Zo stond het dus een aantal dagen op de site zonder enige melding erbij van niet leverbaar of uitverkocht, en daarom was ik van mening zei ik, dat de boxen dan alsnog maar geleverd moeten worden voor de geadverteerde prijs van 25euro, omdat ze het dan maar verwijderd hadden moeten hebben.
De klant is koning zei ik, en dan vind ik het niet meer als netjes dat ze dan alsnog maar geleverd moeten worden, omdat op moment van bestelling er niks bij stond, en je een overeenkomst hebt door de bevestigingsmails''.
De Telefoniste van Cosmox was het hier wel mee eens, maar zelf kon ze er niets aan doen. ik zei dan leg dit maar zo voor aan uw chef, en overleg het dan maar, en uit coulance naar de klant toe wil ik graag mijn bestelling alsnog geleverd hebben voor de prijs die er stond op het moment van het plaatsen van de bestelling.
Ze heeft er een notitie van gemaakt van dit alles, en ze mailen of bellen me terug hierover.
Je zal misschien denken, je kan er van uitgaan dat het een foutje is, maar ik vind dat er een overeenkomst is als je bevestiging van de bestelling voor die prijs hebt gehad, en dat ze nu ze opnieuw binnenkomen(ondanks de nieuwere en hogere prijs), dat ze dan maar geleverd moeten worden aan de klant, die een bestelling hadden geplaatst.
Want anders hadden ze het maar verwijderd moeten hebben die aanbieding, of het erbij hebben gezet van uitverkocht, dat hebben ze niet gedaan, waardoor je als klant in de veronderstelling bent (zeker na het ontvangen van de bevestigingsmails) dat ze gewoon leverbaar zijn.
Misschien denken jullie het er ook zo over, maar ik wilde toch het zo overbrengen dat ze het dan maar anders doen, zoals ze het nu verzaakt hebben.
Ik wacht in ieder geval rustig af.
Mijn andere bestelling van Ghostbusters Blu ray van 6,25 euro is nog op vooraad en kan ieder moment verzonden worden.
Dat is overigens nog wel de juiste prijs voor die Blu Ray zeiden ze.
Dus voor die mensen die die Blu ray willen aanschaffen, sla je slag.
reply
0
B
barend
barend
Oct 28, 2009
Je hebt volkomen gelijk natuurlijk.
Maar ik durf te wedden dat je er nooit iets op hoort.
Ik wind me over zulk geklooi allang niet meer op: slecht voor mijn hart...
DVD Watcher;1631305 wrote: Ik had 2 bestellingen geplaatst van de Star Trek boxen 1-6 op Blu ray voor 25euro, en heb daar van het weekend ook de bevestigingsmails van gehad.
Net kom ik thuis en zie ik dat er 2 annuleringsmails binnen zijn gekomen dat ze niet meer leverbaar zijn, en uitverkocht zijn.
Nu staat die box voor 82,99 euro op de site vermeld en dat ze verwacht worden.
Ondanks het grote prijsverschil heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en heb ik telefonisch kontakt opgenomen met de klantenservice.
Ik had het verteld en ze zeiden dat de prijs idd veranderd is en dat ze binnenkort weer verwacht worden. Ik zei toen ''Op moment van bestelling stond er niets bij van niet leverbaar of uitverkocht, dus hij stond er gewoon normaal bij, waarvan de klanten ervan uitgaan dat ie gewoon leverbaar is.
Zo stond het dus een aantal dagen op de site zonder enige melding erbij van niet leverbaar of uitverkocht, en daarom was ik van mening zei ik, dat de boxen dan alsnog maar geleverd moeten worden voor de geadverteerde prijs van 25euro, omdat ze het dan maar verwijderd hadden moeten hebben.
De klant is koning zei ik, en dan vind ik het niet meer als netjes dat ze dan alsnog maar geleverd moeten worden, omdat op moment van bestelling er niks bij stond, en je een overeenkomst hebt door de bevestigingsmails''.
De Telefoniste van Cosmox was het hier wel mee eens, maar zelf kon ze er niets aan doen. ik zei dan leg dit maar zo voor aan uw chef, en overleg het dan maar, en uit coulance naar de klant toe wil ik graag mijn bestelling alsnog geleverd hebben voor de prijs die er stond op het moment van het plaatsen van de bestelling.
Ze heeft er een notitie van gemaakt van dit alles, en ze mailen of bellen me terug hierover.
Je zal misschien denken, je kan er van uitgaan dat het een foutje is, maar ik vind dat er een overeenkomst is als je bevestiging van de bestelling voor die prijs hebt gehad, en dat ze nu ze opnieuw binnenkomen(ondanks de nieuwere en hogere prijs), dat ze dan maar geleverd moeten worden aan de klant, die een bestelling hadden geplaatst.
Want anders hadden ze het maar verwijderd moeten hebben die aanbieding, of het erbij hebben gezet van uitverkocht, dat hebben ze niet gedaan, waardoor je als klant in de veronderstelling bent (zeker na het ontvangen van de bevestigingsmails) dat ze gewoon leverbaar zijn.
Misschien denken jullie het er ook zo over, maar ik wilde toch het zo overbrengen dat ze het dan maar anders doen, zoals ze het nu verzaakt hebben.
Ik wacht in ieder geval rustig af.
Mijn andere bestelling van Ghostbusters Blu ray van 6,25 euro is nog op vooraad en kan ieder moment verzonden worden.
Dat is overigens nog wel de juiste prijs voor die Blu Ray zeiden ze.
Dus voor die mensen die die Blu ray willen aanschaffen, sla je slag.
Je hebt volkomen gelijk natuurlijk.
Maar ik durf te wedden dat je er nooit iets op hoort.
Ik wind me over zulk geklooi allang niet meer op: slecht voor mijn hart...
reply
0
R
Ralfers
Ralfers
Oct 26, 2009
Ik heb ook contact gehad met Cosmox vanwege de Star Trek box.
De vrouw aan de lijn vertelde mij dat het een 'drukfout' (op internet staat niks gedrukt, magoed) was. Voor die prijs konden ze het dus ook niet leveren.
Ik heb ze verteld dat dit toch erg slechte reclame is voor Cosmox, en dat op een groot DVD forum hier ook al discussie over is ontstaan. Ook heb ik verteld dat Cosmox zelf ook wel eens het forum bezocht.
Ze heeft (uit zichzelf) een klachtenformulier voor mij ingevuld, en ook het adres van dit forum genoteerd.
Ben benieuwd of ze er wat mee gaan doen.
Ik heb ook contact gehad met Cosmox vanwege de Star Trek box.
De vrouw aan de lijn vertelde mij dat het een 'drukfout' (op internet staat niks gedrukt, magoed) was. Voor die prijs konden ze het dus ook niet leveren.
Ik heb ze verteld dat dit toch erg slechte reclame is voor Cosmox, en dat op een groot DVD forum hier ook al discussie over is ontstaan. Ook heb ik verteld dat Cosmox zelf ook wel eens het forum bezocht.
Ze heeft (uit zichzelf) een klachtenformulier voor mij ingevuld, en ook het adres van dit forum genoteerd.
Ben benieuwd of ze er wat mee gaan doen.
reply
0
C
Cosmox
Cosmox
Oct 28, 2009
Beste allemaal,
Uiteraard betreuren wij het feit dat we voor veel mensen de Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van €25,-. Het feit dat het om een tijdelijke actie ging met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen hebben we gecommuniceerd door de status 'op = op' bij het artikel te plaatsen.
Jullie krijgen binnenkort persoonlijk bericht van onze klantenservice met onze oplossing.
Met vriendelijke groet,
Gijs Hovens
Cosmox
Beste allemaal,
Uiteraard betreuren wij het feit dat we voor veel mensen de Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van €25,-. Het feit dat het om een tijdelijke actie ging met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen hebben we gecommuniceerd door de status 'op = op' bij het artikel te plaatsen.
Jullie krijgen binnenkort persoonlijk bericht van onze klantenservice met onze oplossing.
Met vriendelijke groet,
Gijs Hovens
Cosmox
reply
0
C
Cosmox
Cosmox
Oct 28, 2009
Beste Marty,
Jammer dat je het vertrouwen in ons kwijt bent. Voor meer informatie over de banners die je gezien hebt wil ik je graag verwijzen naar deze pagina in onze FAQ. Je kunt je daar ook afmelden voor deze banners.
Met vriendelijke groet,
Gijs Hovens
Cosmox
marty2007;1631300 wrote: ook een annuleringsemail ontvangen betreffende de Star Trek Box.
Wat me tevens opvalt is de reclame-banners van Cosmox op verschillende sites (o.a. Windows Live mail).
Ziet er meer en meer uit als een lokkertje om de mensen naar hun site te krijgen!!
Mijn vertrouwen is inmiddels opgezegt in Cosmox
Beste Marty,
Jammer dat je het vertrouwen in ons kwijt bent. Voor meer informatie over de banners die je gezien hebt wil ik je graag verwijzen naar deze pagina in onze FAQ. Je kunt je daar ook afmelden voor deze banners.
Met vriendelijke groet,
Gijs Hovens
Cosmox
reply
0
S
Sylver
Sylver
Oct 28, 2009
Beste Cosmox,
Waarom worden voor België andere (lees duurdere) prijzen gehanteerd, op weliswaar eenzelfde aanbod en dito website?
Jullie denken nu toch niet dat we de produkten gaan kopen tegen die hoge prijzen, wetende dat bij onze Nederlandse vrienden hetzelfde wordt aangeboden tegen superprijzen?
Ik raad alvast alle Belgen op dit forum aan om Cosmox links te laten liggen!
:-x
Cosmox;1632168 wrote: Beste Marty,
Jammer dat je het vertrouwen in ons kwijt bent. Voor meer informatie over de banners die je gezien hebt wil ik je graag verwijzen naar deze pagina in onze FAQ. Je kunt je daar ook afmelden voor deze banners.
Met vriendelijke groet,
Gijs Hovens
Cosmox
Beste Cosmox,
Waarom worden voor België andere (lees duurdere) prijzen gehanteerd, op weliswaar eenzelfde aanbod en dito website?
Jullie denken nu toch niet dat we de produkten gaan kopen tegen die hoge prijzen, wetende dat bij onze Nederlandse vrienden hetzelfde wordt aangeboden tegen superprijzen?
Ik raad alvast alle Belgen op dit forum aan om Cosmox links te laten liggen!
:-x
reply
0
A
Aruba75
Aruba75
Oct 29, 2009
Hier het antwoord van COSMOX op het helaas niet meer kunnen leveren van de "Star Trek Box" voor de eerdergenoemde 25 euro's...:
Uiteraard betreuren wij het feit dat we de door u bestelde Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van 25 euro. Het betrof hier een tijdelijke actie met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen. Dit was op onze site te herkennen aan de status 'op = op'.
We willen u als coulance graag een tegoed van 10 euro aanbieden. Dit tegoed zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden in uw account en wordt automatisch verrekend bij uw volgende bestelling.
Wij hopen alles zo naar tevredenheid afgehandeld te hebben.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice COSMOX
Ik weet het; het klinkt als geslijm; en zeker omdat Cosmox hier meeleest, maar ik vind het een prima oplossing!!!
THANKS! (y)
Hier het antwoord van COSMOX op het helaas niet meer kunnen leveren van de "Star Trek Box" voor de eerdergenoemde 25 euro's...:
Uiteraard betreuren wij het feit dat we de door u bestelde Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van 25 euro. Het betrof hier een tijdelijke actie met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen. Dit was op onze site te herkennen aan de status 'op = op'.
We willen u als coulance graag een tegoed van 10 euro aanbieden. Dit tegoed zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden in uw account en wordt automatisch verrekend bij uw volgende bestelling.
Wij hopen alles zo naar tevredenheid afgehandeld te hebben.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice COSMOX
Ik weet het; het klinkt als geslijm; en zeker omdat Cosmox hier meeleest, maar ik vind het een prima oplossing!!!
THANKS! (y)
reply
0
S
scorpius
scorpius
Oct 29, 2009
Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--
Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--
reply
0
A
Aruba75
Aruba75
Oct 29, 2009
Aaah, dus er is wéér een tijdelijke actie, te herkennen aan de status "op=op"... Mooi daar doe ik dus héél snel aan mee...
Hij kan gewoon nog niet op zijn... :)
scorpius;1632627 wrote: Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--
Aaah, dus er is wéér een tijdelijke actie, te herkennen aan de status "op=op"... Mooi daar doe ik dus héél snel aan mee...
Hij kan gewoon nog niet op zijn... :)
reply
0
RK
ronald krassenburg
ronald krassenburg
Oct 29, 2009
Dat was dan een hele korte op=op.......binnen 8 minuten was alles weg. :shock: :shock: ......beetje vreemde gang van zaken allemaal.
Dat was dan een hele korte op=op.......binnen 8 minuten was alles weg. :shock: :shock: ......beetje vreemde gang van zaken allemaal.
reply
0
C
Cosmox
Cosmox
Oct 29, 2009
Beste Sylver,
Dit was een incident. Je kunt gerust een steekproef doen en daaruit zal blijken dat bijna in alle gevallen de prijs gelijk is.
Met vriendelijke groet,
Gijs Hovens
Cosmox
Sylver;1632548 wrote: Beste Cosmox,
Waarom worden voor België andere (lees duurdere) prijzen gehanteerd, op weliswaar eenzelfde aanbod en dito website?
Jullie denken nu toch niet dat we de produkten gaan kopen tegen die hoge prijzen, wetende dat bij onze Nederlandse vrienden hetzelfde wordt aangeboden tegen superprijzen?
Ik raad alvast alle Belgen op dit forum aan om Cosmox links te laten liggen!
:-x
Beste Sylver,
Dit was een incident. Je kunt gerust een steekproef doen en daaruit zal blijken dat bijna in alle gevallen de prijs gelijk is.
Met vriendelijke groet,
Gijs Hovens
Cosmox
reply
0
S
Sylver
Sylver
Oct 29, 2009
Bedankt voor uw reactie! (y)
Bij deze kijk ik dan ook al uit naar de volgende blu-ray die voor €6.25 of €7.00 wordt aangeboden en hoop dat we hem dan ook effectief tegen die prijs in België kunnen aanschaffen!
Cosmox;1632728 wrote: Beste Sylver,
Dit was een incident. Je kunt gerust een steekproef doen en daaruit zal blijken dat bijna in alle gevallen de prijs gelijk is.
Met vriendelijke groet,
Gijs Hovens
Cosmox
Bedankt voor uw reactie! (y)
Bij deze kijk ik dan ook al uit naar de volgende blu-ray die voor €6.25 of €7.00 wordt aangeboden en hoop dat we hem dan ook effectief tegen die prijs in België kunnen aanschaffen!
reply
0
P
Powerray
Powerray
Oct 31, 2009
idd ze moeten de lijn maar doortrekken of ook maar leveren in België :p
Sylver;1632946 wrote: Bedankt voor uw reactie! (y)
Bij deze kijk ik dan ook al uit naar de volgende blu-ray die voor €6.25 of €7.00 wordt aangeboden en hoop dat we hem dan ook effectief tegen die prijs in België kunnen aanschaffen!
idd ze moeten de lijn maar doortrekken of ook maar leveren in België :p
reply
0
B
Bertje
Bertje
Oct 28, 2009
BIj Da Vinci Code staat OP=OP dus je bent gewaarschuwd.........
:wink:
Drikus;1632241 wrote: Nu:
Da Vinci Code voor €26.99 voor €6.25
X-Files movie, van €29.99 voor €7.00
BIj Da Vinci Code staat OP=OP dus je bent gewaarschuwd.........
:wink:
reply
0
C
calexico26
calexico26
Oct 29, 2009
Is inmiddels alweer € 25,99....Heb hem eergisteren besteld, nu maar hopen dat 'ie ook daadwerkelijk geleverd wordt.
Bertje;1632338 wrote: BIj Da Vinci Code staat OP=OP dus je bent gewaarschuwd.........
:wink:
Is inmiddels alweer € 25,99....Heb hem eergisteren besteld, nu maar hopen dat 'ie ook daadwerkelijk geleverd wordt.
reply
0
R
Ralfers
Ralfers
Oct 28, 2009
Op=op is natuurlijk op=op. Ik snap alleen niet dat die 25 euro er 2 dagen nadat ik had besteld er nog steeds op stond.
Op=op is natuurlijk op=op. Ik snap alleen niet dat die 25 euro er 2 dagen nadat ik had besteld er nog steeds op stond.
reply
0
RK
ronald krassenburg
ronald krassenburg
Oct 28, 2009
Inderdaad een beetje jammer m.b.t. Star Trek box. Ook bij mij stond de advertentie er 2 dagen later na bestelling nog op.
Is niet een hele handig actie voor film liefhebbers om het zo te doen.
Inderdaad een beetje jammer m.b.t. Star Trek box. Ook bij mij stond de advertentie er 2 dagen later na bestelling nog op.
Is niet een hele handig actie voor film liefhebbers om het zo te doen.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Oct 29, 2009
Ik heb de mail ook ontvangen en inmiddels 10 euries tegoed gekregen op de site.
Uitstekende service!
Ik heb de box gelijk weer besteld, aangezien hij zoals Scorpius al zei, weer op de site staat voor 25 euro. Zou betekenen dat ik hem voor 15 euro heb besteld.
Mag hopen dat ze nu wel leveren, want anders snap ik niet waarom ze hem weer voor die prijs op de site zetten.
Ik heb de mail ook ontvangen en inmiddels 10 euries tegoed gekregen op de site.
Uitstekende service!
Ik heb de box gelijk weer besteld, aangezien hij zoals Scorpius al zei, weer op de site staat voor 25 euro. Zou betekenen dat ik hem voor 15 euro heb besteld.
Mag hopen dat ze nu wel leveren, want anders snap ik niet waarom ze hem weer voor die prijs op de site zetten.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Oct 29, 2009
De Star Trek box staat vooralsnog In Behandeling, alleen hebben ze nu weer die 10 euries eraf gehaald, althans volgens mijn besteloverzicht. Eerst 10 euro geven en dan weer intrekken...Beetje vreemd, maar we wachten af.
De Star Trek box staat vooralsnog In Behandeling, alleen hebben ze nu weer die 10 euries eraf gehaald, althans volgens mijn besteloverzicht. Eerst 10 euro geven en dan weer intrekken...Beetje vreemd, maar we wachten af.
reply
0
M
marty2007
marty2007
Oct 29, 2009
ook 10 euro tegoed gekregen vanwege het niet kunnen leveren van de Star Trek-Box.
Toch netjes van Cosmox en het wordt zeker gewaardeerd.
My faith has been restored!(y)
ook 10 euro tegoed gekregen vanwege het niet kunnen leveren van de Star Trek-Box.
Toch netjes van Cosmox en het wordt zeker gewaardeerd.
My faith has been restored!(y)
reply
0
R
Ralfers
Ralfers
Oct 29, 2009
Houd ons op de hoogte, want als jullie hem nu wel geleverd krijgen, ga ik gewoon niet akkoord met de 10 euro. Het is netjes dat ze die 10 euro korting geven, maar als ze daarna toch het product gaan leveren voor de prijs waar ik hem in eerste instantie ook voor besteld had, is dat gewoon niet netjes.
Het zal wel weer een fout zijn, maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt...
scorpius;1632627 wrote: Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--
Marcel den Haan;1632628 wrote: Ik heb de mail ook ontvangen en inmiddels 10 euries tegoed gekregen op de site.
Uitstekende service!
Ik heb de box gelijk weer besteld, aangezien hij zoals Scorpius al zei, weer op de site staat voor 25 euro. Zou betekenen dat ik hem voor 15 euro heb besteld.
Mag hopen dat ze nu wel leveren, want anders snap ik niet waarom ze hem weer voor die prijs op de site zetten.
Aruba75;1632632 wrote: Aaah, dus er is wéér een tijdelijke actie, te herkennen aan de status "op=op"... Mooi daar doe ik dus héél snel aan mee...
Hij kan gewoon nog niet op zijn... :)
Houd ons op de hoogte, want als jullie hem nu wel geleverd krijgen, ga ik gewoon niet akkoord met de 10 euro. Het is netjes dat ze die 10 euro korting geven, maar als ze daarna toch het product gaan leveren voor de prijs waar ik hem in eerste instantie ook voor besteld had, is dat gewoon niet netjes.
Het zal wel weer een fout zijn, maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt...
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Oct 29, 2009
Hij staat vooralsnog op In Behandeling nog steeds, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik hou iedereen op de hoogte vanaf hier.
Alleen staat die 10 euro niet in mindering bij mijn bestelstatus. In de bevestigingsmail die ik kreeg echter wel, dus als hij mocht komen, verwacht ik hem gewoon voor die prijs. Staat tenslotte zwart op wit.
Hij staat vooralsnog op In Behandeling nog steeds, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik hou iedereen op de hoogte vanaf hier.
Alleen staat die 10 euro niet in mindering bij mijn bestelstatus. In de bevestigingsmail die ik kreeg echter wel, dus als hij mocht komen, verwacht ik hem gewoon voor die prijs. Staat tenslotte zwart op wit.
reply
0
F
F.v.Eenbergen
F.v.Eenbergen
Oct 29, 2009
Wat een vreemd verhaal! Ik heb inmiddels de onderstaande mail naar cosmox gestuurd. We wachten het maar even af... :sad:
Beste Cosmox,
Afgelopen weekend heb ik de Star Trek box op Blu-ray besteld op Blu-ray. Bij de melding van de verzending van mijn oder zag ik dat deze uitverkocht was en niet geleverd zou worden. Ik vond het zeer vreemd dat deze niet geleverd werd, gezien hij op de dag van verzending voor een prijs van bijna 90 euro weer op jullie website stond aangeboden. Normaal gesproken zou ik direct contact hebben gezocht met cosmox. Echter, omdat ik een een fanatiek forumlid ben van allesoverfilm.nl en daar een dicussie volgde waarin andere leden aangaven al een klacht te hebben gestuurd, heb ik besloten dit even te wachten met mijn contact.
Tot mijn grote verbazing zie ik dat de Star Trek box momenteel opnieuw wordt aangeboden op de website van cosmox voor 25 euro. Ik vind het dan ook enorm onterecht dat de box is geannuleerd bij mijn oorspronkelijke bestelling. Daarnaast geven verschillende leden op het forum aan, een tegoedbon van 10 euro te hebben gekregen. Aangezien cosmox in de thread op allesoverfilm.nl heeft aangegeven, klanten die de box niet geleverd hebben gekregen tegemoet te komen, zou alsnog graag een compensatie ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Frank van Eenbergen
EDIT:
Even een controle en ik zie zonet dat de box inmiddels weer voor 79,99 op de website staat... :confused:
Wat een vreemd verhaal! Ik heb inmiddels de onderstaande mail naar cosmox gestuurd. We wachten het maar even af... :sad:
Beste Cosmox,
Afgelopen weekend heb ik de Star Trek box op Blu-ray besteld op Blu-ray. Bij de melding van de verzending van mijn oder zag ik dat deze uitverkocht was en niet geleverd zou worden. Ik vond het zeer vreemd dat deze niet geleverd werd, gezien hij op de dag van verzending voor een prijs van bijna 90 euro weer op jullie website stond aangeboden. Normaal gesproken zou ik direct contact hebben gezocht met cosmox. Echter, omdat ik een een fanatiek forumlid ben van allesoverfilm.nl en daar een dicussie volgde waarin andere leden aangaven al een klacht te hebben gestuurd, heb ik besloten dit even te wachten met mijn contact.
Tot mijn grote verbazing zie ik dat de Star Trek box momenteel opnieuw wordt aangeboden op de website van cosmox voor 25 euro. Ik vind het dan ook enorm onterecht dat de box is geannuleerd bij mijn oorspronkelijke bestelling. Daarnaast geven verschillende leden op het forum aan, een tegoedbon van 10 euro te hebben gekregen. Aangezien cosmox in de thread op allesoverfilm.nl heeft aangegeven, klanten die de box niet geleverd hebben gekregen tegemoet te komen, zou alsnog graag een compensatie ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Frank van Eenbergen
EDIT:
scorpius;1632627 wrote: Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--
Even een controle en ik zie zonet dat de box inmiddels weer voor 79,99 op de website staat... :confused:
reply
0
F
F.v.Eenbergen
F.v.Eenbergen
Oct 30, 2009
Vanmiddag heb ik een telefoontje van Cosmox gekregen waarin ze me een tegoedbon van 10 euro aangeboden hebben, die wordt verrekend bij mijn volgende bestelling. Daarnaast heb ik een excuses ontvangen, omwille het feit dat de bon niet eerder is aangeboden, gezien ik een van de gedupeerden ben waaraan de box niet kon worden geleverd. De reden dat ik deze niet aangeboden heb gekregen was volgens de telefoniste waarschijnlijk een vergissing in de administratie.
Ter bevestingin heb ik vanmiddag ook de onderstaande mail mogen ontvangen.
Geachte heer Eenbergen,
In antwoord op uw reactie delen wij u het volgende mede:
Wij blijven bij de coulance van € 10,00. Mocht u hier niet mee akkoord gaan dan kunt u beroep aantekenen bij de Thuiswinkel Organisatie.
De uitspraak van de Thuiswinkel Organisatie zal bindend zijn.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ria van Veenendaal
Klantenservice COSMOX
Top, om klanten toch op deze manier te gemoed te komen, hoewel ik natuurlijk liever de Star Trek box had gehad. (y)
Vanmiddag heb ik een telefoontje van Cosmox gekregen waarin ze me een tegoedbon van 10 euro aangeboden hebben, die wordt verrekend bij mijn volgende bestelling. Daarnaast heb ik een excuses ontvangen, omwille het feit dat de bon niet eerder is aangeboden, gezien ik een van de gedupeerden ben waaraan de box niet kon worden geleverd. De reden dat ik deze niet aangeboden heb gekregen was volgens de telefoniste waarschijnlijk een vergissing in de administratie.
Ter bevestingin heb ik vanmiddag ook de onderstaande mail mogen ontvangen.
Geachte heer Eenbergen,
In antwoord op uw reactie delen wij u het volgende mede:
Wij blijven bij de coulance van € 10,00. Mocht u hier niet mee akkoord gaan dan kunt u beroep aantekenen bij de Thuiswinkel Organisatie.
De uitspraak van de Thuiswinkel Organisatie zal bindend zijn.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ria van Veenendaal
Klantenservice COSMOX
Top, om klanten toch op deze manier te gemoed te komen, hoewel ik natuurlijk liever de Star Trek box had gehad. (y)
reply
0