Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Khonnor
Mar 08, 2010
Niet zeker of dit de juiste plek is voor dit onderwerp..;) Ik heb een mooie site gevonden van mensen die zelf digipacks maken (zonder dvd's!). Zo zie ik bijvoorbeeld een erg mooie A Nightmare On Elm Street box http://hazidigi.blogspot.com/2009/06/nightmare-on-elm-street-digipack.html Ikzelf heb de Amerikaanse box uit 1999, met allemaal snappers erin. Dit zou dus een mooi alternatief zijn. Zijn er meer van dit soort sites dat jullie weten? De bovengenoemde site is helaas in het Hongaars en nergens zie ik ergens een mailadres of bestelformulier...:S (iemand hier toevallig die Hongaars begrijpt?) ;) Iemand uit Duitsland bestelt daar ook wel eens digipacks en heeft bevestigd dat er geen films bij geleverd worden, dus alleen een digipack. Helaas wil hij geen mailadres doorgeven aan mij, maar wel als tussenpersoon fungeren (wat mij natuurlijk extra verzendkosten gaat kosten). Dus eigenlijk vroeg ik me af of jullie meer van dit soort sites (of bovengenoemde) kennen? En, is het iets qua materiaal/levering? Wist niet of ik het hier of bij handelaren moest plaatsen...:)