Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
marcovg
Jan 04, 2010
Hallo Ik zoek advies Ik zoek een A/V receiver waar ik de volgende apparaten kan aansluiten - Laptop HDMI met uitgang naar --> A/V Receiver HDMI uitgang naar --> LCD TV Ik wil via mijn laptop films bekijken op 5.1 geluid - XBox optische uitgang geluid naar --> A/V Receiver. beeld rechtstreeks naar LCD TV - DVD Speler met optische uitgang --> A/V Receiver. beeld rechtstreeks naar LCD TV - Toekomst Blueray speler HDMI uitgang --> A/V Receiver HDMI uitgang naar --> LCD TV en de receiver wil ik radio kunnen beluisteren Zelf denk ik aan (budget) om TX-SR507 of TX-SR607 van Onkyo te kopen met Canton Movie 80-CX boxen. Vraag welke receiver kan ik het beste voor mijn toepassingen kopen en zijn de Canton Movie 80-CX boxen.geschikt voor deze A/V receiver. we hebben een normale woonkamer +/- 30m3 alvast bedankt marco van geffen