Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

HT Algemeen
V
villahoumont
Welke TV en Home cinema in verhuir villa
Jun 12, 2010

Beste Forumleden, Heb jullie hulp nodig. We zijn een 2e huis aan het bouwen in de Ardennen www.chaletardennen.eu welk over enkele maanden gereed zal zijn. Deze villa zal ook in de verhuur gaan en zijn op zoek naar de beste oplossing voor tv en geluid. We zullen een schotel nodig hebben en waarschijnlijk via canaldigitaal. Ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel mogelijkheden. Heb nodig een tv van ongeveer 42 inch en zat te denken aan een Panasonic. Verder moet er de mogelijkheid zijn om films te bekijken via dvd of mediaspeler met boxen enz. Het moet degelijk zijn en indien mogelijk totaal onder de 1000 euro blijven. Wie kan mij helpen.

ES
Edgar Smit
Jun 12, 2010

Ik zou gaan voor een niet al te grote dure TV en all in one set.
Ook al denk je van niet, mensen gaan vaak minder zorgvuldig om met spullen van zo'n huurhuisje. Zonde als de boel gesloopt of zelfs gestolen wordt. Het zal ongetwijfeld verzekerd zijn en een borg vragen maar toch. Meestal is het toch wel een vrij normale TV (32 inch) met een eenvoudige all in one stereo set.

reply
0
M
Marcellow
Jun 15, 2010

Ik zou gewoon een DVD speler aan de TV koppelen (en desnoods vastmaken aan een meubel) en de mensen het daarmee laten doen. De meeste mensen die tegenwoordig meer willen, hebben dat zelf mee. Hoe minder je neerzet, hoe mider er gesloopt en gestolen kan worden (want dat doen je "gasten")

reply
0