Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
H
He77razor
Disney's Up
Nov 22, 2009

Heb gexzocht, maar geen specifieke topic mbt deze film gevonden...Ik zag net op de site van Bol.com dat er een Steelbook uitkomt voor deze film op 16 December (zie link. Prijs: 24,99. Op Freerecordshop staat deze versie. Hetzelfde plaatje, alleen staat er niet bij dat het een Steelbook is, maar alleen een Deluxe Editie. Fingers crossed voor een Steelbook!:toppie: Edit, plaatje: [IMG]http://img691.imageshack.us/img691/2857/44322421.th.jpg[/IMG]

TG
Thomas Gabriel
Nov 22, 2009

Ik vind het maar niets met die gele rand... Echt lelijk!

reply
0
T
TheGodfather
Nov 23, 2009

Eens!

reply
0
M
martini
Nov 24, 2009

Volgens Bol.com wordt t een steelbook..
http://www.bol.com/nl/p/dvd/up/1002004007254917/index.html

reply
0
GTF
Gandalf the funny
Nov 24, 2009

Op FRS staat een 4-disc superset...
(blu-ray (neem aan 2 disc), dvd en digital copy....

reply
0
M
melvddonk
Dec 14, 2009

Up ligt bij V&D online voor 9.98

reply
0
BM
Brother Mouzone
141209
Dec 14, 2009

DVD en BR zijn vanaf vandaag te koop. In allerlei versies. Ook die debiele versie met een digital copy ipv extra extra's die wel op BR, maar niet op DVD zijn te vinden. Vage actie van WB/WD. De industrie blijft meester in het irriteren van de consumenten, die niet downloaden, maar gewoon kopen. Wanneer stopt die arrogantie nu eens eindelijk?

reply
0
H
He77razor
Dec 15, 2009

De Deluxe Edition van Up is inderdaad een Steelbook, precies zoals het plaatje, dus met die gele rand eromheen en ook al die teksten erbij...Das een beetje jammer, de Canadese Steelbook is veel rustigier, met alleen Up als tekst erop...Maja, deze komt er sowieso in! Kost 24,99 bij FRS, maar bij de Blokker ligt ie voor 19,99!

reply
0
S
Snowball
Dec 15, 2009

Kan iemand bevestigen of ontkennen dat de eerste dvd van de dubbel-dvd hetzelfde is als de single dvd? Ik hoef namelijk niet zo nodig een digital copy of zo'n lelijke steelbook , maar volgens de hoes staan er een paar dingen op die niet genoemd worden op de hoes van de single dvd, zoals "the many deaths of muntz" en een making of. Ik vermoed eigenlijk dat ze maar één soort dvd hebben gemaakt en ze op deze manier stiekem proberen mensen de dubbel-dvd aan te laten schaffen.

Edit- I was right. De single dvd is inderdaad gewoon de eerste dvd van de dubbel-dvd (steelbook) versie met alle andere extra's (The many deaths of muntz, Het avontuur wacht en een audiocommentaar) er gewoon op. Blij dat ik niet de steelbook vesie heb gekocht, die digital copy kan me echt gestolen worden (zit IEMAND daar echt op te wachten?!).

reply
0