Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Ollier1
Jan 01, 2010
Hallo mensen, Na jaren met een Sony 5.1 set ben ik nu toe aan een goede tv en een goede 5.1 set. Belangrijkste doel is het kijken van films en op de 2e plaats tv programma's en muziek. Na lang wikken en wegen ben ik van plan om de Philips 46PFL9704H/12 aan te schaffen. Ik wil hierbij een zo goed mogelijk 5.1 systeem bestaande uit losse componenten. Ik heb nu een Sony PS3 maar wil ook een andere aanschaffen als dat in het totaalplaatje beter zou zijn. Ik denk aan 5 speakers en een sub. mogen ook kleine speakers zijn maar kan ook op een zuil (heeft niet de voorkeur). Ik wil geen speakers aan de muur hangen. Het budget wat ik er voor heb ligt rond de 2000 euro.(voor de 5.1 set zonder tv) Ik wil het in 1 keer goed doen en niet een vermogen uitgeven voor achteraf de verkeerde configuratie. De woonkamer is 5x5 m1 en ruim 3 m1 hoog. De Tv staat in een hoek. Inmiddels duizelt het mij voor wat betreft de mogelijkheden en heb hierdoor jullie hulp nodig voor het vaststellen van een goed totaalplaatje. Inmiddels zit ik te denken aan een reciever Onkyo tx-sr607 of 707. Ik zie jullie reacties tegemoet groeten Ollier1