Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Pricewatch
W
Wieba
Supernatural - seizoenen 1-3 [Boxset]
Apr 24, 2010

€23.16 (incl VAT en verzenden) bij amazon.co.uk met NL subs. http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0019FLTG4/ref=nosim/?tag=hotukdeals-21

M
MustafaA
Apr 25, 2010

heeft deze in alle seizoenen NL subs?

reply
0
C
Cyrus
Apr 25, 2010

MustafaA;1695828 wrote: heeft deze in alle seizoenen NL subs?

Complete season 1 t/m 3 heeft wel NL ondertitels. Vanaf 4 helaas niet :(

De losse 2 delen (volumes) van seizoen 4 (en 5) hebben wel NL ondertitels. Maar ja, je wilt ze liever in een complete box, althans ik wel.

reply
0
M
MustafaA
Apr 25, 2010

Cyrus;1695836 wrote: Complete season 1 t/m 3 heeft wel NL ondertitels. Vanaf 4 helaas niet :(

De losse 2 delen (volumes) van seizoen 4 (en 5) hebben wel NL ondertitels. Maar ja, je wilt ze liever in een complete box, althans ik wel.

Ja, ik heb ze liever ook als complete box. Ze hebben in ieder geval ondertitels. Zal in ieder geval deze bestellen, ga het vanaf het begin afkijken. (y)
En is er geen andere manier dan met creditcard te betalen? Bv met Paypal ofzo?

reply
0
M
M-EX(treem)
Apr 26, 2010

Cyrus;1695836 wrote: Complete season 1 t/m 3 heeft wel NL ondertitels. Vanaf 4 helaas niet :(

Bij seizoen 4 hebben sommige afleveringen wel NL subs en sommige niet.

reply
0
C
Cyrus
Apr 26, 2010

MustafaA;1695991 wrote: Ja, ik heb ze liever ook als complete box. Ze hebben in ieder geval ondertitels. Zal in ieder geval deze bestellen, ga het vanaf het begin afkijken. (y)
En is er geen andere manier dan met creditcard te betalen? Bv met Paypal ofzo?

Uitsluitend via Creditcard.

M-EX(treem);1696057 wrote: Bij seizoen 4 hebben sommige afleveringen wel NL subs en sommige niet.

Dat schiet dus ook niet echt op. Als je NL ondertitels wilt, dan wil je dat alle afleveringen die hebben :lol:

reply
0
N
naomivd
Apr 25, 2010

Ik weet dat dit een pricewatch is maar heeft deze box ook alle extra's? Ik wil hem als kado kopen maar ik heb zelf de US boxen en die hebben wel alle extra's. Ik hoorde dat de UK boxen dit niet hebben???

reply
0
M
MustafaA
Apr 26, 2010

Hmm , jammer dan. Als er geen andere mogelijkheid is houdt het op voor mij. Zou deze wel graag willen hebben eigenlijk.

reply
0
C
Cyrus
Apr 27, 2010

MustafaA;1696264 wrote: Hmm , jammer dan. Als er geen andere mogelijkheid is houdt het op voor mij. Zou deze wel graag willen hebben eigenlijk.

Je kunt hem ook bij Bol.com bestellen, maar dan betaal je wel de jakpot: € 89,99 :cry:

reply
0
G
gerritg
Apr 29, 2010

Cyrus;1696385 wrote: Je kunt hem ook bij Bol.com bestellen, maar dan betaal je wel de jakpot: € 89,99 :cry:

Het is zelfs nog erger je betaalt Euro 99.99

reply
0
M
MustafaA
Apr 29, 2010

ooeefff, dat is echt de jackpot :( Niemand bij ons thuis heeft VISA etc. Dat is jammer.

reply
0
M
MustafaA
May 03, 2010

Is er een kans dat ik naar een (betouwbare) member het geld kan overmaken en dat hij het kan bestellen voor mij? :)

reply
0
W
Wieba
May 08, 2010

Voor 8.95 pond bij Priceminister (met de code PRICE1045,werkt alleen als je een nieuw account aanmaakt). http://www.priceminister.co.uk/offer/buy/27318778/Supernatural-The-Complete-Seasons-1-3.html

normaal 13,95 pond

reply
0
Y
Yoeri
Jun 09, 2010

Wieba;1700846 wrote: Voor 8.95 pond bij Priceminister (met de code PRICE1045,werkt alleen als je een nieuw account aanmaakt). http://www.priceminister.co.uk/offer/buy/27318778/Supernatural-The-Complete-Seasons-1-3.html

normaal 13,95 pond

Die code werkt helaas niet (meer).

reply
0
P
peptalk
Jun 09, 2010

Yoeri;1711656 wrote: Die code werkt helaas niet (meer).

Als je mij je emailadres PM't zorg ik dat je een uitnodiging krijgt met 5 euro korting

reply
0