Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
M
Melzz
Pijpersp en Costas
Apr 08, 2010

Dit blijkt dezelfde "koper" te zijn. Gaf me via pm steeds hetzelfde adres, namelijk: Piet Pijpers Prinses Irenelaan 72 2404 BJ Alphen a/d Rijn Gaf aan een paar titels te willen kopen om vervolgens nooit meer van zich te laten horen. Negeer deze persoon dus maar gewoon. Lijkt me ook niet meer dan logisch om deze accounts te bannen. Ze hebben ieder ook maar een paar berichten achtergelaten, steevast in het verkooptopic.

M
Melzz
Apr 09, 2010

Beste Modorators,

Wordt er nog actie ondernomen mbt deze oplichter? Had eigenlijk wel een reactie verwacht. Dit lijkt me nu bij uitstek iets om als modorator op in te grjpen....
Lijkt me wel noodzakelijk om dit soort accounts te verwijderen voordat iemand er de dupe van wordt.

Groet,

Melzz

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 09, 2010

Ik ga het even voorleggen aan de rest van de crew Melzz (y)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 09, 2010

Ik heb member pijpersp inmiddels gebanned omdat dat zijn tweede account was op het forum - wat niet toegestaan wordt. Zijn andere account blijft open omdat we deze member niet direct willen bestempelen als oplichter. Natuurlijk is het vervelend dat een member niets meer van zich laat weten, maar daarmee ben je wat ons betreft niet meteen een oplichter. Er kunnen ook andere redenen zijn waarom de member niets meer van zich heeft laten horen. In ieder geval toch goed dat je het hebt gemeld (y)

reply
0
M
Melzz
Apr 09, 2010

Helemaal met je eens, daar moet je ook voorzichtig in zijn. Echter, kreeg ik van twee accounts met dus twee verschillende namen, het verzoek enkele dvd's op te sturen. Ik zag pas later dat het om hetzelfde postadres ging. Dat is natuurlijk al vreemd. Diegene heb ik een paar pm's gestuurd. Nooit een reactie op gekomen. Maar het is vooral vreemd dat iemand twee verschillende namen en beide accounts gebruikt om dvd opgestuurd te krijgen. Het waren ook acounts met elk een paar berichten op het forum. Niet echt zuivere koffie lijkt me...

reply
0
M
Melzz
Apr 21, 2010

Nog steeds niets meer vernomen van dit forumlid....

reply
0