Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Nieuws
ES
Edgar Smit
Telefoon projector - Staat online
Dec 08, 2009

Texas Instruments Packs Pico Projection DLP into Sub-$200 Projectors By Rachel Cericola DLP is having a good week. Texas Instruments is out touting two new products that utilize DLP technology. So are we -- because they are both under $200. First, we saw the LG eXpo, the first U.S. smartphone with a DLP Pico projector attachment. Weighing just 1.8 ounces, the projector attaches to the back of the phone to project images, presentations and video on the fly, up to 60 inches. The actual phone features another first for the U.S.: a 1GHz processor. Compatible with AT&T's High Speed Packet Access (HSPA) 7.2 Mbps technology, exclusive "Smart Sensor" fingerprint recognition, a 3.2-inch color touchscreen, and the Windows Mobile 6.5 Professional OS. You'll need to pay $299.99 for the phone -- $199.99 if you get the $100 rebate through the AT&T network. The projector accessory will cost another $179.99. Link : http://www.bigpicturebigsound.com/Texas-Instruments-Packs-DLP-into-Sub--200-Projectors.shtml

RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2009

Hoort nog een stukje bij ;) :

Last week, TI also starting showing off the new Brightboxe multimedia/gaming DLP projector, which is currently selling at select Target stores throughout southern California. Gamers should be frothing for a wider release, since they are the target audience.

Designed to connect easily to any Nintendo Wii, Microsoft Xbox 360, or Sony PS2 or PS3, the Brightboxe promises a 480p resolution and a 500:1 contrast ratio. It also uses pure RGB LEDs as a light source, so it never needs lamp replacement. Under normal lighting conditions, the Brightboxe can crank out a 60-inch image. If you have something a bit more controlled, you can expect images greater than 100 inches.

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 08, 2009

Roy de Jong;1648854 wrote: Hoort nog een stukje bij ;) :

Last week, TI also starting showing off the new Brightboxe multimedia/gaming DLP projector, which is currently selling at select Target stores throughout southern California. Gamers should be frothing for a wider release, since they are the target audience.

Designed to connect easily to any Nintendo Wii, Microsoft Xbox 360, or Sony PS2 or PS3, the Brightboxe promises a 480p resolution and a 500:1 contrast ratio. It also uses pure RGB LEDs as a light source, so it never needs lamp replacement. Under normal lighting conditions, the Brightboxe can crank out a 60-inch image. If you have something a bit more controlled, you can expect images greater than 100 inches.
Dat is weer een ander apparaatje en staat los van de LG telefoon die je tot projector kan omtoveren maar is zeker wel een nieuwsberichtje waard (y).

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 08, 2009

Mobiele projectie nieuwtjes.

Altijd en overal tot 60inch willen projecteren? Het kan nu echt, LG heeft een mobiele telefoon, de LG eXpo, ontwikkeld waar je een kleinde DLP Pico projector op kan klikken die tot maar liefst 60inch kan projecteren.De projector zelf weegt slechts iets meer dan 50 gram en moet op de achterkant van het toestel geklikt worden. Verder heeft de telefoon een 1 Ghz processor, "smart sensor" vingerafdrukherkenning, een 3,2inch touch-screen en wordt aangestuurd door middels van windows 6.5 Pro. Voorlopig alleen in de Verenigde Staten verkrijgbaar, dus hij kan nog niet op je kerstlijstje.

En dan is er nog de Brightbox, een mobiele multimedia/game projector die ontworpen is om eenvoudig aan te sluiten op verschillende consoles waaronder ook de PS3 en de X-Box. Momenteel alleen verkrijgbaar in Zuid-California maar als deze projector een succes wordt kan dat een wereldwijde doorbraak betekenen. De Birghtbox projecteerd bij normaal daglicht ook tot 60 Inch groot met een 480p resolutie en een 500:1 contrastratio. Onder betere omstandigheden zou dat zelfs kunnen oplopen tot wel 100 Inch. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van RGB LED's dus je hoeft nooit meer druk te maken om de branduren. Ook hier geld helaas dat dit voorlopg alleen in de Verenigde Staten verkrijgbaar is.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2009

Ik denk dat je de berichten kan verwerken in één nieuwsbericht: Projectie vanaf je mobieltje: Film kijken en gamen, het kan!

Ik denk dat zulke dingen mooi te combineren zijn.

EDIT: http://www.lgexpo.com/

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 08, 2009

Roy de Jong;1648858 wrote: Ik denk dat je de berichten kan verwerken in één nieuwsbericht: Projectie vanaf je mobieltje: Film kijken en gamen, het kan!

Ik denk dat zulke dingen mooi te combineren zijn.

EDIT: http://www.lgexpo.com/

zie de preview, beide in 1 bericht (y)
kan helaas geen plaatje vinden van de brightbox

EDIT printscreen van de video gemaakt

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 08, 2009

preview

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 08, 2009

Nog even niet online plaatsen, er moeten nog wat spelfouten uitgehaald worden, maar ik ben nu met iets anders bezig.

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 09, 2009

nog een keer nagelopen en verbeterd waar nodig.

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 12, 2009

Ludo, als hij nu goed is ga ik hem live zetten vandaag.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 12, 2009

Is goed Edgar, ik heb nog twee foutjes er uit gehaald. Lijkt me nu in orde!

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 12, 2009

Hij staat live, wat had je er nog uitgehaald Ludo, ben ik wel benieuwd naar.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 12, 2009

In ieder geval: "Ook hier geldt helaas" => geldt is met "dt" en die ander weet ik zo 1,2,3 niet meer.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 12, 2009

Sorry heren, ik heb nog niet eerder kunnen reageren.
Toch wat dingetje tegengekomen:

*Het is: Windows Mobile Pro 6.5
*Brhirtness is verkeerd gespeld.

Mobiel projecteren

Altijd en overal tot 60inch willen projecteren? Het kan nu echt, LG heeft een mobiele telefoon, de LG eXpo, ontwikkeld waar je een kleine DLP Pico projector op kan klikken die tot maar liefst 60inch kan projecteren. De projector zelf weegt slechts iets meer dan 50 gram en moet op de achterkant van het toestel geklikt worden. Verder heeft de telefoon een 1Ghz processor, "smart sensor" vingerafdruk herkenning, een 3,2inch touchscreen en wordt aangestuurd door middels van windows Mobile 6.5 Pro. Voorlopig alleen in de Verenigde Staten verkrijgbaar, dus hij kan nog niet op je kerst lijstje.

En dan is er nog de Brightbox, een mobiele multimedia/game projector die ontworpen is om eenvoudig aan te sluiten op verschillende consoles waaronder ook de PS3 en de X-Box. Momenteel alleen verkrijgbaar in Zuid-Californië maar als deze projector een succes wordt kan dat een wereldwijde doorbraak betekenen. De Brightbox projecteert bij normaal daglicht ook tot 60 Inch groot met een 480p resolutie en een 500:1 contrast ratio. Onder betere omstandigheden zou dat zelfs kunnen oplopen tot wel 100 Inch. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van RGB LED's dus je hoeft nooit meer druk te maken om de branduren. Ook hier geldt helaas dat dit voorlopig alleen in de Verenigde Staten verkrijgbaar is.

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 13, 2009

al aangepast (y)

reply
0