Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
P
peptalk
jpc.de
Jul 15, 2010

Tot en met 18 juli 24:00 uur gratis verzenden naar o.a. NL en BE. Prijzen van een aantal titels zijn gelijk aan die van amazon.de, dus kom je niet boven de 20 euro, of woon je in BE dan kun je toch weer minimaal 3 euro besparen. Kijk evt op www.bluray-disc.de voor prijsvergelijk(Vul de titel in in het zoekveld)

M
magiccornflake
Jul 15, 2010

bij Amazon.de is vanaf 20 euro de verzending naar België ook gratis, hoor.

reply
0
P
peptalk
Jul 15, 2010

magiccornflake;1720759 wrote: bij Amazon.de is vanaf 20 euro de verzending naar België ook gratis, hoor.

Ik dacht van niet, maar je hebt gelijk.
Dan moet amazon.fr ook maar gratis worden boven de 20 euro voor NL;)

reply
0
P
peptalk
Nov 25, 2010

Tot en met 28 november 24:00 uur gratis verzenden naar o.a. NL en BE.

reply
0
P
peptalk
Jan 13, 2011

Tot en met 16 januari 24:00 uur gratis verzenden naar o.a. NL en BE.

Sla je slag als je een titel wilt die bijvoorbeeld onder de 20 euro is bij amazon.de. Regelmatig zijn de titels bij jpc 1 euro goedkoper dan bij amazon, vooral met pre-orders.

reply
0
CO
Camera Obscura
Jan 17, 2011

Mmm, die aanbiedingen hoor ik steeds te laat.
Goeie shop, nooit problemen mee gehad, al vind ik ze soms wat aan de dure kant, maar de meeste Duitse shops vind ik vaak weinig in prijs verschillen - veel minder prijsverschillen dan in andere landen...

reply
0
S
StefaanD
Jan 17, 2011

Ook al een keer of twee besteld bij jpc.de en werd altijd netjes afgehandeld.

reply
0
W
Werner
Jan 17, 2011

Overigens, ik weet niet of ik hier een open deur mee intrap, maar www.jpc.de en www.wom.de lijken mij exact hetzelfde te zijn. Op de gebruikte kleuren op hun website is zowat alles hetzelfde: de interface, de recommendations, de prijzen... zelfs de gratis verzenden-actie.

reply
0
P
peptalk
Jan 17, 2011

Lol, bij wom.de 8% korting met een ADAC nummer, dat ga ik eens in de gaten houden, prijzen lijken verder hetzelfde idd.

reply
0
P
peptalk
Feb 04, 2011

Ik heb een kortingscode van 5 euro voor mijn verjaardag gekregen, zonder minimale bestelwaarde.
Echt een hele leuke attentie van jpc(y)

reply
0
P
peptalk
Feb 10, 2011

Tot en met 13 februari 24:00 uur gratis verzenden naar o.a. NL en BE.

Sla je slag als je een titel wilt die bijvoorbeeld onder de 20 euro is bij amazon.de. Regelmatig zijn de titels bij jpc 1 euro goedkoper dan bij amazon, vooral met pre-orders.

reply
0
R
rvvnr1
Oct 27, 2011

Groot voordeel is dat je bij JPC wel met Paypal kan betalen, dus wil ze weleens gaan uitproberen.
Maar zit toch nog met een paar vraagjes...

Verzenden ze een beetje netjes? En dan met name de wat grotere boxen (denk aan Jurassic Park).
Zijn ze daarin vergelijkbaar met Amazon? En is de levertijd ook vergelijkbaar?

Las ook ergens hier op t forum dat ze elke maand wel gratis verzenden naar NL, klopt dat?
Wanneer is de eerstvolgende keer te verwachten?

reply
0
PV
Pieter V
Oct 28, 2011

rvvnr1;1831560 wrote: Groot voordeel is dat je bij JPC wel met Paypal kan betalen, dus wil ze weleens gaan uitproberen.
Maar zit toch nog met een paar vraagjes...

Verzenden ze een beetje netjes? En dan met name de wat grotere boxen (denk aan Jurassic Park).
Zijn ze daarin vergelijkbaar met Amazon? En is de levertijd ook vergelijkbaar?

Las ook ergens hier op t forum dat ze elke maand wel gratis verzenden naar NL, klopt dat?
Wanneer is de eerstvolgende keer te verwachten?

Als het goed is, moet je het goed houden. Gewoon bij Amazon.de blijven. ;) Die hebben de laatste hun inpak drastisch verbetered. Vooral op steelbook gebied krijgen ze van mij 10/10.

reply
0
S
StefaanD
Nov 24, 2011

Nu gratis verzenden tot 27 november, doe er je voordeel mee.

reply
0
P
peptalk
Nov 24, 2011

En vergeet je ADAC code niet;-)

reply
0
S
StefaanD
Nov 26, 2011

Tja wel helemaal vergeten natuurlijk. Maar heb nog een dag, eens zien wat we
daar nog kunnen scoren ;)

reply
0
P
peptalk
Nov 26, 2011

Het vervelende is dat bij amazon.de maandag Cyber Monday 3 daagse begint. Net voor 23:59 zondag bestellen, dan kun je misschien nog cancellen;-)

Zie: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-news/filme/27738-amazon-feiert-mit-jeder-menge-top-angeboten-3-tage-lang-cyber-monday

reply
0
S
StefaanD
Nov 26, 2011

Je bent toch ook van alles op de hoogte hé :-) Apprecieer dit enorm Pepijn maar
dat had je wel door vermoed 'k zo (y) (y) (y)

We gaan hier dus terdege rekening mee houden.

reply
0
S
StefaanD
Jan 12, 2012

Terug een gratis verzenden aktie die loopt tot en met 15 januari.

reply
0
P
peptalk
Jan 12, 2012

StefaanD;1846137 wrote: Terug een gratis verzenden aktie die loopt tot en met 15 januari.

Idere keer lonkt die M weer voor 17,99 maar wat er bij te bestellen om aan de 29,90 te komen om die 6 euro ADAC te verzilveren??

reply
0
S
StefaanD
Jan 14, 2012

Geen idee, Vanishing Point misschien ( Fluchtpunkt San Francisco ) bij jpc.de nu
een eurootje goedkoper dan bij amazon.de

[edit]
Hummm zie dat je deze reeds hebt :-)
[/edit]

reply
0
B
Bettina
Jan 04, 2016

Voor ht eerst iets besteld bij deze winkel.
Ben zeer benieuwd.

Maar de prijs verschilde zoveel met amazon dat ik het toch maar bij hen gekocht heb.

reply
0
J
Johan1967
Jun 22, 2016

Kan iemand mij vertellen hoe jpc.de zijn artikelen verstuurd?

Wil namelijk een aantal digi-packs (CD's) bestellen, en deze worden door Amazon altijd in veel te kleine enveloppen verstuurd. Bij een "grote" bestelling wordt hij ook opgesplitst.

reply
0
J
Johan1967
Sep 06, 2023

Tot zondag geen verzendkosten naar o.a. Nederland.

reply
0
T
tmvde
Jan 06, 2025

Weet iemand wat de levertijd een beetje is bij Jpc? Ik wacht nog steeds op een CD die op 14 december verzonden is. Nu waren er wel de feestdagen, maar zelfs een pakje uit de UK dat later verzonden is en waar nog inklaringskosten voor betaald moest worden, is al binnen.

reply
0
O
Oakey
Jan 07, 2025

Normaal binnen 2-3 dagen in huis, maar het heeft ook wel eens (veel) langer geduurd bij mij.

Dit lijkt me echter wel extreem lang, zelfs met de feestdagen. Ik zou ze mailen, ze geven dan geloof iik nog een wachttermijn. Ik heb dat ook al een paar keer gedaan (en prompt viel de dag erna het pakje op de mat).

reply
0
T
tmvde
Jan 07, 2025

Bedankt. Ik geef het nog een week en dan ga ik contact opnemen.

reply
0