Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
e1ias
Jun 13, 2010
Sinds gisteren heb ik een nieuwe televisie van Sony. Helaas lukt het me niet meer om alle apparatuur aan te sluiten op m'n home cinema set van Samsung. Probleem zit 'm in de manier van aansluiten. Voorheen had ik een rood/wit audio aansluiting op m'n vorige TV. Hiermee kon ik mijn Samsung Home Cinema aansluiten aan m'n TV. Als ik dan een van de andere apparaten aanzette dan ging het geluid via m'n dolby surround (Samsung). Nieuwe SONY televisies hebben deze rood/wit audio uitgang blijkbaar niet meer echter wel een digital audio aansluiting. Kortom ik zal waarschijnlijk een nieuwe Home Cinema set moeten aanschaffen met een digital audio ingang. Nu hoop ik echter dat dit wel gaat lukken: Apple TV > HDMI > TV PS3 > HDMI > TV Humax > HDMI > TV Home cinema set > Optical audio kabel > TV Beeld heb ik niet nodig van m'n home cinema set aangezien ik films kijk met m'n PlayStation 3. Weet iemand of bovenstaande wel kan lukken?