Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
R
raymonddeniet
Help! Metalen hoedjes gezocht
Feb 08, 2010

Wie o wie kan mij helpen aan hoedjes voor onder de spikes van mijn speakers. Als vrouwen iets los vinden op de grond gooien ze dit kennelijk weg. Zo ook 1 hoedje van een speaker. Het gaat om Tannoy speakers. Eerder had ze al voor het (hoe het kan weet ik niet) stofzuigen een speaker verplaatst en die 4 hoedjes opgeruimd. Dat deed ze heel erg goed. Ze zijn dus kwijt. Kun je deze los kopen ergens of is dit niet meer iets wat leverbaard is? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

P
peptalk
Feb 08, 2010

Die zijn idd gewoon te koop, alleen om precies dezelfde te kopen zal moeilijk zijn, dus dat worden waarschijnlijk 8 nieuwe, vrouwen.....

reply
0
R
raymonddeniet
Feb 08, 2010

Wat is een goede webwinkel waar je ze kan kopen?
Al moet ik er 20 kopen (gelijk maar een voorraad);)

Tja, opruimende vrouwen:roll: vooral niet afvragen wat het zou kunnen zijn. Maargoed, kan ze weer wat kopen :)

reply
0
R
raymonddeniet
Feb 08, 2010

raymonddeniet;1670267 wrote: Wat is een goede webwinkel waar je ze kan kopen?

Tja, opruimende vrouwen:roll: vooral niet afvragen wat het zou kunnen zijn. Maargoed, kan ze weer wat kopen :)

Laat maar, al gevonden. Conrad bijvoorbeeld. Ik wist dus echt niet dat je ze los kan kopen.

Kan ik ze eindelijk ook voor mijn subwoofer aanschaffen. Daar heb ik ze nooit bij gekregen.(y)

reply
0
P
peptalk
Feb 08, 2010

raymonddeniet;1670269 wrote:

Kan ik ze eindelijk ook voor mijn subwoofer aanschaffen. Daar heb ik ze nooit bij gekregen.(y)

Soms maakt iets negatiefs plots een wending en is het positief(y)

Er zijn ook vrouwen die overal omheen zuigen, dus zo slecht heb je het niet getroffen;-)

reply
0
R
raymonddeniet
Feb 08, 2010

raymonddeniet;1670267 wrote: Wat is een goede webwinkel waar je ze kan kopen?

peptalk;1670271 wrote: Soms maakt iets negatiefs plots een wending en is het positief(y)

Er zijn ook vrouwen die overal omheen zuigen, dus zo slecht heb je het niet getroffen;-)

En zo is het maar weer net.

Is dit goed of moet ik andere (duurdere) nemen?
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTMxNjY3MTcwMTU=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_searchstring=spikes&s_haupt_kategorie=&zhmmh_area_kz=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&scrwidth=1920

En ik gebruik alleen de hoedjes, daar passen toch alle spikes in?

Ik ben ook nog steeds gelukkig met haar hoor, maar soms:confused:

reply
0
P
peptalk
Feb 08, 2010

Link naar Conrad werkt niet, maar volgens mij passen alle spikes wel in een willekeurig opzetplaatje

reply
0
R
raymonddeniet
Feb 08, 2010

peptalk;1670289 wrote: Link naar Conrad werkt niet, maar volgens mij passen alle spikes wel in een willekeurig opzetplaatje

Ik ga er ook vanuit. Gelijk 4 setjes besteld. Voor 2 front zuilen en de sub, maar ook reserve:)

reply
0