Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Wolf359
Mar 29, 2010
Beste mensen, Ik ben op zoek naar een mooie home theater set ter vervanging van mijn pc-satellietset. Qua receiver is de onkyo 507 nu voor een prikkie te koop en uit verschillende berichten op dit forum heb ik al gelezen dat dit een prima receiver voor beginners is. Ik ben echter nog hard op zoek naar een fatsoenlijke entree-level boxenset van zo'n 500 euro. Mijn oog is gevallen op de Heco Victa serie, ik heb ze bij een vriend in stereo gehoord en leken prima en voller te klinken dan wanneer ik nu muziek op mijn pc draai. Ik heb echter geen referentie omdat ik eigenlijk niet zoveel verschillende boxen heb gehoord. Op internet heb ik tot nog toe ook nog niet veel enigszins objectieve informatie kunnen vinden. Ik ben daarom benieuwd of er mensen met een scherp gehoor zijn die ervaring met deze serie van boxen hebben en wat zij er van vinden.