Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Nieuws
ES
Edgar Smit
Oppo Blu-Ray speler uitgesteld - staat online
Oct 27, 2009

After careful evaluation of the resources available, it has been determined that the release of the OPPO BDP-831 Blu-ray Disc player in Europe will be postponed indefinitely. It is with sincere regret that we have to make this difficult decision. However, we feel that this is in the best interest of our customers and quality standards. Customer support and satisfaction are the cornerstones of OPPO, and with the currently available resources, unfortunately we will not be able to equally serve all our European customers with the release of the BDP-831. Language barriers, shipping constraints, and our ability to quickly, efficiently, and accurately support our valuable European customers undermine the quality standards expected of OPPO. We apologize to the customers who love and support OPPO all along and have been waiting for the release of BDP-831 patiently, and hope we can come back with better planning and resources in the future to serve our customers the best. Link: http://www.oppostore.co.uk/

ES
Edgar Smit
Oct 27, 2009

Oppo, wie kent het merk niet van de uitstekende DVD spelers, is al enige tijd bezig met het uitbrengen van een Blu-Ray speler; de BDP-831 . In Amerika is de speler al een tijdje verkrijgbaar maar Europa blijft voorlopig helaas achter. Via de oppostore in het Verenigd Koninkrijk is het bericht naar buiten gebracht dat de Europese release van de BDP-831 Blu-Ray Disc speler met onbekende tijd is uitgesteld. Het officiële bericht luid als volgt:

Na het zorgvuldig evalueren van alle beschikbare bronnen is besloten dat de release van de OPPO BDP-831 Bu-Ray Disc speler in Europa met nog onbekende tijd word uitgesteld. Het is met veel spijt dat wij deze oeilijke beslissing hebben moeten nemen. Desalniettemin vinden wij dat dit in het belang is van onze klanten en kwalieitsnormen. Klantenservice en kwaliteitnormen zijn de hoekstenen van de kracht van OPPO en met de huidige beschikbare bronnen zijn wij niet in staat al onze Europese klanten een gelijkwaardige behandeling te geven. Taalbarrieres, verschepingsproblemen en onze mogelijkheid om snel, efficient en nauwkeurig al onze waardevolle Europese klanten te bedienen ondermijnen de kwaliteitsnormen die van OPPO erwact worden. Wij bieden onze excuses aan aan alle klanten welke ons steunen en geduldig wachten op de release van de OPPO BDP-831 en wij hopen dat we snel met een betere planning kunnen komen om onze klanten de beste service te kunnen geven.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 27, 2009

Edgar Smit;1631962 wrote: Oppo, wie kent het merk niet van de uitstekende DVD spelers, is al enige tijd bezig met het uitbrengen van een Blu-Ray speler; de BDP-831 . In Amerika is de speler al een tijdje verkrijgbaar maar Europa blijft voorlopig helaas achter. via de oppostore in het Verenigd Koninkrijk is het bericht naar buiten gebracht dat de Europese release van de BDP-831 Blu-Ray Disc speler met onbekende tijd is uitgesteld. Het officiële bericht luid als volgt:

Na het zorgvuldig evalueren van alle beschikbare bronnen is besloten dat de release van de OPPO BDP-831 Bu-Ray Disc speler in Europa met nog onbekende tijd word uitgesteld. Het is met veel spijt dat wij deze Moeilijke beslissing hebben moeten nemen. Desalniettemin vinden wij dat dit in het belang is van onze klanten en kwalieitsnormen. Klantenservice en kwaliteitnormen zijn de hoekstenen van de kracht van OPPO en met de huidige beschikbare bronnen zijn wij niet in staat al onze Europese klanten een gelijkwaardige behandeling te geven. Taalbarrieres, verschepingsproblemen en onze mogelijkheid om snel, efficient en nauwkeurig al onze waardevolle Europese klanten te bedienen ondermijnen de kwaliteitsnormen die van OPPO verwacht worden. Wij bieden onze excuses aan aan alle klanten welke ons steunen en geduldig wachten op de release van de OPPO BDP-831. Hierbij hopen wij snel met een betere planning kunnen komen om onze klanten de beste service te kunnen geven.

Ik heb wat kleine dingen gewijzigd zoals ik ze zelf zou doen.

In het eerste stukje zou je nog kunnen vermelden dat het treurige nieuws naar buiten wordt gebracht op de site die vanaf vandaag de lucht in zou gaan en de diverse info zou gaan verstrekken voor de distributie.

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 27, 2009

En de preview

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 27, 2009

Ik zou een titel boven aan het bericht toevoegen als: Oppo BDP-831 uitgesteld (header 2)

En de eerder genoemde schrijffouten er nog even uit halen ;)

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 27, 2009

Roy de Jong;1631976 wrote: Ik zou een titel boven aan het bericht toevoegen als: Oppo BDP-831 uitgesteld (header 2)

En de eerder genoemde schrijffouten er nog even uit halen ;)
voor iemand die geen tijd had heb je wel egr veel tijd Roy (6) maar je hebt gelijk, net te snel geweest maar ik wil het gepost hebben voordat leden er zelf mee komen. Typos zijn inmiddels aangepast, rest ben ik nu mee bezig.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 27, 2009

Edgar Smit;1631989 wrote: voor iemand die geen tijd had heb je wel egr veel tijd Roy (6) maar je hebt gelijk, net te snel geweest maar ik wil het gepost hebben voordat leden er zelf mee komen. Typos zijn inmiddels aangepast, rest ben ik nu mee bezig.

Oppo BDP-831 uitgesteld

Zo wordt je titel als header 3 weergegeven, zoals dat met alle nieuwberichten gebeurt ;)(y)

En tijd... tja... ik ben druk om het 3DTV artikel te verfijnen.
Daarbij probeer ook feedback te geven op jou artikelen ;)

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 27, 2009

Roy de Jong;1631997 wrote:

Oppo BDP-831 uitgesteld

Zo wordt je titel als header 3 weergegeven, zoals dat met alle nieuwberichten gebeurt ;)(y)

En tijd... tja... ik ben druk om het 3DTV artikel te verfijnen.
Daarbij probeer ook feedback te geven op jou artikelen ;)
Oh zo, ok ga ik doen. Over die tijd was maar een grapje Roy, ik weet dat je er druk mee bezig bent.

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 27, 2009

volgens mij is hij nu goed, e.e.a aangepast, zie de preview.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 27, 2009

Edgar, ik heb in het andere topic even een link toegevoegd.
Volgens mij kan namelijk niet iedereen in de backend komen zoals wij dat kunnen ;)

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 27, 2009

Roy de Jong;1632008 wrote: Edgar, ik heb in het andere topic even een link toegevoegd.
Volgens mij kan namelijk niet iedereen in de backend komen zoals wij dat kunnen ;)

OK, prima, ik ga deze in ieder geval live gooien, belangrijk genoeg denk ik zo...(y)

reply
0