Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

HT Algemeen
T
Tiernagan
JVC receiver RX -D 411S
Jan 17, 2010

Ik heb een andere receiver (jcv rx-d 411 s ) voor mijn home cinema set gekocht,omdat de oude niet meer te repareren was. Maar ik krijg mijn subwoofer niet aan gemeld in het menu.:-( In het scherm hoort het vakje te gaan branden, dat deze aangemeld is.alles geprobeerd, maar lukt niet. Wie weet raad, of kan helpen met het instellen, tegen een vergoeding. Ik woon in Utrecht. Tel.06-22778805 Groet Theo

GS
Gerco Stuivenberg
Jan 20, 2010

Welkom op dit forum Theo.

Een verklaring die ik hiervoor zou kunnen geven is dat misschien de meer-kanaals analoge ingang gekozen is en de instelling niet toegankelijk is omdat deze bij deze bron geen invloed heeft. Een andere verklaring zou kunnen zijn dat het vakje alleen gaat branden als de receiver een "LFE" signaal ontvangt.

Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij gekregen? :?

reply
0
T
Tiernagan
JVC Receiver.
Jan 21, 2010

Hallo Gerco.

Bedankt voor je reactie.:)
Ik heb van alles al geprobeerd, zelfs JVC gebeld, maar ik kom er niet uit.
Zelfs de speakers van de muur afgehaald, om te controleren af daar alles nog goed zat, maar ook dat is in orde.
Gebruiksaanwijzing heb ik ook, maar voor mij te uitgebreid.:confused:
Eigenlijk moet ik iemand zien te vinden, die bij mij thuis langs wil komen.
Dan is het misschien zo gepiept

reply
0
M
Marcellow
Jan 25, 2010

Tiernagan;1664372 wrote:
Gebruiksaanwijzing heb ik ook, maar voor mij te uitgebreid.:confused:
Eigenlijk moet ik iemand zien te vinden, die bij mij thuis langs wil komen.
Dan is het misschien zo gepiept

Ik denk niet dat je iemand moet zien te vinden die bij je langs wil komen.

Ik denk dat je gewoon eens bij het begin moet beginnen en alle lettertjes in je gebruiksaanwijzing moet lezen en de acties moet uitvoeren zoals beschreven staat.

Ook lijkt het mij een leuk idee dat je eens duidelijk omschrijft wat je probleem nu is.
Want ik heb nog nooit een subwoofer hoeven aanmelden in het menu van een reciever.

Weet je zeker dat je wel een subwoofer hebt die op je reciever past?

reply
0
CS
Claudio Santulli
Jan 25, 2010

En idd hoe je het nu aangesloten hebt.
Cinch op Sub pre-out?

Eventueel alle type nummers van alle apparatuur vermelden.

Minpuntje is dat volgens diverse google searchs dit apparaat zeer onlogisch in te stellen is, en dat de gebruiksaanwijzing zeer slecht is.

reply
0
M
Marcellow
Jan 25, 2010

Claudio;1665518 wrote: E

Minpuntje is dat volgens diverse google searchs dit apparaat zeer onlogisch in te stellen is, en dat de gebruiksaanwijzing zeer slecht is.

Kortom; iets dat je nooit had mogen kopen (je nooit verkocht had mogen worden) als je niet overdreven veel verstand hebt van waar je mee bezig bent...

Bezint voor ge begint!

reply
0
T
Tiernagan
Receiver
Jan 25, 2010

Bedankt voor jullie informatie.

Ik heb nog contact gehad met JVC, overleg gehad, en testen gedaan, bleek de recieven het geheugen niet vast te houden.
Deze omgeruild, en alles werkt.
Dit verwacht je toch niet..

Groet Theo

reply
0
CS
Claudio Santulli
Jan 25, 2010

Batterijtje leeg...
Goed dat het opgelosd is (y)

reply
0