Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Nieuws
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
3D TV achtergrond artikel - staat online
Oct 27, 2009
Is het, naar aanleiding van de poll en de recente intwikkelingen, een idee om een achtergrondartikel over 3D TV te maken? Graag jullie mening voordat ik aan de slag ga.
Oct 27, 2009
Is het, naar aanleiding van de poll en de recente intwikkelingen, een idee om een achtergrondartikel over 3D TV te maken? Graag jullie mening voordat ik aan de slag ga.
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 27, 2009
Telepathie Edgar!
Neem even contact op met Roy, want als het goed is, is hij er al mee bezig.
Telepathie Edgar!
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 27, 2009
Ludo Keeris;1631670 wrote: Telepathie Edgar!Ik wist het gewoon (y)
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Oct 27, 2009
Het artikel is al een heel eind, ik wil er nog wat dingen aan toevoegen en veranderen.
Ik zal zien dat ik hem vanavond en anders morgenavond in de preview heb staan ;)
Het artikel is al een heel eind, ik wil er nog wat dingen aan toevoegen en veranderen.
Ik zal zien dat ik hem vanavond en anders morgenavond in de preview heb staan ;)
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Oct 27, 2009
Ik ben vanmiddag (na mijn EHBO cursus) lekker bezig geweest en ook lekker opgeschoten.
Het artikel is inmiddels in de preview mode te bekijken.
LET OP!!! Er staan wat stukken dubbel in en er komt nog wat informatie bij (voornamelijk in het pioniersgedeelte).
Alle kritiek is welkom maar ik heb zelf al wat dingen in mijn hoofd zitten om te veranderen en toe te voegen.
Zo heb ik ook al een serie met afbeeldingen gereed staan om er aan toe te voegen.
Veel plezier vast ;)
Ik ben vanmiddag (na mijn EHBO cursus) lekker bezig geweest en ook lekker opgeschoten.
Het artikel is inmiddels in de preview mode te bekijken.
LET OP!!! Er staan wat stukken dubbel in en er komt nog wat informatie bij (voornamelijk in het pioniersgedeelte).
Alle kritiek is welkom maar ik heb zelf al wat dingen in mijn hoofd zitten om te veranderen en toe te voegen.
Zo heb ik ook al een serie met afbeeldingen gereed staan om er aan toe te voegen.
Veel plezier vast ;)
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 27, 2009
Ziet er goed uit Roy, ik wacht nog even tot de definitieve preview met commentaar.
Ziet er goed uit Roy, ik wacht nog even tot de definitieve preview met commentaar.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Oct 27, 2009
Ik heb weer een heleboel toegevoegd ene aangepast.
En nu ga ik toch echt naar bed.... ;)
Ik heb weer een heleboel toegevoegd ene aangepast.
En nu ga ik toch echt naar bed.... ;)
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Oct 28, 2009
Nee, nog niet.
Ik heb nog wat dingen in mijn hoofd zitten zie ik wijzigen wil. ;)
Edgar Smit;1632295 wrote: En ben je ondertussen al klaar genoeg om hem door ons te laten beoordelen?
Nee, nog niet.
Ik heb nog wat dingen in mijn hoofd zitten zie ik wijzigen wil. ;)
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 30, 2009
Ziet er op het eerste gezicht goed uit.
Ik zou de plaatjes van de brillen allemaal even groot maken.
Pagina 2 en 3 hebben een dubbele titel.
Er zit nogal wat lege ruimte onder je introductie (na "Veel plezier!")
Het plaatje met de 3D borsten in de TV zou ik centreren, het staat nu wel heel erg tegen het linkerkader gedrukt.
De tekst ga ik morgen lezen!
Ziet er op het eerste gezicht goed uit.
Het plaatje met de 3D borsten in de TV zou ik centreren, het staat nu wel heel erg tegen het linkerkader gedrukt.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Oct 30, 2009
Bedankt voor je reactie (y)
Ik heb de plaatjes er even ingezet om het een klein beetje aan te kleden, dit wordtnog verder uitgewerkt en aangevuld.
Die 3D borsten trekken wel erg veel aandacht he ;):-P
:confused: Ik zie even niet zo snel wat je hier nu mee bedoeld, volgens mij zijn de titels wel verschillend...
Ludo Keeris;1633388 wrote: Ziet er op het eerste gezicht goed uit.
Bedankt voor je reactie (y)
Ik heb de plaatjes er even ingezet om het een klein beetje aan te kleden, dit wordtnog verder uitgewerkt en aangevuld.
Die 3D borsten trekken wel erg veel aandacht he ;):-P
:confused: Ik zie even niet zo snel wat je hier nu mee bedoeld, volgens mij zijn de titels wel verschillend...
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 30, 2009
Dit bedoel ik:
[IMG]http://www.allesoverfilm.nl/files/clip.jpg[/IMG]
Roy de Jong;1633394 wrote: :confused: Ik zie even niet zo snel wat je hier nu mee bedoeld, volgens mij zijn de titels wel verschillend...
Dit bedoel ik:
[IMG]http://www.allesoverfilm.nl/files/clip.jpg[/IMG]
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Oct 31, 2009
AH. dit zal ik straks even veranderen.
Gisteravond zag ik het op een gegeven moment even niet meer ;)
AH. dit zal ik straks even veranderen.
Gisteravond zag ik het op een gegeven moment even niet meer ;)
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 31, 2009
aan het nakijken:
Ik ben net over op HD en nu kan ik me op gaan maken voor de volgende format-war?!
Dus met een spatie tussen "op" en "gaan".
Deze zin loopt niet lekker:
zou ik van maken:
Op dit moment wordt er volop gespeculeerd dat de huidige Blu-ray standaard mogelijkheid van picture-in-picture gebruikt zal worden gebruikt om 3D te kunnen bekijken op de huidige generatie Blu-ray Disc spelers.
Hier mist een " aan het begin The Journey to the center of the Earth.
Moet zijn:
De 3D brillen die in de bioscopen verstrekt worden zijn de polarisatie brillen. Hierbij worden de beelden voor het linker en het rechteroog tegelijk weergegeven en zorgen de passieve glazen in de bril ervoor dat de beelden per oog juist weergegeven worden.
Dit loopt niet helemaal prettig:
Zou ik van maken:
Een prima alternatief op de polarisatiebril zijn de brillen met een actieve sluiters. Deze methode maakt gebruik van brillen die op batterijen werken en in verbinding staan met je apparatuur door middel van een draadloze of bekabelde verbinding. Hierbij worden er op je scherm om beurten frames getoond voor het linker en rechter oog. De bril zorgt er voor dat de vloeibare kristallen in de glazen de juiste beelden per oog laten zien in een resolutie va 1980x1080 per oog. Blu-ray Disc is van essentieel belang geweest in de ontwikkelingen van 3DTV. De Blu-ray Disc biedt namelijk voldoende ruimte om een 1080p beeld separaat voor beide ogen weer te geven, wat met DVD niet mogelijk was.
Bij het laatste stukje over zonder bril sluit je af met 4K2K TV's maar ik denk niet dat iedereen weet wat dat zijn, misschien is het verstandig daar een korte uitleg bij te geven.
Ontwikkelingen stukje:
zou ik zo doen:
Ook kunnen de foto-processors, die ervoor zorgen dat er tussen de frames beelden ingevoegd worden, nog roet in het eten kunnen gooien. Hoe Sony dit op gaat lossen is nog een raadsel, maar zeker is wel dat Samsung met hun aangekondigde 400Hz LCD-TV mogelijk een oplossing zou kunnen gaan bieden.
Ik mis een beetje hier hoe Samsung ineens betrokken is met een oplossing?? Nee hoor, ik snap het wel maar misschien dat het zo wat duidelijker is:
Hoe Sony dit op gaat lossen is nog onduidelijk maar de oplossing zou kunnen liggen bij de 400Hertz LCD TV's waar Samsung momenteel aan werkt.
Voor de rest een puik stukje werk (y)(Y)!!
aan het nakijken:
Ik ben net over op HD en nu kan ik me opgaan maken voor de volgende format-war?!Moet zijn:
Ik ben net over op HD en nu kan ik me op gaan maken voor de volgende format-war?!
Dus met een spatie tussen "op" en "gaan".
Deze zin loopt niet lekker:
Op dit moment wordt er volop gespeculeerd dat er met de mogelijkheid van picture-in-picture, welke aanwezig in de huidige standaard van de Blu-ray Disc spelers is opgenomen, de mogelijkheid biedt om 3D te kunnen bekijken op de huidige generatie Blu-ray Disc spelers.
zou ik van maken:
Op dit moment wordt er volop gespeculeerd dat de huidige Blu-ray standaard mogelijkheid van picture-in-picture gebruikt zal worden gebruikt om 3D te kunnen bekijken op de huidige generatie Blu-ray Disc spelers.
Hier mist een " aan het begin The Journey to the center of the Earth.
De brillen zoals meegeleverd met “My Bloody Valentine 3D” en The Journey To The Center Of The Earth 3D”, zijn vooralsnog de meest goedkope manier om films in 3D te kunnen bekijken.
De 3D brillen die in de bioscopen verstrekt worden zijn de polarisatie brillen. Hierbij worden de beelden voor het linker en het rechteroog tegelijk weergegeven en zorgen de passieve glazen in de bril ervoor de beelden per oog juist weergegeven worden.
Moet zijn:
De 3D brillen die in de bioscopen verstrekt worden zijn de polarisatie brillen. Hierbij worden de beelden voor het linker en het rechteroog tegelijk weergegeven en zorgen de passieve glazen in de bril ervoor dat de beelden per oog juist weergegeven worden.
Dit loopt niet helemaal prettig:
Een prima alternatief op de polarisatiebril zijn de brillen met een actieve sluiters. Deze methode maakt gebruik van brillen die op batterijen werken en in verbinding staan met je apparatuur doormiddel van draadloze of een bekabelde verbinding. Hierop worden er op je scherm om beurten frames getoond voor het linker en rechter oog en zorgt de bril ervoor dat de vloeibare kristallen in de glazen de juiste beelden per oog laten zien in een resolutie va 1980x1080 per oog. Blu-ray Disc is hierin van essentieel belang geweest in de ontwikkelingen van 3DTV. De Blu-ray Disc biedt voldoende ruimte om een 1080p beeld separaat voor beide ogen weer te geven.
Zou ik van maken:
Een prima alternatief op de polarisatiebril zijn de brillen met een actieve sluiters. Deze methode maakt gebruik van brillen die op batterijen werken en in verbinding staan met je apparatuur door middel van een draadloze of bekabelde verbinding. Hierbij worden er op je scherm om beurten frames getoond voor het linker en rechter oog. De bril zorgt er voor dat de vloeibare kristallen in de glazen de juiste beelden per oog laten zien in een resolutie va 1980x1080 per oog. Blu-ray Disc is van essentieel belang geweest in de ontwikkelingen van 3DTV. De Blu-ray Disc biedt namelijk voldoende ruimte om een 1080p beeld separaat voor beide ogen weer te geven, wat met DVD niet mogelijk was.
Bij het laatste stukje over zonder bril sluit je af met 4K2K TV's maar ik denk niet dat iedereen weet wat dat zijn, misschien is het verstandig daar een korte uitleg bij te geven.
Ontwikkelingen stukje:
Ook kunnen de foto-processors die ervoor zorgen dat er tussen de frames beelden ingevoegd worden nog roet in het eten kunnen gooien. Hoe Sony dit op gaat lossen is nog een raadsel, maar zeker is wel dat Samsung met hun aangekondigde 400Hz LCD-TV mogelijk een oplossing zou kunnen gaan bieden.
zou ik zo doen:
Ook kunnen de foto-processors, die ervoor zorgen dat er tussen de frames beelden ingevoegd worden, nog roet in het eten kunnen gooien. Hoe Sony dit op gaat lossen is nog een raadsel, maar zeker is wel dat Samsung met hun aangekondigde 400Hz LCD-TV mogelijk een oplossing zou kunnen gaan bieden.
Ik mis een beetje hier hoe Samsung ineens betrokken is met een oplossing?? Nee hoor, ik snap het wel maar misschien dat het zo wat duidelijker is:
Hoe Sony dit op gaat lossen is nog onduidelijk maar de oplossing zou kunnen liggen bij de 400Hertz LCD TV's waar Samsung momenteel aan werkt.
Voor de rest een puik stukje werk (y)(Y)!!
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Oct 31, 2009
Bedankt voor je comment Edgar ;)
Ik zal proberen dit uiterljk maandagavond gewijzigd te hebben.
Op dit moment zit ik nogal krap in mijn tijd en duurt het allemaal even ietwat langer.
Bedankt voor je comment Edgar ;)
Ik zal proberen dit uiterljk maandagavond gewijzigd te hebben.
Op dit moment zit ik nogal krap in mijn tijd en duurt het allemaal even ietwat langer.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Nov 02, 2009
Ik ga 'm zo lezen.
Nu alvast een paar opmerkingen:
Je hebt de afbeeldingen in het document wel verkleind, maar de originelen zijn nog erg groot.
Dat is niet nodig en kost veel laadtijd. Maak die ook gewoon kleiner, zo groot als de afbeeldingen moeten zijn in het document.
Dan worden ze ook scherper.
Ik zie nog steeds dubbele titels.
Ik ga 'm zo lezen.
Nu alvast een paar opmerkingen:
Je hebt de afbeeldingen in het document wel verkleind, maar de originelen zijn nog erg groot.
Dat is niet nodig en kost veel laadtijd. Maak die ook gewoon kleiner, zo groot als de afbeeldingen moeten zijn in het document.
Dan worden ze ook scherper.
Ik zie nog steeds dubbele titels.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Nov 02, 2009
En dan hier de opmerkingen:
* informatief stuk! interessant om te lezen/weten.
* algemene opmerking: soms schrijf je titels met aanhalingstekens, soms niet. Maak het eenduidig door het of overal wel, of overal niet te doen.
Eerste pagina:
Moet dat niet zijn: "de produktie van geavanceerde technieken" ?
Disney heeft ook al....
dat moet zijn: "in een 2D speler" of "in 2D spelers.."
Het is backwards compatible. En omdat het een Engelse term is zou je het cursief kunnen plaatsen (dat is tegenwoordig gebruikelijk in kranten etc.)
Deze zin moet je nog maar eens goed doorlezen, want ik snap 'm niet. Hij loopt voor geen meter...
Tweede pagina:
Moet dat niet een groene en een rode zijn?
polarisatiebrillen aan elkaar (verderop doe je dat wel)
als?
Begin de eerste regel onder het plaatje i.p.v. ernaast.
twee woorden: door middel (van)
Derde pagina:
Daar begin je wel heel technisch te worden: NeoPDP, refreshrate.
Misschien moet je dat even nader toelichten.
2e kunnen moet weg. Ik zou een komma zetten achter "foto-processors" en "worden" om de zin beter leesbaar te maken.
Een komma na "onduidelijk"
mei is zonder hoofdletter
filmindustrie is één woord.
Ik zou er van maken "en Samsung heeft gekozen"
Lees de gehele pagina nog eens door en kijk of het overal duidelijk is wat je wilt zeggen.
Het is vrij technisch allemaal.
En dan hier de opmerkingen:
* informatief stuk! interessant om te lezen/weten.
* algemene opmerking: soms schrijf je titels met aanhalingstekens, soms niet. Maak het eenduidig door het of overal wel, of overal niet te doen.
Eerste pagina:
computeranimatie en de postproductie van geavanceerde technieken
Moet dat niet zijn: "de produktie van geavanceerde technieken" ?
Disney ook al aangekondigd dat Toy Story 1 & 2
Disney heeft ook al....
van belang is dat 3D films in 2D speler afgespeeld
dat moet zijn: "in een 2D speler" of "in 2D spelers.."
backwords compatible
Het is backwards compatible. En omdat het een Engelse term is zou je het cursief kunnen plaatsen (dat is tegenwoordig gebruikelijk in kranten etc.)
Deze zin moet je nog maar eens goed doorlezen, want ik snap 'm niet. Hij loopt voor geen meter...
Tweede pagina:
3D shot bestaat uit 2 beelden, een groene en een blauwe.
Moet dat niet een groene en een rode zijn?
worden zijn de polarisatie brillen
polarisatiebrillen aan elkaar (verderop doe je dat wel)
dit gedemonstreerd hebben al 21:9 3D bioscoop op de IFA in 2009.
als?
Brillen met sluiters
Begin de eerste regel onder het plaatje i.p.v. ernaast.
met je apparatuur doormiddel van een draadloze
twee woorden: door middel (van)
Derde pagina:
Daar begin je wel heel technisch te worden: NeoPDP, refreshrate.
Misschien moet je dat even nader toelichten.
Ook kunnen de foto-processors die ervoor zorgen dat er tussen de frames beelden ingevoegd worden nog roet in het eten kunnen gooien.
2e kunnen moet weg. Ik zou een komma zetten achter "foto-processors" en "worden" om de zin beter leesbaar te maken.
Sony dit op gaat lossen is nog onduidelijk maar de oplossing
Een komma na "onduidelijk"
hebben in Mei 2008 al een
mei is zonder hoofdletter
dat de film industrie het over zou nemen
filmindustrie is één woord.
gedaan en heeft Samsung gekozen voor de
Ik zou er van maken "en Samsung heeft gekozen"
Lees de gehele pagina nog eens door en kijk of het overal duidelijk is wat je wilt zeggen.
Het is vrij technisch allemaal.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 02, 2009
Dank voor je input Ludo!
Er staan een paar stomme foutjes in die ik zelf ook had kunnen voorkomen, verder erg leerzaam (y)
Ik ga er zo meteen mee aan de slag ;)
Dank voor je input Ludo!
Er staan een paar stomme foutjes in die ik zelf ook had kunnen voorkomen, verder erg leerzaam (y)
Ik ga er zo meteen mee aan de slag ;)
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 02, 2009
Alle door Ludo opgegeven punten zijn verwerkt.
Ik zal alleen het technische verhaal op pagina 3 wat uitbreiden en wat uitleg geven over gebruikte de technieken. Dit zal echter morgen pas gebeuren, ik heb zo even wat anders te doen ;)
Alle door Ludo opgegeven punten zijn verwerkt.
Ik zal alleen het technische verhaal op pagina 3 wat uitbreiden en wat uitleg geven over gebruikte de technieken. Dit zal echter morgen pas gebeuren, ik heb zo even wat anders te doen ;)
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Nov 03, 2009
Dit zou een tot één van de mogelijkheden kunnen horen om de huidige Blu-ray Disc spelers 3D weer te kunnen laten geven.
Het gevolg hiervan is dat de beelden interlaced worden weergegeven met als nadeel dat de resolutie wordt gehalveerd. LG, JVC en Phillips zijn de fabrikanten die van deze techniek gebruik maken en dit gedemonstreerd hebben op de IFA 2009 als 3D bioscoop met een 21:9 schermverhouding.
Blu-ray Disc is van essentieel belang geweest in de ontwikkelingen van 3DTV.
De huidige HDTV's hebben een resolutie van 1920x1080 beeldpunten terwijl de 4K2K TV's maar liefst 3840x2160 beeldpunten hebben.
Dit zou een tot één van de mogelijkheden kunnen zijn om de huidige Blu-ray Disc spelers 3D weer te kunnen laten geven.Moet zijn:
Dit zou een tot één van de mogelijkheden kunnen horen om de huidige Blu-ray Disc spelers 3D weer te kunnen laten geven.
De brillen zoals meegeleverd met “My Bloody Valentine 3D” en "The Journey To The Center Of The Earth 3D”, zijn vooralsnog de meest goedkope manier om films in 3D te kunnen bekijken.Geen komma nodig.
Het nadeel hiervan is dat de beelden interlaced worden weergegeven wat als nadeel heeft dat de resolutie wordt gehalveerd. LG, JVC en Phillips zijn de fabrikanten die van deze techniek gebruik maken en dit gedemonstreerd hebben als 21:9 3D bioscoop op de IFA in 2009.Er staat nu twee keer "als nadeel" in dezelfde zin. Het laatste stukje van tweede zin zegt eigenlijk niets wat vooral komt door de twee cijfermatige benomeingen achter elkaar. Dit zou ik er van maken:
Het gevolg hiervan is dat de beelden interlaced worden weergegeven met als nadeel dat de resolutie wordt gehalveerd. LG, JVC en Phillips zijn de fabrikanten die van deze techniek gebruik maken en dit gedemonstreerd hebben op de IFA 2009 als 3D bioscoop met een 21:9 schermverhouding.
Blu-ray Disc is hierin van essentieel belang geweest in de ontwikkelingen van 3DTV.is hierin in kan niet. Zou ik van maken:
Blu-ray Disc is van essentieel belang geweest in de ontwikkelingen van 3DTV.
De huidige HDTV's hebben een resolutie van 1920x1080 beeldpunten, waar 4K2K TV's het doen 3840x2160 beeldpunten.Wat doen die 4K2K TV's dan? Ik zou er van maken:
De huidige HDTV's hebben een resolutie van 1920x1080 beeldpunten terwijl de 4K2K TV's maar liefst 3840x2160 beeldpunten hebben.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 03, 2009
Al het bovengenoemde is verwerkt.
Ik heb bij NeoPDP een link toegevoegd en bij refresh rate een (hele) korte omschrijving toegevoegd.
Als er geen verdere op/aanmerkingen zijn maak ik hem actief.
Al het bovengenoemde is verwerkt.
Ik heb bij NeoPDP een link toegevoegd en bij refresh rate een (hele) korte omschrijving toegevoegd.
Als er geen verdere op/aanmerkingen zijn maak ik hem actief.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Nov 06, 2009
Maak er ook nog even een nieuwsitem bij om het onder de aandacht te brengen.
Dan is de kans groter dat het gelezen wordt.
Roy de Jong;1636204 wrote: En hij staat online ;)
Maak er ook nog even een nieuwsitem bij om het onder de aandacht te brengen.
Dan is de kans groter dat het gelezen wordt.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Nov 07, 2009
Goed dat nieuwsbericht Roy!
Volgende keer wel even controleren op spelling en schrijfwijze ;)
Goed dat nieuwsbericht Roy!
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 07, 2009
Excuses hiervoor.
Ik zag vamorgen je berichtje om even een nieuwsbericht te plaatsen over het artikel en heb dit nogal gehaast gedaan omdat ik weg moest.
Inmiddels ook al positieve reacties mogen ontvangen (y)
Ludo Keeris;1636389 wrote: Goed dat nieuwsbericht Roy!
Excuses hiervoor.
Ik zag vamorgen je berichtje om even een nieuwsbericht te plaatsen over het artikel en heb dit nogal gehaast gedaan omdat ik weg moest.
Inmiddels ook al positieve reacties mogen ontvangen (y)
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 07, 2009
Blij om te horen, ik ben nooit echt goed in de Nederlandsche taal geweest en dit heeft mij toch wel wat moeite gekost.
Dit neemt echter niet het plezier weg dat ik met het schrijven heb gehad ;)
Blij om te horen, ik ben nooit echt goed in de Nederlandsche taal geweest en dit heeft mij toch wel wat moeite gekost.
Dit neemt echter niet het plezier weg dat ik met het schrijven heb gehad ;)
reply
0