Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
EK
Erwin de Koning
Angelus
Mar 21, 2010

http://img249.imageshack.us/img249/5686/naamlooslp.jpg http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1683611#post1683611 Hier ben ik niet van gedient, mag van mij een gele kaart krijgen

JB
Jordy van Buel
Mar 21, 2010

China, Duitsland, dictators.. ik heb het allemaal al zovaak voorbij horen komen dat ik er niet eens meer warm of koud van wordt. Maar je hebt gelijk, gele kaart geven dan maar?

Edit: gele kaart gegeven (y)

reply
0
EK
Erwin de Koning
Mar 21, 2010

Mooi zo. Wat een flauwekul zeg, ik stond nog op het punt om een discussie aan te gaan in die thread

:-o

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 21, 2010

Zijn we nu niet aan het meten met twee maten? Iemand als Coen heeft al tig keer zulke opmerkingen gemaakt en geen kaart gekregen?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 21, 2010

Patrick van den Hul;1683986 wrote: Zijn we nu niet aan het meten met twee maten? Iemand als Coen heeft al tig keer zulke opmerkingen gemaakt en geen kaart gekregen?

Dat is inderdaad zo. Ik kan hem alsnog een waarschuwing geven voor zijn opmerking vorige week:

Straffe taal. Ben gewoon blij met mijn toy story's.

Jammer dat het forum zo streng geworden is. Probeer al mijn reviews te bundelen op jullie wens (of wunsch op zijn Duits...)

Moet zeggen dat mijn plezier er flink afgaat door het strenge gemodereer. Ben zeker niet de enige, veel die hard forummers denken er zo over.

Jullie goed recht, maar soms -en ik spreek uit ervaring als ambtenaar- is deregulering beter dan alles te willen bepalen.

En over dat postgeile ga ik niet eens in, beetje zielige reactie Jordy.

Doen??

reply
0
LK
Ludo Keeris
Mar 21, 2010

Nee, als je het doet, moet je het meteen doen, niet na een week of wat nog eens met een gele kaart komen.
Laat Coen maar even rusten en gewoon goed blijven modereren.
En af en toe iets door de vingers zien. Probeer het een beetje tactisch te spelen.
Geef 'm het gevoel dat ie z'n gang kan gaan, maar hou 'm toch kort.

reply
0