Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Info over (internet)winkels en handelaren
PH
Paul Hoeks
Paul Hoeks
M
monic27
monic27
May 06, 2010
Deze shop komt regelmatig bij beslist.nl als goedkoopste uit de bus. Dus ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.
Deze shop komt regelmatig bij beslist.nl als goedkoopste uit de bus. Dus ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.
reply
0
C
CAPRICORNATION
CAPRICORNATION
Pffff savvyshop
Aug 10, 2010
we zijn (voor het eerst) begische klanten bij savvyshop
de prijzen zijn goed en daarom hadden we met 4personen een bestelling gedaan van 555€ in totaal
eens de betaling in orde is, is de service 0,0
de betaling gebeurde begin juni en we hebben nog steeds niks ontvangen
we hadden gevraagd om het pakket in het postkantoor te leveren (wat we altijd doen) maar volgens hen werd het daar geweigerd (dit gebeurde nooit eerder!)
en wat: HET PAKKET GING TERUG NAAR NEDERLAND IPV HET OP TE SLAAN BIJ TNT het koerierbedrijf
dan gaf ik het adres van mijn werk om daar aan het onthaal te leveren:
TNT WIL DAT NIET ik moet thuis zijn, maar een dag van levering zeggen kunnen ze ook niet, Brussel is tussen maandag en vrijdag
het pakket opvolgen bij TNT gaat ook NOG NIET tussen NEDERLAND/BELGIE
wat een onzin allemaal zeg!!! heb ik écht nog nooit meegemaakt!!!!
de prijzen mogen dan iets lager liggen, zo'n gedoe is het niet waard
ik moet altijd maar mails sturen en ik krijg amper een reaktie ofwel antwoorden ze naast de kwestie...
bellen kan niet want dat kost een fortuin als het niet hetzelfde land is
we zijn nu 10/8 en nog steeds is het aan het aanslepen
WE RADEN U AAN: NIET BIJ SAVVYSHOP KOPEN
FRUSTRATIE ALOM
SAVVYSHOP TREKT ZICH ER NIKS VAN AAN en TNT ZEGT DAT WE ONS TOT SAVVYSHOP MOETEN WENDEN
zo blijven we in cirkeltjes draaien en wanner zullen we OOIT ons pakket hebben
Aug 10, 2010
we zijn (voor het eerst) begische klanten bij savvyshop
de prijzen zijn goed en daarom hadden we met 4personen een bestelling gedaan van 555€ in totaal
eens de betaling in orde is, is de service 0,0
de betaling gebeurde begin juni en we hebben nog steeds niks ontvangen
we hadden gevraagd om het pakket in het postkantoor te leveren (wat we altijd doen) maar volgens hen werd het daar geweigerd (dit gebeurde nooit eerder!)
en wat: HET PAKKET GING TERUG NAAR NEDERLAND IPV HET OP TE SLAAN BIJ TNT het koerierbedrijf
dan gaf ik het adres van mijn werk om daar aan het onthaal te leveren:
TNT WIL DAT NIET ik moet thuis zijn, maar een dag van levering zeggen kunnen ze ook niet, Brussel is tussen maandag en vrijdag
het pakket opvolgen bij TNT gaat ook NOG NIET tussen NEDERLAND/BELGIE
wat een onzin allemaal zeg!!! heb ik écht nog nooit meegemaakt!!!!
de prijzen mogen dan iets lager liggen, zo'n gedoe is het niet waard
ik moet altijd maar mails sturen en ik krijg amper een reaktie ofwel antwoorden ze naast de kwestie...
bellen kan niet want dat kost een fortuin als het niet hetzelfde land is
we zijn nu 10/8 en nog steeds is het aan het aanslepen
WE RADEN U AAN: NIET BIJ SAVVYSHOP KOPEN
FRUSTRATIE ALOM
SAVVYSHOP TREKT ZICH ER NIKS VAN AAN en TNT ZEGT DAT WE ONS TOT SAVVYSHOP MOETEN WENDEN
zo blijven we in cirkeltjes draaien en wanner zullen we OOIT ons pakket hebben
reply
0
M
magiccornflake
magiccornflake
Aug 10, 2010
om een webwinkel uit te proberen bestel je toch niet direct voor zo'n bedrag ?!
edit : wat natuurlijk niet wegneemt dat je verhaal schrijnend is
om een webwinkel uit te proberen bestel je toch niet direct voor zo'n bedrag ?!
edit : wat natuurlijk niet wegneemt dat je verhaal schrijnend is
reply
0
NM
Nico Mos
Nico Mos
Nov 04, 2010
Ik heb één van de twee BluRays binnen. De bestelling is al 3 weken geleden gedaan. Ben nog wel on speaking terms voor de 2e BluRay. Zal er niet meer bestellen...
Ik heb één van de twee BluRays binnen. De bestelling is al 3 weken geleden gedaan. Ben nog wel on speaking terms voor de 2e BluRay. Zal er niet meer bestellen...
reply
0
.
.:Quadran:.
.:Quadran:.
Jan 29, 2011
Ik had begin december een bestelling gedaan, met als bedoeling deze als kerstcadeau weg te geven.
Toen ik op omstreeks 23-24 december nog niets had gehoord van deze bestelling (levertijd was begin dec. 10 werkdagen ofzo, die overschreden werd, geen enkele bijkomende info gekregen) heb ik ze geannuleerd en de titels in volle drukte bij Mediamarkt en Fnac gaan kopen.
Ik heb een refund aangevraagd maar tot op heden is het bedrag nog steeds niet terugbetaald (al m'n gegevens correct doorgestuurd, want deze ging via rekening gebeuren, niet via Visa of Paypal).
Wekelijks stuurde ik een herinnering dat ik nog steeds niets ontvangen heb. Telkens krijg ik het antwoord dat ze dit aan de "bevoegde dienst" doorgestuurd hebben.
Ik heb al verschillende mailtjes gestuurd. Het laatste antwoord dat ik kreeg, was dat dit 2 tot 3 weken kon duren. Maar die termijn is ondertussen ook al overschreden.
Op m'n laatste mail van donderdag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen ....
Nog mensen die recent problemen gehad hebben met deze shop?
Het gaat om een bedrag van ongeveer 90€, wat toch al niet niets is ... :(
Ik had begin december een bestelling gedaan, met als bedoeling deze als kerstcadeau weg te geven.
Toen ik op omstreeks 23-24 december nog niets had gehoord van deze bestelling (levertijd was begin dec. 10 werkdagen ofzo, die overschreden werd, geen enkele bijkomende info gekregen) heb ik ze geannuleerd en de titels in volle drukte bij Mediamarkt en Fnac gaan kopen.
Ik heb een refund aangevraagd maar tot op heden is het bedrag nog steeds niet terugbetaald (al m'n gegevens correct doorgestuurd, want deze ging via rekening gebeuren, niet via Visa of Paypal).
Wekelijks stuurde ik een herinnering dat ik nog steeds niets ontvangen heb. Telkens krijg ik het antwoord dat ze dit aan de "bevoegde dienst" doorgestuurd hebben.
Ik heb al verschillende mailtjes gestuurd. Het laatste antwoord dat ik kreeg, was dat dit 2 tot 3 weken kon duren. Maar die termijn is ondertussen ook al overschreden.
Op m'n laatste mail van donderdag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen ....
Nog mensen die recent problemen gehad hebben met deze shop?
Het gaat om een bedrag van ongeveer 90€, wat toch al niet niets is ... :(
reply
0
N
Nagil
Nagil
Feb 01, 2011
Hmm, ik heb in december ook een bestelling gedaan bij savvyshop voor ongeveer honderd euro, waren enkle studio canal films. Toen deze nog niet waren verstuurd nadat de geschatte verzendtijd was verlopen heb ik ze meteen gemaild. De volgende dag kreeg ik een mail terug waarin werd gezegd dat het inderdaad niet was verstuurd en dat dit een fout aan hun zijde was, de schrijver van de mail had de bestelling toen meteen persoonlijk verstuurd en het pakketje was de volgende dag binnen. Al met al goede service dus, maar als ik jouw verhaal lees dan blijf ik hier voorlopig toch even weg...
.:Quadran:.;1771182 wrote: Ik had begin december een bestelling gedaan, met als bedoeling deze als kerstcadeau weg te geven.
Toen ik op omstreeks 23-24 december nog niets had gehoord van deze bestelling (levertijd was begin dec. 10 werkdagen ofzo, die overschreden werd, geen enkele bijkomende info gekregen) heb ik ze geannuleerd en de titels in volle drukte bij Mediamarkt en Fnac gaan kopen.
Ik heb een refund aangevraagd maar tot op heden is het bedrag nog steeds niet terugbetaald (al m'n gegevens correct doorgestuurd, want deze ging via rekening gebeuren, niet via Visa of Paypal).
Wekelijks stuurde ik een herinnering dat ik nog steeds niets ontvangen heb. Telkens krijg ik het antwoord dat ze dit aan de "bevoegde dienst" doorgestuurd hebben.
Ik heb al verschillende mailtjes gestuurd. Het laatste antwoord dat ik kreeg, was dat dit 2 tot 3 weken kon duren. Maar die termijn is ondertussen ook al overschreden.
Op m'n laatste mail van donderdag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen ....
Nog mensen die recent problemen gehad hebben met deze shop?
Het gaat om een bedrag van ongeveer 90€, wat toch al niet niets is ... :(
Hmm, ik heb in december ook een bestelling gedaan bij savvyshop voor ongeveer honderd euro, waren enkle studio canal films. Toen deze nog niet waren verstuurd nadat de geschatte verzendtijd was verlopen heb ik ze meteen gemaild. De volgende dag kreeg ik een mail terug waarin werd gezegd dat het inderdaad niet was verstuurd en dat dit een fout aan hun zijde was, de schrijver van de mail had de bestelling toen meteen persoonlijk verstuurd en het pakketje was de volgende dag binnen. Al met al goede service dus, maar als ik jouw verhaal lees dan blijf ik hier voorlopig toch even weg...
reply
0
.
.:Quadran:.
.:Quadran:.
Feb 01, 2011
Ondertussen heb ik na meer dan een maand nog steeds geen refund gekregen.
M'n laatste 2 e-mails worden gewoon genegeerd. Zelfs geen standaard antwoord ...
Kan ik via een andere weg m'n geld terug eisen? Kan ik ergens een klacht indienen?
Ik heb er zo stilaan genoeg van. M'n geld van Mediadis heb ik ook nooit terug gezien bij het faillissement.
Ondertussen heb ik na meer dan een maand nog steeds geen refund gekregen.
M'n laatste 2 e-mails worden gewoon genegeerd. Zelfs geen standaard antwoord ...
Kan ik via een andere weg m'n geld terug eisen? Kan ik ergens een klacht indienen?
Ik heb er zo stilaan genoeg van. M'n geld van Mediadis heb ik ook nooit terug gezien bij het faillissement.
reply
0
Q
Qzyn
Qzyn
Feb 02, 2011
Ik vrees dat je je geld kwijt bent. Op 25-1--2011 is het faillissement uitgesproken over de eigenaar van Savvyshop: http://www.faillissementsdossier.nl/faillissement/120883/keeno-b-v.aspx
.:Quadran:.;1771930 wrote: Ondertussen heb ik na meer dan een maand nog steeds geen refund gekregen.
M'n laatste 2 e-mails worden gewoon genegeerd. Zelfs geen standaard antwoord ...
Kan ik via een andere weg m'n geld terug eisen? Kan ik ergens een klacht indienen?
Ik heb er zo stilaan genoeg van. M'n geld van Mediadis heb ik ook nooit terug gezien bij het faillissement.
Ik vrees dat je je geld kwijt bent. Op 25-1--2011 is het faillissement uitgesproken over de eigenaar van Savvyshop: http://www.faillissementsdossier.nl/faillissement/120883/keeno-b-v.aspx
reply
0
.
.:Quadran:.
.:Quadran:.
Feb 02, 2011
Pfff dat meen je niet hé. En hun site is nog altijd online? Dus nog snel wat verkopen, en niets verzenden ...
Kan je bij betaling met Visa je geld niet terugkrijgen? Of kan ik eventueel een "tegoedbon" vragen voor artikels in stock?
Pfff dat meen je niet hé. En hun site is nog altijd online? Dus nog snel wat verkopen, en niets verzenden ...
Kan je bij betaling met Visa je geld niet terugkrijgen? Of kan ik eventueel een "tegoedbon" vragen voor artikels in stock?
reply
0
P
peptalk
peptalk
Feb 02, 2011
Bij betaling via CC kun je altijd je geld terug krijgen en meestal is het product ook nog een tijd verzekerd...
Bij betaling via CC kun je altijd je geld terug krijgen en meestal is het product ook nog een tijd verzekerd...
reply
0
.
.:Quadran:.
.:Quadran:.
Feb 10, 2011
Ik rek m'n geduld nog even tot het einde van de week. Maar nadien mogen ze een klacht verwachten.
Zijn er in Nederland plaatsen waar je een klacht kan indienen, bv. tegen internetfraude.
Men is zogezegd failliet volgens bepaald member hier, maar toch kan je nog pre-orderen????
Ik rek m'n geduld nog even tot het einde van de week. Maar nadien mogen ze een klacht verwachten.
Zijn er in Nederland plaatsen waar je een klacht kan indienen, bv. tegen internetfraude.
Men is zogezegd failliet volgens bepaald member hier, maar toch kan je nog pre-orderen????
reply
0
Q
Qzyn
Qzyn
Feb 10, 2011
Deze webwinkel is echt failliet. Het enige wat je nog kunt doen is een vordering indienen bij de curator. Kans dat je nog wat terug ziet van je geld is echter klein, helaas.
[IMG]http://img824.imageshack.us/img824/2923/20110210192302clipboard.jpg[/IMG]
Bron: Centraal Insolventieregister
.:Quadran:.;1774080 wrote: Ik rek m'n geduld nog even tot het einde van de week. Maar nadien mogen ze een klacht verwachten.
Zijn er in Nederland plaatsen waar je een klacht kan indienen, bv. tegen internetfraude.
Men is zogezegd failliet volgens bepaald member hier, maar toch kan je nog pre-orderen????
Deze webwinkel is echt failliet. Het enige wat je nog kunt doen is een vordering indienen bij de curator. Kans dat je nog wat terug ziet van je geld is echter klein, helaas.
[IMG]http://img824.imageshack.us/img824/2923/20110210192302clipboard.jpg[/IMG]
Bron: Centraal Insolventieregister
reply
0
.
.:Quadran:.
.:Quadran:.
Feb 10, 2011
Ik vind het wel vreemd dat pre-orders en goederen die niet in stock zijn op de site te vinden zijn.
Die mensen zullen dan waarschijnlijk ook nooit hun bestelling zien?
Ik vind het wel vreemd dat pre-orders en goederen die niet in stock zijn op de site te vinden zijn.
Die mensen zullen dan waarschijnlijk ook nooit hun bestelling zien?
reply
0
P
peptalk
peptalk
Feb 10, 2011
Hier heb ik al wel eens een artikel op webwereld over gelezen.
Bij een failliete internet ondernemer blijft de website nog een tijd onbeheerd in de 'lucht', iets waar de curator eigenlijk iets aan zou moeten (gaan) doen. Dat zou zeg maar aan hun handelen toegevoegd moeten worden.
.:Quadran:.;1774157 wrote: Ik vind het wel vreemd dat pre-orders en goederen die niet in stock zijn op de site te vinden zijn.
Die mensen zullen dan waarschijnlijk ook nooit hun bestelling zien?
Hier heb ik al wel eens een artikel op webwereld over gelezen.
Bij een failliete internet ondernemer blijft de website nog een tijd onbeheerd in de 'lucht', iets waar de curator eigenlijk iets aan zou moeten (gaan) doen. Dat zou zeg maar aan hun handelen toegevoegd moeten worden.
reply
0