Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
J
jurgen42u
Lost seizoen 5
Nov 17, 2009

Ik heb vorig weekend Lost Seizoen 5 op DVD gekocht. Bij het bekijken van het bonusmateriaal heb ik gezien dat er iets niet klopt bij de extra "Building 23" waarbij acteur Micheal Emerson (aka Benjamin Linus) een rondleiding geeft in het gebouw waar alle schrijvers, producers etc... van Lost werken. Het geluid loopt op normale snelheid maar ik heb de indruk dat het beeld versneld, waardoor er lipsync problemen zijn. Heeft iemand dit probleem ook voor?

TB
Theo B
Nov 17, 2009

Ja, was mij ook opgevallen.

reply
0
IB
Ingmar B.
Nov 18, 2009

Vandaag gekeken en is inderdaad ook bij mij het geval. Maar het was niet te hinderlijk om het goed te volgen, leuke extra

reply
0
J
jurgen42u
Nov 19, 2009

Weet er iemand toevallig een contact email adres van ABC Studios?
Ik zou ze graag willen contacteren ivm dit probleem en vragen naar een ander exemplaar.

reply
0
H
Hellboy
Nov 20, 2009

Ik denk eerder dat je bij de distributeur daarvoor moet zijn. Dat is namelijk Disney. ABC hangt alleen hun naam er aan in Europa maar doen verder niks ermee.

reply
0
J
jurgen42u
Nov 26, 2009

Hierbij de reactie van Disney.

----------------

Beste Jurgen,

Bedankt voor je e-mail.

Het geluid onder dit bonus item loopt inderdaad niet synchroon.
Dit kan enkel worden opgelost door een nieuwe DLT te laten maken en opnieuw te repliceren.
Disney gaat dit aankaarten en informeren in hoeverre het een optie is om dit alsnog aan te passen.

Helaas kunnen we op dit moment onze klanten niet voorzien van een goed Nederlands exemplaar.

Onze excuses voor het ongemak dat je hierdoor ondervindt.

Met vriendelijke groet,
Disney Servicelijn

reply
0
IB
Ingmar B.
Nov 26, 2009

Zoveel last geeft dat toch niet...? Om daar nou nou dat hele ruilproces voor langs te lopen..beetje zinloos. De extra is gewoon goed te volgen dus.

reply
0
R
RRR
Nov 27, 2009

Nouja, voor mij zou het ook niet hoeven, maar ik begrijp wel dat hij dat toch zou willen. En het staat in de wet dat als jij een product koopt, de verwachting die de verkoper jou over het product geeft moet kunnen waarmaken. En dat is hier dus niet het geval.

reply
0
AL
Arjen van der Lely
May 14, 2010

Is er ondertussen nog een nieuwe reactie geweest van Disney?
Ik vind t behoorlijk irritant, dus zou graag een goede versie krijgen - voor mijn part zetten ze die online!!

reply
0