Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Mocca
Jun 14, 2010
Vorige week mijn eerste bestelling geplaatst, dit omdat de titel die ik zocht erg goedkoop is op hun website... en vorige week werden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Een leuke actie! Dit na vergelijken met alle andere website's scheelt het me behoorlijk wat euro's. Het bedrag is al een week terug op hun rekening bijgeschreven. Ik heb nog steeds geen dvd, en ik weet niets over de status van mijn bestelling. ...jammer :-( want het leek zo goed geregeld:
"[EMAIL="noreply@mangroove.nl" wrote: Uw"]noreply@mangroove.nl"]Uw[/EMAIL] bestelling wordt bij ons zo spoedig mogelijk gecontroleerd en verwerkt. De levering en de noodzakelijke controle duren, over het algemeen, maar enkele dagen. Mocht een artikel uitverkocht zijn, wordt u door ons z.s.m. geïnformeerd. Status van uw bestelling: Via e-mail houden wij u op de hoogte over de status van uw bestelling. De status kunt u ook zelf altijd terugvinden bovenaan onze site onder 'Mijn Mangroove'. Indien u vragen heeft over uw bestelling,kunt u ons altijd e-mailen : [EMAIL="info@mangroove.nl"]info@mangroove.nl[/EMAIL] Met vriendelijke groet, Mangroove.nl teamik heb nu maar even een e-mail verstuurd met een verzoek tot informatie omtrent mijn bestelling. Ik weet helemaal niks op dit moment Na het inloggen op hun website zie ik ook niets staan onder 'mijn mangroove' Tot nu toe slechte service helaas :-( Na betaling niets meer vernomen... Ik hou jullie hier op de hoogte over mangroove.nl