Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
M
marnixk
kleinere center advies
May 26, 2010

Ik ga binnenkort verhuizen en wil dan mijn speakers (Infinity Reference 61 MKII speakers) die ik nu heb graag meenemen. De inrichting al zo aangepast dat alles er volgens mij erin moet kunnen. Het enige is dat ik nogal een vrij grote center erbij heb en daar wil ik dan een andere kleinere voor hebben. Heeft iemand een advies welke kleine centers het goed doen. Alles wordt aangesloten op een marantz sr5004 Sorry center vergeten...als center heb ik een Infinity Video 1 (http://manuals.harman.com/INF/HOM/Owner%27s%20Manual/Video%20One%20om.pdf) Center Specs: Frequency Response 58Hz - 20kHz +/-3dB Sensitivity 89dB @ 2.87 V/1meteer Power Rating Use w/amps rated between 5 - 100 watts RMS for center channel Crossover Frequency(ies) 4.5kHz Nominal Impedance 8 ohms Woofer dual 5.5" polypropylene Tweeter 0.5" polycarbonate , magnetically shielded

GS
Gerco Stuivenberg
May 26, 2010

Bij een stel luidsprekers als de Reference 61 hoort een centre die even groot is als jouw huidige of een model met woofers van ongeveer 10cm. Het mooiste zou zijn om een center uit de Reference serie te nemen of bvb een CC-1.

Een kleinere centre luidspreker zal de set veel kleiner laten klinken dan de bedoeling is. ;)

reply
0
M
marnixk
May 30, 2010

Ik heb de center erbij gezet

reply
0