Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
B
Berlips
Verkleurde dvdhoezen :(
Jan 30, 2010

Stom, stom, stom...!!! Afgelopen zomer de dvd's per ongeluk in het zonlicht gelegd, nu zijn een aantal hoezen verkleurd, lees flets geworden... Het zal wel niet, maar weet iemand of het mogelijk is om bij de maatschappijen hoezen na te bestellen? En, ben ik de enige of zijn er anderen met hetzelfde probleem (het zal de pijn wel een beetje verzachten! :-()

TG
Thomas Gabriel
Jan 30, 2010

Ik denk dat er maar 1 oplossing is: hoezen afdrukken van het internet...

reply
0
R
Ralfers
Jan 30, 2010

Vilnix;1667416 wrote: Ik denk dat er maar 1 oplossing is: hoezen afdrukken van het internet...

Ik denk dat je dan beter je verkleurde hoezen kunt houden :p

Maar dat heb ik ook wel hoor ;) Maar daar maak ik me niet zo druk om. Ik heb ze graag in de kast staan, en ja, dan heb je kans dat ze verkleuren. Als ik graag wou dat ze niet verkleurden, dan moet ik ze in een doos stoppen, en dat vind ik niks aan :p

De enige waar ik het wel echt een beetje jammer van vind is The Lion King... De slipcase is aan de zijkant inmiddels wel heel erg verkleurde... Ah well

reply
0
B
Berlips
Feb 02, 2010

Pijn verzacht heheh (y)

Ralfers;1667427 wrote: De enige waar ik het wel echt een beetje jammer van vind is The Lion King... De slipcase is aan de zijkant inmiddels wel heel erg verkleurde... Ah well

reply
0
M
Melzz
Jan 30, 2010

Ach joh, probeer het van de zonnige kant te zien.....

reply
0
T
TheGodfather
Jan 31, 2010

Melzz;1667426 wrote: Ach joh, probeer het van de zonnige kant te zien.....

Scherp :mrgreen:

reply
0
MVH
Marcel v/d H.
Jan 31, 2010

Je kan ook je gehele collectie in de zon leggen, valt het minder op.

reply
0
R
roninpacino
Feb 03, 2010

Heb ook een aantal verkleurde hoezen, maar dat gaat om slechte films en die staan sowieso niet in de kast bij de goede films. Maar ja, je kunt op fotopapier hoezen van het internet printen en tegenwoordig heb je in (de nieuwe) word ook de mogelijkheid om ze als cover uit te printen. Ik houd het gewoon bij de verkleurde hoezen, vind het niet zo erg allemaal.

reply
0