Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Partner link
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
Wordt ook Platinum member en krijg een Blu-Ray !
May 07, 2010
Ivm geen interesse stop ik per heden met de actie "Gratis Blu-Ray bij het platinum lid worden via mijn account" Groet Roger.
May 07, 2010
Ivm geen interesse stop ik per heden met de actie "Gratis Blu-Ray bij het platinum lid worden via mijn account" Groet Roger.
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 07, 2010
Niets veraden he ? ;-)
En het is niet die van "Shake it Baby" :grin:
YvieYvonne;1700483 wrote: oh dan heb ik hem al.. lol
Niets veraden he ? ;-)
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 07, 2010
Verzoek om dit topic te verplaatsen naar de hiervoor bedoelde plek.
Dit topic bestond namelijk al voor er een andere plek voor verzonnen was ;)
Alvast bedankt,
Roger.
Verzoek om dit topic te verplaatsen naar de hiervoor bedoelde plek.
Dit topic bestond namelijk al voor er een andere plek voor verzonnen was ;)
Alvast bedankt,
Roger.
reply
0
Y
Yvonne
Yvonne
May 07, 2010
ik ben niet helemaal gek.. en ik bewaar je grote geheim wel hoor hehe
Roger Weerts;1700562 wrote: Niets veraden he ? ;-)
ik ben niet helemaal gek.. en ik bewaar je grote geheim wel hoor hehe
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 07, 2010
Weet ik niet precies, punten waar je weer dingen mee kunt gaan doen.
Een soort spaarsysteem.
Is voor mij ook allemaal nieuw.
Grt Roger.
rogue;1700685 wrote: Wat krijg je als je zorgt voor een nieuwe Platinum member?
Weet ik niet precies, punten waar je weer dingen mee kunt gaan doen.
Een soort spaarsysteem.
Is voor mij ook allemaal nieuw.
Grt Roger.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 07, 2010
Even Rogers topic uppen ;)
Als andere mensen via jouw partnerlink een platinum account nemen krijg jij punten. Met die punten kun je sparen voor gratis DVD's en Blu-ray Discs. Des te hoger account er genomen wordt, des te meer punten krijg je. Dus een half jaar account levert meer punten op dan een maandabonnement, etc.
rogue;1700685 wrote: Wat krijg je als je zorgt voor een nieuwe Platinum member?
Even Rogers topic uppen ;)
Als andere mensen via jouw partnerlink een platinum account nemen krijg jij punten. Met die punten kun je sparen voor gratis DVD's en Blu-ray Discs. Des te hoger account er genomen wordt, des te meer punten krijg je. Dus een half jaar account levert meer punten op dan een maandabonnement, etc.
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 07, 2010
Dat is ook niet al te moelijk gemaakt ;-) Het is verder geen raad topic, maar "Een leuke dvd in ruil voor het aanmelden van jou Platinum account via mijn Platinum link" en je helpt er allesoverfilm.nl ook nog eens mee ! Win win win situatie (y)
-Jaap-;1700727 wrote: Shake & Shimmy... ik weet 'm al!
Dat is ook niet al te moelijk gemaakt ;-) Het is verder geen raad topic, maar "Een leuke dvd in ruil voor het aanmelden van jou Platinum account via mijn Platinum link" en je helpt er allesoverfilm.nl ook nog eens mee ! Win win win situatie (y)
reply
0
B
Bjorn024
Bjorn024
May 07, 2010
Hoeveel dvd's mag je kiezen als je:
1 maand (30 dagen)
3 maanden (90 dagen)
6 maanden (180 dagen)
1 jaar (365 dagen)
Platinum member onder jou referral koopt?
Hoeveel dvd's mag je kiezen als je:
1 maand (30 dagen)
3 maanden (90 dagen)
6 maanden (180 dagen)
1 jaar (365 dagen)
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 07, 2010
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1700726
;)
Bjorn Schierboom;1700732 wrote: Hoeveel dvd's mag je kiezen als je:
1 maand (30 dagen)
3 maanden (90 dagen)
6 maanden (180 dagen)
1 jaar (365 dagen)
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1700726
;)
reply
0
B
Bjorn024
Bjorn024
May 07, 2010
Ik bedoel eigenlijk hoeveel dvd's je mag kiezen uit het lijstje van 4 (beginpost).
Als je bijvoorbeeld 1 jaar platinum member onder zijn platinum link koopt.
Ik bedoel eigenlijk hoeveel dvd's je mag kiezen uit het lijstje van 4 (beginpost).
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 07, 2010
Hmmmmm, om eens een goed begin te zetten.......
Een heel jaar, 3 dvd's naar keuze, allemaal in nieuwstaat trouwens.
Een half jaar, 2 dvd's naar keuze,
De andere opties 1 dvd.
Grt Roger.
Bjorn Schierboom;1700745 wrote: Ik bedoel eigenlijk hoeveel dvd's je mag kiezen uit het lijstje van 4 (beginpost).
Hmmmmm, om eens een goed begin te zetten.......
Een heel jaar, 3 dvd's naar keuze, allemaal in nieuwstaat trouwens.
Een half jaar, 2 dvd's naar keuze,
De andere opties 1 dvd.
Grt Roger.
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 12, 2010
Het heeft echter nog niemand over de streep getrokken :rolleyes:
Ik kwam op het idee door Smooth J, van hem krijg ik een "Heroes Seizoen 1" box doordat ik een abbo via zijn account heb genomen.
Wie volgt via mijn account ? ;-)
Grt Roger.
Ed Lewis;1702690 wrote: Leuk initiatief wel, succes er mee ;)
Het heeft echter nog niemand over de streep getrokken :rolleyes:
Ik kwam op het idee door Smooth J, van hem krijg ik een "Heroes Seizoen 1" box doordat ik een abbo via zijn account heb genomen.
Grt Roger.
reply
0
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
May 13, 2010
Twee vliegen in 1 klap, allesoverfilm.nl steunen en jou van 4 dvd's afhelpen :twisted: .
Nr 2 t/m 5 graag, geef maar een seintje als je in de buurt bent.
Roger Weerts;1702692 wrote: Het heeft echter nog niemand over de streep getrokken :rolleyes:
Grt Roger.
Twee vliegen in 1 klap, allesoverfilm.nl steunen en jou van 4 dvd's afhelpen :twisted: .
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 13, 2010
Bedankt voor het verwijderen van 4 dvd's uit m'n verzameling, grrrrrrrrr
Als ik ze niet al op BD had gingen ze echt niet weg ;-)
Voor de goede orde, de film met de rode sportwagen is Brum brum.
Met die kip is Calimero.
Het elektrische vrouwtje is iets met Carmen Elektra.
En die met die Engelen en demonen, tja uh, Constantine......
Nee, natuurlijk niet :twisted:
Starsky and Hutch, Chicken Little, Elektra en Angels & Demons.
Ik stuur je een sms of ik ze morgen of zaterdag even afgeef (y)
Groet Roger.
Hayko de Boer;1702830 wrote: Twee vliegen in 1 klap, allesoverfilm.nl steunen en jou van 4 dvd's afhelpen :twisted: .
Bedankt voor het verwijderen van 4 dvd's uit m'n verzameling, grrrrrrrrr
Als ik ze niet al op BD had gingen ze echt niet weg ;-)
Voor de goede orde, de film met de rode sportwagen is Brum brum.
Met die kip is Calimero.
Het elektrische vrouwtje is iets met Carmen Elektra.
En die met die Engelen en demonen, tja uh, Constantine......
Nee, natuurlijk niet :twisted:
Starsky and Hutch, Chicken Little, Elektra en Angels & Demons.
Ik stuur je een sms of ik ze morgen of zaterdag even afgeef (y)
Groet Roger.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 13, 2010
Op het moment dat iemand betaalt krijgt hij/zij direct een "P" bij het profiel staan. Dus als je een "P" ziet, weet je dat het betaald is.
Op het moment dat iemand betaalt krijgt hij/zij direct een "P" bij het profiel staan. Dus als je een "P" ziet, weet je dat het betaald is.
reply
0
B
Bjorn024
Bjorn024
May 13, 2010
Ja, maar de titels zijn nog niet verwijderd uit het topic.
Dus het kan ook zijn dat hij zelf nog een lopende abo heeft.
Ja, maar de titels zijn nog niet verwijderd uit het topic.
Dus het kan ook zijn dat hij zelf nog een lopende abo heeft.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 13, 2010
Niet iedereen is 24 uur per dag online, Bjorn ;). Ik neem aan dat Roger dit keurig afhandelt zodra hij weer op het forum komt.
Dit staat overigens helemaal los van de betaling, want hier heeft Roger (of elk andere member) geen impact op. Dat loopt via de site, niet via de member.
Niet iedereen is 24 uur per dag online, Bjorn ;). Ik neem aan dat Roger dit keurig afhandelt zodra hij weer op het forum komt.
Dit staat overigens helemaal los van de betaling, want hier heeft Roger (of elk andere member) geen impact op. Dat loopt via de site, niet via de member.
reply
0
B
Bjorn024
Bjorn024
May 14, 2010
Is er al bekend wat je met de punten kunt doen.
En hoeveel punten je nodig hebt.
Is er al bekend wat je met de punten kunt doen.
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 14, 2010
Nog niet helemaal, ik kan je wel zeggen dat als iemand een jaarabbo afsluit je 365 punten krijgt, ik neem aan dan 30 voor een maand, 90 voor 3 maanden enz.
Bjorn Schierboom;1703295 wrote: Is er al bekend wat je met de punten kunt doen.
Nog niet helemaal, ik kan je wel zeggen dat als iemand een jaarabbo afsluit je 365 punten krijgt, ik neem aan dan 30 voor een maand, 90 voor 3 maanden enz.
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 18, 2010
Ik weet niet of het al ergens vermeld staat, maar uit een proefbestelling (een bestelling die ik niet daadwerkelijk tot een eind heb gebracht) kan ik nu zien dat je voor elke 50 punten €1,- euro korting krijgt op je bestelling. (weet jij dus iemand via jou account lid te maken voor een jaar heb je €7,30 korting.
Dan kan een ieder voor zichzelf uitmaken of ie het interessant vindt of niet ;-)
Grt Roger.
Bjorn Schierboom;1703295 wrote: Is er al bekend wat je met de punten kunt doen.
Ik weet niet of het al ergens vermeld staat, maar uit een proefbestelling (een bestelling die ik niet daadwerkelijk tot een eind heb gebracht) kan ik nu zien dat je voor elke 50 punten €1,- euro korting krijgt op je bestelling. (weet jij dus iemand via jou account lid te maken voor een jaar heb je €7,30 korting.
Dan kan een ieder voor zichzelf uitmaken of ie het interessant vindt of niet ;-)
Grt Roger.
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 18, 2010
Nu ook één Blu-Ray naar keuze bij een jaarabbonement ! (y)
Steun DVD.nl, krijg extra privileges en krijg een nieuwe Blu-Ray naar keuze.....
Nu ook één Blu-Ray naar keuze bij een jaarabbonement ! (y)
Steun DVD.nl, krijg extra privileges en krijg een nieuwe Blu-Ray naar keuze.....
reply
0
EL
Ed Lewis
Ed Lewis
May 18, 2010
Kijk dat klinkt al interessant :-P
Roger Weerts;1704545 wrote: Nu ook één Blu-Ray naar keuze bij een jaarabbonement ! (y)
Kijk dat klinkt al interessant :-P
reply
0
B
Bjorn024
Bjorn024
May 14, 2010
Oke, 1 punt per dag dus.
Ik hoop zo voor je dat je ook echt de waarde van je 4 dvd's terug krijgt. ;)
Meen ik echt, niet dat je straks 1000 punten per dvd moet betalen.
Oke, 1 punt per dag dus.
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 16, 2010
Wellicht dat je het niet in de gaten had, maar de dvd's die weg mogen heb/had ik dubbel, dus nu op BD ;-)
Roger.
Bjorn Schierboom;1703394 wrote: Oke, 1 punt per dag dus.
Wellicht dat je het niet in de gaten had, maar de dvd's die weg mogen heb/had ik dubbel, dus nu op BD ;-)
Roger.
reply
0
B
Bjorn024
Bjorn024
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 17, 2010
Ik zie het niet als een probleem, ik hoef ook geen waarde van de dvd's terug zo als jij dat omschrijft, ik heb ze graag gedoneerd anders had ik het echt niet gedaan, toch ?
Ondanks dat ik niet weet hoeveel de 365 punten voor een waarde vertegenwoordigen vindt ik het leuk om allesoverfilm.nl een steuntje in de rug te geven. Dat heb ik ook zonder die punten gedaan, ik heb immers een abbonementje genomen, om te beginnen een maandje, eind van de maand neem ik wel een half jaartje. En zoals duidelijk mogen zijn, wanneer ik de dvd's niet al ook op BD had bleven ze gewoon in m'n verzameling. Dus het deed geen centje pijn (y)
Kan ik jou niet over de streep trekken ?
Grt Roger.
Bjorn Schierboom;1704020 wrote: Als nog zou het niet leuk zijn als je gewoon 4 dvd's gratis weg gegeven hebt.
Ik zie het niet als een probleem, ik hoef ook geen waarde van de dvd's terug zo als jij dat omschrijft, ik heb ze graag gedoneerd anders had ik het echt niet gedaan, toch ?
Ondanks dat ik niet weet hoeveel de 365 punten voor een waarde vertegenwoordigen vindt ik het leuk om allesoverfilm.nl een steuntje in de rug te geven. Dat heb ik ook zonder die punten gedaan, ik heb immers een abbonementje genomen, om te beginnen een maandje, eind van de maand neem ik wel een half jaartje. En zoals duidelijk mogen zijn, wanneer ik de dvd's niet al ook op BD had bleven ze gewoon in m'n verzameling. Dus het deed geen centje pijn (y)
Kan ik jou niet over de streep trekken ?
Grt Roger.
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
May 19, 2010
Inderdaad interessant. Helaas zijn het de Movie Minutes titels die iedereen al bezit en die reeds veelvuldig worden aangeboden op het forum hier. Logische keuze gezien het een 'goedkope' oplossing is, maar had liever andere titels gezien. Desondanks natuurlijk een prima initiatief.
Inderdaad interessant. Helaas zijn het de Movie Minutes titels die iedereen al bezit en die reeds veelvuldig worden aangeboden op het forum hier. Logische keuze gezien het een 'goedkope' oplossing is, maar had liever andere titels gezien. Desondanks natuurlijk een prima initiatief.
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 19, 2010
Voor de duidelijkheid,
De Blu-Ray gaat helemaal buiten DVD.nl om, deze krijg je dus van mij omdat je een platinum member wordt via mijn account (y)
roninpacino;1705054 wrote: Welke blu-ray? :)
Voor de duidelijkheid,
De Blu-Ray gaat helemaal buiten DVD.nl om, deze krijg je dus van mij omdat je een platinum member wordt via mijn account (y)
reply
0