Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier
 

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
M
Mocca
mangroove.nl
Jun 14, 2010

Vorige week mijn eerste bestelling geplaatst, dit omdat de titel die ik zocht erg goedkoop is op hun website... en vorige week werden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Een leuke actie! Dit na vergelijken met alle andere website's scheelt het me behoorlijk wat euro's. Het bedrag is al een week terug op hun rekening bijgeschreven. Ik heb nog steeds geen dvd, en ik weet niets over de status van mijn bestelling. ...jammer :-( want het leek zo goed geregeld:
"[EMAIL="noreply@mangroove.nl" wrote: Uw"]noreply@mangroove.nl"]Uw[/EMAIL] bestelling wordt bij ons zo spoedig mogelijk gecontroleerd en verwerkt. De levering en de noodzakelijke controle duren, over het algemeen, maar enkele dagen. Mocht een artikel uitverkocht zijn, wordt u door ons z.s.m. geïnformeerd. Status van uw bestelling: Via e-mail houden wij u op de hoogte over de status van uw bestelling. De status kunt u ook zelf altijd terugvinden bovenaan onze site onder 'Mijn Mangroove'. Indien u vragen heeft over uw bestelling,kunt u ons altijd e-mailen : [EMAIL="info@mangroove.nl"]info@mangroove.nl[/EMAIL] Met vriendelijke groet, Mangroove.nl team
ik heb nu maar even een e-mail verstuurd met een verzoek tot informatie omtrent mijn bestelling. Ik weet helemaal niks op dit moment Na het inloggen op hun website zie ik ook niets staan onder 'mijn mangroove' Tot nu toe slechte service helaas :-( Na betaling niets meer vernomen... Ik hou jullie hier op de hoogte over mangroove.nl

M
Mocca
mangroove.nl
Jun 16, 2010

Het heeft even geduurd maar ik heb antwoord terug per e-mail, het zijn zelfs 2 e-mails:

"[EMAIL="noreply@mangroove.nl" wrote: noreply@mangroove.nl[/EMAIL]"]noreply@mangroove.nl schreef:
Beste klant,

Uw betaling voor uw bestelling met ordernummer **** is binnen, wij zullen zo spoedig mogelijk overgaan tot leveren van uw product.

Met vriendelijke groet,

Mangroove.nl team





"[EMAIL="noreply@mangroove.nl" wrote: noreply@mangroove.nl[/EMAIL]"]
Wij hebben vandaag u betaling kunnen inboeken in het systeem. U bestelling hebben wij verwerkt en het artikel zal binnen enkele dagen aan ons worden geleverd door onze leverancier.



2 verschillende antwoorden dus, dit gaat nog wel even duren [IMG]http://www.moviemeter.nl/images/smilies/icon_yawn.gif[/IMG]
...en dat voor een titel die overal ruim wordt aangeboden en op voorraad is, ik ben nu bijna 2 weken verder

Ik hou jullie op de hoogte over mangroove.nl

reply
0
M
Mocca
mangroove.nl
Jun 25, 2010

Vandaag geheel onverwachts werd mijn dvd bezorgd, het heeft lang geduurd maar ik heb waar voor mijn geld.

Eindconclusie:

Levering duurt véél te lang, zeker voor een populaire dvd die overal op internet en in winkels ruim wordt aangeboden.

Communicatie is er niet, wel na dringend verzoek van mijn kant om informatie over status van bestelling. Dit duurt echter ook even.

Dvd is wel netjes verpakt en in goede staat afgeleverd en komt overéén met bestelde dvd.




Dit was voor mij dus de eerste en laatste keer dat ik bestelde bij mangroove.nl
Er zijn veel andere webshops waar ik zeer goede ervaringen mee heb en vooral goede communicatie.

reply
0