Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
J
jeanreno
HKTS7 Subwoofer - Harde plof bij uitschakelen
May 28, 2010

Vraagje over de subwoofer: als ik deze uitschakel na gebruik geeft hij tijdens het uitschakelen vaak een luide "plof". Weet iemand waaraan dit kan liggen? (Het maakt niet uit of de versterker aan of uit staat, dat heb ik al geprobeerd. De stekker zit in een verlengkabel/meerdere contacten).

GS
Gerco Stuivenberg
May 28, 2010

Bij het uitschakelen wordt de verbinding met de woofer te laat verbroken. Kan zijn dat dit door een probleem met de voeding komt. Zo lang de subwoofer nog goed functioneert, is er volgens mij niet zo veel aan doen. :|

reply
0
MH
Mr. Humphries
May 28, 2010

het klinkt niet zuiver, heb ik ook ik draai de woofer eerst uit en vervolgens sluit ik hem af

reply
0
W
Wanderer
Hkts7
Jul 16, 2010

De connector voor aansluiting SUB op mijn subwoofer zit los en maakt zo nu en dan kontakt als ik het beweeg (dit na div. jaren goed te hebben gefunktioneerd).
Welke schroeven dien ik los te maken van de achterkant ? Of moet het via een heel ander manier om zo bij de connector te komen? Er zitten zoveel schroefjes aan de achterkant van de subwoofer.
Alvast bedankt voor alle hulp tips hierin.

reply
0