Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Prijsvragen
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Win een 3-maanden Platinum Member account
May 15, 2010
Win een gratis 3-maanden Platinum Member account! Het enige wat je hoeft te doen is het hier te melden als je een kans wilt maken op dit account, waarmee je van alle voordelen van het Platinum Membership kunt genieten. LET OP: Alléén aangeven of je zo'n gratis 3-maanden account wil! Geen discussies a.u.b. De prijswinnaars zijn bekend en de prijsvraag afgelopen, inschrijven is helaas niet meer mogelijk.
May 15, 2010
Win een gratis 3-maanden Platinum Member account! Het enige wat je hoeft te doen is het hier te melden als je een kans wilt maken op dit account, waarmee je van alle voordelen van het Platinum Membership kunt genieten. LET OP: Alléén aangeven of je zo'n gratis 3-maanden account wil! Geen discussies a.u.b. De prijswinnaars zijn bekend en de prijsvraag afgelopen, inschrijven is helaas niet meer mogelijk.
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
May 16, 2010
[IMG]http://jijislief.nl/kaarten/0000001942.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.nicole-daniel.nl/archief/ja%20ik%20wil%20postcard.jpg[/IMG]
Ludo Keeris;1703795 wrote: Win een gratis 3-maanden Platinum Member account!
Het enige wat je hoeft te doen is het hier te melden als je een kans wilt maken op dit account, waarmee je van alle voordelen van het Platinum Membership kunt genieten.
LET OP: Alléén aangeven of je zo'n gratis 3-maanden account wil! Geen discussies a.u.b.
[IMG]http://jijislief.nl/kaarten/0000001942.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.nicole-daniel.nl/archief/ja%20ik%20wil%20postcard.jpg[/IMG]
reply
0
D
djoek63
djoek63
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 21, 2010
Er zijn meer winnaars! We zullen een aantal accounts gaan weggeven. De actie loopt in ieder geval tot en met komende dinsdag.
Sir. K;1706040 wrote: Gaat het eigenlijk om 1 account of zijn er meerdere te winnen?
Er zijn meer winnaars! We zullen een aantal accounts gaan weggeven. De actie loopt in ieder geval tot en met komende dinsdag.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 08, 2010
Dit zijn de winnaars van deze prijsvraag. Zij hebben inmiddels een Platinum Account van 3 maanden gekregen!
Richard B.
nemesea1982
Robintjuh
Hugo v.d. W.
Diekert
Bjorn Schierboom
Lex v.d. Moolen
Als je ook DVD.nl wilt steunen en een Platinum Membership wilt aanschaffen, dan kan dat hier.
Dit zijn de winnaars van deze prijsvraag. Zij hebben inmiddels een Platinum Account van 3 maanden gekregen!
Richard B.
nemesea1982
Robintjuh
Hugo v.d. W.
Diekert
Bjorn Schierboom
Lex v.d. Moolen
Als je ook DVD.nl wilt steunen en een Platinum Membership wilt aanschaffen, dan kan dat hier.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jun 09, 2010
Van harte winnaars..(y)
Overigens wat was de vraag bij deze prijsvraag? :veryfunny: ;-)
Ludo Keeris;1711494 wrote: Dit zijn de winnaars van deze prijsvraag. Zij hebben inmiddels een Platinum Account van 3 maanden gekregen!
Richard B.
nemesea1982
Robintjuh
Hugo v.d. W.
Diekert
Bjorn Schierboom
Lex v.d. Moolen
Van harte winnaars..(y)
reply
0
R
René.
René.
Jun 11, 2010
Ludo Keeris;1711494 wrote: Dit zijn de winnaars van deze prijsvraag. Zij hebben inmiddels een Platinum Account van 3 maanden gekregen!Ik ontvang graag bewijs.
Richard B.
nemesea1982
Robintjuh
Hugo v.d. W.
Diekert
Bjorn Schierboom
Lex v.d. Moolen
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 11, 2010
Kij eens naar de paarse "P" bij hun profiel ;)
René.;1712214 wrote: Ik ontvang graag bewijs.
Kij eens naar de paarse "P" bij hun profiel ;)
reply
0
FL
Filmfan Leroy
Filmfan Leroy
Jun 09, 2010
Gefeliciteerd winnaars :)
Win een gratis 3-maanden Platinum Member account!
Het enige wat je hoeft te doen is het hier te melden als je een kans wilt maken op dit account, waarmee je van alle voordelen van het Platinum Membership kunt genieten.
LET OP: Alléén aangeven of je zo'n gratis 3-maanden account wil! Geen discussies a.u.b.
Gefeliciteerd winnaars :)
reply
0
HR
Hugo R
Hugo R
R
RobinB
RobinB
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jun 09, 2010
Ik ook :oops:
Bedankt mensen en DVD.NL :)
ps. Ik zie alleen geen P ?
Robintjuh;1711818 wrote: Bedank allen en DVD.nl!!!..en ik was deze prijsvraag uit het zicht verloren:$
Ik ook :oops:
Bedankt mensen en DVD.NL :)
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 10, 2010
Even opnieuw inloggen en de "P" zou moeten verschijnen.
Je kunt daarmee gratis DVD's en Blu-ray Discs verdienen uit de DVD.nl Shop.
Lex v/d Moolen;1711819 wrote:
Even opnieuw inloggen en de "P" zou moeten verschijnen.
Bjorn Schierboom;1711992 wrote: Is er al bekend wat je met de punten kan?
Je kunt daarmee gratis DVD's en Blu-ray Discs verdienen uit de DVD.nl Shop.
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jun 10, 2010
Gelukt! (y)
Ludo Keeris;1711998 wrote: Even opnieuw inloggen en de "P" zou moeten verschijnen.
Gelukt! (y)
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jul 22, 2010
Sorry, maar deze prijsvraag is helaas al geruime tijd geleden afgesloten. De winnaars zijn reeds bekend.
michael-tak;1722466 wrote: Heel graag!!!! ;)
Sorry, maar deze prijsvraag is helaas al geruime tijd geleden afgesloten. De winnaars zijn reeds bekend.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Aug 11, 2010
Kijk eens naar de post boven je ;)
De prijsvraag is al enige tijd afgelopen.
MvdS;1728097 wrote: Ik wil meedoen.
Kijk eens naar de post boven je ;)
De prijsvraag is al enige tijd afgelopen.
reply
0