Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Recensies
MH
Marcel den Haan
Robots [Blu-ray Disc]
Jun 21, 2010

Robots Visueel fraai gemaakte animatiefilm van de makers van Ice Age. Lees dit artikel

H
Hakker
Jun 22, 2010

handig wel paraderen dat het DTS HD is op de cover en bevatten van het DTS HD MA logo maar het dus niet aanbieden.

reply
0
PS
Peter van santbrink
Jun 23, 2010

Hakker;1715694 wrote: handig wel paraderen dat het DTS HD is op de cover en bevatten van het DTS HD MA logo maar het dus niet aanbieden.

WTF !! heb deze blind (dus zonder reviews afwachten) gekocht bij Wehkamp actie, ervan uitgaande dat dit soort onzin niet meer voorkomt :evil:

kijken of ik 'm terug kan sturen (daar er wel aangegeven is op hoes dat ie HD spoor moet bevatten)

reply
0
W
Werner
Jun 26, 2010

Tante Fanny’s ‘Tour of Booty’ (5 min.)

Staat niet op mijn disk.

De Stemmen van Robots

Staat niet op mijn disk.

Videoclip (3 min.)

Staat niet op mijn disk.

Hebben jullie wel dezelfde disk als ik?

DVDcompare.net zegt:
# Audio Commentary with Director Chris Wedge and Producer William Joyce
# Extras:
"The Voices of Robots" Featurette (7:28)
"From Zero To Hero" Music Video by Sarah Connor (4:01)
Deleted Scenes
- Tim From the TV Show (2:08)
- Rodney & the Rusties (4:17)
- Rodney's Visitor (1:11)

reply
0
F
Frank
Jun 27, 2010

Gebruik je Nederlandse menu's of Engelse. Deze kun je veranderen door de instellingen van je speler op een andere taal te zetten.

reply
0
W
Werner
Jun 27, 2010

Frank;1716741 wrote: Gebruik je Nederlandse menu's of Engelse. Deze kun je veranderen door de instellingen van je speler op een andere taal te zetten.

Ah, je krijgt dus andere extra's als je een andere menukeuze maakt? Ik gebruik de Engelse en 't is niet zo makkelijk om die opties op mijn speler te verzetten. Moet ik eens uitproberen...

reply
0
F
Frank
Jun 27, 2010

Werner Peeters;1716820 wrote: Ah, je krijgt dus andere extra's als je een andere menukeuze maakt? Ik gebruik de Engelse en 't is niet zo makkelijk om die opties op mijn speler te verzetten. Moet ik eens uitproberen...

Ik heb de blu-ray van Robots niet, maar bij diverse dvd's komt dit voor. Als je bijvoorbeeld bij het opstarten disc 2 van Ice Age 2 voor Engels kiest, dan is er een extra beschikbaar over de Engelse stemmen. Kies je echter voor Nederlands of Vlaams dan is er een extra beschikbaar over de Nederlandse of Vlaamse stemmen.

reply
0
B
blraydvd
Nov 09, 2010

Heerlijk weg kijkende animatie,
Met grappige personages en ingesproken door leuke acteurs.

Zeker een aanrader, Alleen al voor de visuals in robot city ;)
Prachtig gemaakt door Blue Sky animation!

HD beeld is ook meer dan perfect!!!

Greets Ferry, ...

reply
0
F
Frank
Mar 22, 2011

In Amerika is de blu-ray deze week uitgebracht. Het blijkt precies dezelfde disc te zijn als in de rest van de wereld is uitgebracht, dus zonder DTS-HD Master Audio (hoewel de cover wel aangeeft dat de disc DTS-HD Master Audio bevat).

Recensie: http://www.blu-ray.com/movies/Robots-Blu-ray/20075/#Review

reply
0