Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Blu-ray Disc Te Koop Aangeboden
BH
Ben H.
Ben H.
[TKA] Diverse Blu-ray's (en DVD's en UHD's)
Apr 13, 2010
Alle titels zijn origineel, onbeschadigd en mét Nederlandse ondertiteling, tenzij anders aangegeven. Vaste prijzen, exclusief verzend- en verpakkingskosten (€ 3,32 per 1 of 2 films, € 4,25 per 3 of 4 films, € 6,95 voor pakketpost). Voor verzending naar België komen er kosten bij. Verzenden op risico koper. De meest recent toegevoegde titels staan met een uitroepteken aangegeven. Titels in het rood [FONT=arial]zijn gereserveerd. Als ik er geen landcode achter staat betreft het de NL uitgave. - Tijdelijk even niks
Apr 13, 2010
Alle titels zijn origineel, onbeschadigd en mét Nederlandse ondertiteling, tenzij anders aangegeven. Vaste prijzen, exclusief verzend- en verpakkingskosten (€ 3,32 per 1 of 2 films, € 4,25 per 3 of 4 films, € 6,95 voor pakketpost). Voor verzending naar België komen er kosten bij. Verzenden op risico koper. De meest recent toegevoegde titels staan met een uitroepteken aangegeven. Titels in het rood [FONT=arial]zijn gereserveerd. Als ik er geen landcode achter staat betreft het de NL uitgave. - Tijdelijk even niks
M
magiccornflake
magiccornflake
BH
Ben H.
Ben H.
S
Sleejer
Sleejer
May 20, 2010
Milk en Gran torino voor mij graag...(indien de verzendkosten naar belgie niet te hoog oplopen)
Milk en Gran torino voor mij graag...(indien de verzendkosten naar belgie niet te hoog oplopen)
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
May 24, 2010
Dit is deel 1. Deel 4 deelt vrijwel dezelfde titel, echter zonder "The". Laat maar weten als je interesse hebt!
Dit is deel 1. Deel 4 deelt vrijwel dezelfde titel, echter zonder "The". Laat maar weten als je interesse hebt!
reply
0
S
StefaanD
StefaanD
Jun 01, 2010
Doe mij maar Red Cliff, stuur me maar een PM voor de afhandeling ... je kent
me reeds ;)
Doe mij maar Red Cliff, stuur me maar een PM voor de afhandeling ... je kent
me reeds ;)
reply
0
S
skank
skank
Jun 01, 2010
wtf? ik zie red cliff niet staan
dammit
had ik het geweten :p
StefaanD;1709239 wrote: Doe mij maar Red Cliff, stuur me maar een PM voor de afhandeling ... je kent
me reeds ;)
wtf? ik zie red cliff niet staan
dammit
had ik het geweten :p
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Jun 01, 2010
Had hem gisterenavond/ vanacht toegevoegd en een uurtje geleden er weer af gehaald. Erg snel verkocht dus!
Had hem gisterenavond/ vanacht toegevoegd en een uurtje geleden er weer af gehaald. Erg snel verkocht dus!
reply
0
S
skank
skank
Jun 01, 2010
heb je nog andere te koop? ;)
B. Hendriks;1709272 wrote: Had hem gisterenavond/ vanacht toegevoegd en een uurtje geleden er weer af gehaald. Erg snel verkocht dus!
heb je nog andere te koop? ;)
reply
0
C
CoSo
CoSo
Nov 26, 2010
Zijn Toy Story de UK versie of de NL versie?
Beide zijn ook NL gesproken dus neem ik aan dat deze dat ook zijn.
Zijn Toy Story de UK versie of de NL versie?
Beide zijn ook NL gesproken dus neem ik aan dat deze dat ook zijn.
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Nov 26, 2010
Het zijn beide de Nederlandse versies (dus met Nederlandse hoestekst en leeftijdslogo's).
Het zijn beide de Nederlandse versies (dus met Nederlandse hoestekst en leeftijdslogo's).
reply
0
RV
Rob Visser
Rob Visser
Jan 26, 2011
Bedankt voor de snelle afhandeling van mijn A.I. Blu-ray bestelling. Kan niet wachten tot dit pareltje op mijn deurmat belandt. :)
Voor alle geïnteresseerden in deze BR: er is recentelijk een schone recensie van deze uitgave op dvdinfo.be verschenen. Dat belooft alvast veel goeds!
Bedankt voor de snelle afhandeling van mijn A.I. Blu-ray bestelling. Kan niet wachten tot dit pareltje op mijn deurmat belandt. :)
Voor alle geïnteresseerden in deze BR: er is recentelijk een schone recensie van deze uitgave op dvdinfo.be verschenen. Dat belooft alvast veel goeds!
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Jan 26, 2011
Graag gedaan! Aangezien ik de film tweemaal bezit (nu nog één exemplaar), laat ik hem in de advertentie staan.
Graag gedaan! Aangezien ik de film tweemaal bezit (nu nog één exemplaar), laat ik hem in de advertentie staan.
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Feb 02, 2011
25 euro
- The Godfather Trilogy (4-disc)
B. Hendriks;1692177 wrote: Alle titels zijn origineel en onbeschadigd. Allen zijn Regio B mét Nederlandse ondertiteling, tenzij anders aangegeven. Vaste prijzen, exclusief verzendkosten naar België/ Nederland.
7,50 euro (3 voor 19,50 euro)
- The Godfather: Part III (gesealed)
- Hulk (2003) (gesealed)
- The Librarian III
- Love Happens (gesealed)
- The Motorcycle Diaries
- Se7en (gesealed)
- The Shawshank Redemption (kartonnen uitgave)
- Spider-Man 2 (Regio B, UK: geen NL subs)
25 euro
- The Godfather Trilogy (4-disc)
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Jun 27, 2011
Interesse in:
Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives
Ruil je evt ook? Zo ja, waar liggen je interesses?
Interesse in:
Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives
Ruil je evt ook? Zo ja, waar liggen je interesses?
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
VC
vince curtin
vince curtin
DR
Dark Raven
Dark Raven
Mar 09, 2015
Als nog beschikbaar doe mij maar:
- Teenage Mutant Ninja Turtles 3D (NL, 2-disc)
- You're Next (NL)
PM me maar de gegevens :)
Als nog beschikbaar doe mij maar:
- Teenage Mutant Ninja Turtles 3D (NL, 2-disc)
- You're Next (NL)
PM me maar de gegevens :)
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Aug 06, 2011
Black Shield en The Kid gereserveerd. Zoals aangegevens in de openingspost kan ik ze pas over 2 weken verzenden. Zal tegen die tijd meteen een mail sturen voor verdere afhandeling.
Black Shield en The Kid gereserveerd. Zoals aangegevens in de openingspost kan ik ze pas over 2 weken verzenden. Zal tegen die tijd meteen een mail sturen voor verdere afhandeling.
reply
0
R
refeNsibunA
refeNsibunA
Aug 19, 2011
Is Hannibal uit de hannibal lecter reeks? (dus van Ridley Scott)
Zo ja, aub een pm met waar het geld naartoe kan :-)
Is Hannibal uit de hannibal lecter reeks? (dus van Ridley Scott)
Zo ja, aub een pm met waar het geld naartoe kan :-)
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
BH
Ben H.
Ben H.
Sep 13, 2011
Die heb ik, zie de link onderaan mijn reactie(s). Natuurlijk kan je ook wat aanbieden wat daar buiten valt, wie weet zit er iets tussen.
Die heb ik, zie de link onderaan mijn reactie(s). Natuurlijk kan je ook wat aanbieden wat daar buiten valt, wie weet zit er iets tussen.
reply
0
C
CoSo
CoSo
BH
Ben H.
Ben H.
BH
Ben H.
Ben H.
Jan 03, 2012
Ajeossi (The Man From Nowhere) en Akmareul boatda (I Saw the Devil) toegevoegd.
Ajeossi (The Man From Nowhere) en Akmareul boatda (I Saw the Devil) toegevoegd.
reply
0
VC
vince curtin
vince curtin
Jan 03, 2012
Benjamin,
Je hebt PB over
Ajeossi (The Man From Nowhere)
Akmareul boatda (I Saw the Devil)
gr,Vince.
Benjamin,
Je hebt PB over
Ajeossi (The Man From Nowhere)
Akmareul boatda (I Saw the Devil)
gr,Vince.
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
BH
Ben H.
Ben H.
Jan 16, 2012
Cronos heb ik toevallig dit weekend met iemand anders geruild al... Paar dagen eerder zou het een deal geweest zijn!
Cronos heb ik toevallig dit weekend met iemand anders geruild al... Paar dagen eerder zou het een deal geweest zijn!
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Jan 16, 2012
Van je wensenlijstje heb ik evt. Des hommes et des dieux wel, de Engelse uitgave.
Van je wensenlijstje heb ik evt. Des hommes et des dieux wel, de Engelse uitgave.
reply
0
S
stargazer
stargazer
BH
Ben H.
Ben H.
Jan 23, 2012
Aantal titels toegevoegd en tijdelijke prijsverlaging.
Edit: De eerste koper van 3 of meer titels krijgt een Free Record Shop waardebon van € 5,- (geldig t/m 31 januari bij besteding vanaf € 25,-).
Aantal titels toegevoegd en tijdelijke prijsverlaging.
Edit: De eerste koper van 3 of meer titels krijgt een Free Record Shop waardebon van € 5,- (geldig t/m 31 januari bij besteding vanaf € 25,-).
reply
0
JS
John Sital
John Sital
BH
Ben H.
Ben H.
Feb 06, 2012
Third Man & Cercle rouge toegevoegd + weer tijdelijke prijsverlaging voor veel titels.
Third Man & Cercle rouge toegevoegd + weer tijdelijke prijsverlaging voor veel titels.
reply
0
R
Richardv
Richardv
Mar 15, 2012
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=85209
hier wat te ruil voor
voor deze
Rise of the Planet of the Apes :!:
Shutter Island :!:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=85209
hier wat te ruil voor
voor deze
Rise of the Planet of the Apes :!:
Shutter Island :!:
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
K
korenjw
korenjw
Mar 29, 2012
Ik wil precious en the others wel van je overnemen, als ze nog beschikbaar zijn. Zoja, PM je maar.
Ik wil precious en the others wel van je overnemen, als ze nog beschikbaar zijn. Zoja, PM je maar.
reply
0
H
hanske636
hanske636
Jan 31, 2013
PM voor:
- The Hangover
- Apollo 13
- Triple pack: Rambo, Lord of War, Running Scared (3-disc, slipcover)
- Triple pack: The Bank Job, Hero Wanted, 16 Blocks (3-disc, slipcover)
PM voor:
- The Hangover
- Apollo 13
- Triple pack: Rambo, Lord of War, Running Scared (3-disc, slipcover)
- Triple pack: The Bank Job, Hero Wanted, 16 Blocks (3-disc, slipcover)
reply
0
VC
vince curtin
vince curtin
S
stargazer
stargazer
Jul 22, 2012
ik wil deze wel
- Beyond a Reasonable Doubt
- Prince of Persia (NL)
- Tron Legacy (NL)
ik wil deze wel
- Beyond a Reasonable Doubt
- Prince of Persia (NL)
- Tron Legacy (NL)
reply
0
R
rvvnr1
rvvnr1
Jul 22, 2012
Voor mij deze:
- Driven to Kill (FR)
- Evil Dead II (FR) :!:
en deze slipcovers:
- Crash (UK) :!:
- Crazy Heart (UK)
- Crazy Stupid Love (UK)
alsjeblieft.
Voor mij deze:
- Driven to Kill (FR)
- Evil Dead II (FR) :!:
en deze slipcovers:
- Crash (UK) :!:
- Crazy Heart (UK)
- Crazy Stupid Love (UK)
alsjeblieft.
reply
0
S
Sparxy
Sparxy
Nov 04, 2012
Ik heb de blu-rays gister in goede staat ontvangen, bedankt. (y)
Sparxy;1903653 wrote: Ik heb interesse in Pocahontas, Tarzan en 101 Dalmatiers :)
Ik heb de blu-rays gister in goede staat ontvangen, bedankt. (y)
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Dec 24, 2012
Die slipcover van Batman Begins en TDK (UK), kunnen daar 2 smalle keepcases in bewaard worden?
Die slipcover van Batman Begins en TDK (UK), kunnen daar 2 smalle keepcases in bewaard worden?
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Dec 25, 2012
Hij is bedoeld voor 2 dikke cases. 2 Dunnere (11 mm.) passen er dus wel in, maar dan hou je wat ruimte over.
Hij is bedoeld voor 2 dikke cases. 2 Dunnere (11 mm.) passen er dus wel in, maar dan hou je wat ruimte over.
reply
0
S
SAB
SAB
Jan 05, 2013
Hoi
- Blue Velvet (NL)
voor mij graag
hoeveel voor als ik ook
- Son of Babylon (NL)
erbij wil hebben (incl. verzenden)?
Hoi
- Blue Velvet (NL)
voor mij graag
hoeveel voor als ik ook
- Son of Babylon (NL)
erbij wil hebben (incl. verzenden)?
reply
0
J
jan_tran
jan_tran
Jan 14, 2013
1987 of 2009?
Benjamin Hendriks;1692177 wrote: € 2,50 euro
- The Stepfather (NL)
1987 of 2009?
reply
0
S
SillentWolf
SillentWolf
Jan 29, 2013
Nog bedankt voor de films, ik had ze vandaag binnen gekregen.
(besteld op MP).
gr.
Ron.
Nog bedankt voor de films, ik had ze vandaag binnen gekregen.
(besteld op MP).
gr.
Ron.
reply
0
WL
Wanda L.
Wanda L.
EO
Erik Onnes
Erik Onnes
Oct 23, 2014
Doe mij "The Amazing Spider-Man 2 3D (2-disc, NL)" maar. 17,50 euro inclusief verzenden toch? Stuur maar PM voor afhandeling.
Doe mij "The Amazing Spider-Man 2 3D (2-disc, NL)" maar. 17,50 euro inclusief verzenden toch? Stuur maar PM voor afhandeling.
reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Dennis Oosterhuis
W
Werner
Werner
Feb 02, 2015
Lola Rennt en La Double Vie De Véronique voor mij. (is intussen al bevestigd, ik vermeld het hier even omwille van de volledigheid)
Lola Rennt en La Double Vie De Véronique voor mij. (is intussen al bevestigd, ik vermeld het hier even omwille van de volledigheid)
reply
0
R
rvvnr1
rvvnr1
Dec 08, 2015
Doe mij deze maar:
5 euro
- Bloed, zweet & tranen (slipcover)
15 euro
- Avengers: Age of Ultron 3D (2-disc)
Doe mij deze maar:
5 euro
- Bloed, zweet & tranen (slipcover)
15 euro
- Avengers: Age of Ultron 3D (2-disc)
reply
0
R
rogue
rogue
Mar 15, 2016
Vraagje over:
- MoC: Profound Desires of the Gods (UK, excl. boekje)
- MoC: Vengeance is Mine (UK, excl. boekje)
- MoC: Pigs & Battleships + Stolen Desire (UK, excl. boekje)
Zijn dit degene die los verkocht worden, of als onderdeel van de Imamura box? In het laatste geval hebben ze blijkbaar van die dunne amaray's (en misschien de reden dat het boekje er niet bij zit)?
Vraagje over:
- MoC: Profound Desires of the Gods (UK, excl. boekje)
- MoC: Vengeance is Mine (UK, excl. boekje)
- MoC: Pigs & Battleships + Stolen Desire (UK, excl. boekje)
Zijn dit degene die los verkocht worden, of als onderdeel van de Imamura box? In het laatste geval hebben ze blijkbaar van die dunne amaray's (en misschien de reden dat het boekje er niet bij zit)?
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Mar 15, 2016
Ha Rogue,
het zijn de losse uitgaves (dus niet die uit de box met de dunne hoesjes), maar zonder de boekjes. Ik heb ze zelf ook ooit overgenomen van iemand, dus de werkelijke reden zou ik helaas niet weten. Stuur me maar een PM wanneer je interesse hebt.
Ha Rogue,
het zijn de losse uitgaves (dus niet die uit de box met de dunne hoesjes), maar zonder de boekjes. Ik heb ze zelf ook ooit overgenomen van iemand, dus de werkelijke reden zou ik helaas niet weten. Stuur me maar een PM wanneer je interesse hebt.
reply
0
R
rogue
rogue
Mar 15, 2016
Dank je voor je vlot antwoord Benjamin! Ik denk er even over na...ik wil liever de losse uitgaves, maar ik ben bang dat ik de andere films uit de box niet meer los kan vinden.
Ik ga op zoek; mocht het lukken dan hoor je van mij!
Benjamin Hendriks;2021072 wrote: Ha Rogue,
Dank je voor je vlot antwoord Benjamin! Ik denk er even over na...ik wil liever de losse uitgaves, maar ik ben bang dat ik de andere films uit de box niet meer los kan vinden.
Ik ga op zoek; mocht het lukken dan hoor je van mij!
reply
0
R
rvvnr1
rvvnr1
Aug 08, 2016
Deze neem ik graag van je over:
Ajeossi/ The Man from Nowhere
Dallas Buyers Club (NL)
Lust & Caution (NL, QFC)
Charlie Chaplin HD Collection (5-disc, NL) met: The Kid, Great Dictator, Modern Times, Gold Rush, The Circus
Deze neem ik graag van je over:
Ajeossi/ The Man from Nowhere
Dallas Buyers Club (NL)
Lust & Caution (NL, QFC)
Charlie Chaplin HD Collection (5-disc, NL) met: The Kid, Great Dictator, Modern Times, Gold Rush, The Circus
reply
0
EK
Erwin de Koning
Erwin de Koning
Aug 10, 2016
Nightmare before christmas mocht dit de 3D versie zijn (kans is klein natuurlijk) neem ik hem graag over
Nightmare before christmas mocht dit de 3D versie zijn (kans is klein natuurlijk) neem ik hem graag over
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Jul 24, 2017
@snah. Ik wil je een bericht terug sturen, maar je inbox zit helaas vol. Zou je me via PB je e-mailadres kunnen sturen (of inbox opschonen)? Dan kan ik reageren. Alvast bedankt!
@snah. Ik wil je een bericht terug sturen, maar je inbox zit helaas vol. Zou je me via PB je e-mailadres kunnen sturen (of inbox opschonen)? Dan kan ik reageren. Alvast bedankt!
reply
0
R
rvvnr1
rvvnr1
Mar 28, 2018
Misschien interesse in ruil?
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri tegen een van deze Nederlandse UHD's:
- The Prestige
- Interstellar
- Inception (nog gesealed)
Misschien interesse in ruil?
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri tegen een van deze Nederlandse UHD's:
- The Prestige
- Interstellar
- Inception (nog gesealed)
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Apr 01, 2018
Excuus voor de late reactie, maar hij is helaas al verkocht. Was overigens niet geïnteresseerd in een ruil.
Excuus voor de late reactie, maar hij is helaas al verkocht. Was overigens niet geïnteresseerd in een ruil.
reply
0
I
ItsMe
ItsMe
Mar 28, 2018
Ik wil deze graag !
Ben H.;1692177 wrote:
- Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (4K UHD, US regiovrij, NL subs, 2-disc, slipcover)
Ik wil deze graag !
reply
0
I
ItsMe
ItsMe
Jun 01, 2018
Deze wil ik wel, je hebt pm
Ben H.;1692177 wrote:
€50,-
- Jurassic Park Collection: JP1, TLW, JPIII, JW (4K UHD, 8-disc, FR, NL subs). Deel 1 en 4 zijn 1x bekeken. Deel 2 en 3 nog in seal) :!:
Deze wil ik wel, je hebt pm
reply
0
B
BigLebowski
BigLebowski
Sep 10, 2018
PM voor Legend of the Mountain (Masters of Cinema, UK, slipcover, gesealed) en The Treasure of Sierra Madre (UK, steelbook)
PM voor Legend of the Mountain (Masters of Cinema, UK, slipcover, gesealed) en The Treasure of Sierra Madre (UK, steelbook)
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.