Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
M
Mu6
JVC TH-A55 speaker
Mar 20, 2010

Hello collega's, Ik heb een surround set van JVC, de TH-A55. En 1 van de speakers is kapot. Het betreft de surround/rear left speaker. Mijn vraag is waar ik misschien een andere vandaan kan halen. Waar is deze te koop? Of heeft van jullie een idee of een te koop?

MH
Michael Hamers
Mar 20, 2010

Fijn he, zo'n alles in 1 setje als er iets kapot gaat. Nee dat is flauw van me.

Ik zou JVC gewoon bellen. Wellicht kunnen ze die speakers gewoon nog leveren. En anders via Marktplaats ofzo. De ellende van die alles in 1 setjes is vaak dat onderdelen beperkt of zelfs helemaal niet los leverbaar zijn. Vandaar dat vrijwel iedereen op dit forum je zal adviseren om losse componenten een te schaffen...

reply
0
M
Mu6
Mar 22, 2010

He, dank je voor de enige reactie tot nu toe. Ik heb de set gekocht in 2004 en er verder ook niet nagedacht over het feit van de alles in 1. Maar marktplaats.nl staat niks op. Alleen complete sets. Maar misschien jvc bellen is een optie. Maar als jij of iemand anders iets weet is het het altijd welkom. (y)

reply
0
MH
Michael Hamers
Mar 22, 2010

Je kunt vast ook speakers van andere types aansluiten...

reply
0
M
Marcellow
Mar 23, 2010

Ik zou het hele zooitje weggooien!
Mooi moment om opnieuw (goed) te beginnen.

Of eigenlijk een mooi moment om te beginnen, want zo'n alles in 1 set telt natuurlijk niet.

reply
0
M
Marcellow
Mar 23, 2010

Ik kan eventueel wel aan een
Th r3 van JVC komen voor je. Kun je of deze speakers gebruiken, of je kunt deze set gebruiken.

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Mar 24, 2010

Het zou me ook niet verbazen als dezelfde weergevers ook in luidsprekers van andere sets worden gebruikt. Een voordeel van massa-productie. :D

reply
0