Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

HT Algemeen
V
villahoumont
Bose 321 gebruikt of Philips HTS 7200
Jul 18, 2010

Hallo, Sta op het punt om aan te schaffen Home cinema set Philips HTS 7200 die goede kritieken krijgt. Nu kan ik voor het zelfde geld ook een gebruikte Bose 321 aan schaffen. Wat moet ik doen.

CS
Claudio Santulli
Jul 18, 2010

De philips ken ik niet, maar ik zou zelf geen nieuwe Bose willen hebben voor dat geld.

reply
0
ES
Edgar Smit
Jul 18, 2010

Volgens de specs kan de philips ook BD afspelen en heeft USB aansluitingen dus zou ik daarvoor gaan.

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Jul 19, 2010

Zonder twijfel kun je beter voor de set van Philips kiezen. In deze zit nl. een BD speler en daarnaast zijn de luidsprekers die je er bij krijgt ook veel muzikaler dan die van Bose. ;)

Je hebt dus alleen wat aan die van Bose als je alleen DVD's af wilt spelen en daarbij een goed SD-geluidsbeeld wilt.

reply
0
V
villahoumont
Jul 19, 2010

Ben overtuigt wordt de Philips hts 7200.
Nu nog een bijpassende tv dacht aan een Philips 42 Pfl5405
Is dat wat?

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Jul 20, 2010

Een TV van Philips past wel mooi bij die set, maar als je voor een TV van een ander merk kiest, kun je de set natuurlijk ook daarop die aansluiten.

Voor de TV kun je dus beter zelf gaan kijken. ;)

reply
0
M
Marcellow
Jul 20, 2010

Dat mensen je nog een kant en klare set durven aan te raden is bijna schandalig, helemaal op een forum als dit.

Ga nooit voor een "all in one" set. Koop een reciever, speakers en een Blu-ray speler. Dan heb je vele malen beter voor net ff een beetje meer geld. De reden? Zoek maar eens op dit forum naar mensen met een "all in one" set.. Dezen hebben allen spijt...

Succes!

reply
0
S
StefaanD
Jul 20, 2010

Je hebt zeker een punt Marcellow, ben er zelf eentje van die de stap van een all-in-one
systeem naar een volwaardig 5.1 systeem heeft gezet.
Mijn HTS Philips Soundbar de deur uit en een echte 5.1 set gekocht (y) en sindsdien
kijk 'k niet meer achterom en geniet volop :-) ( mijn portemonnee iets minder ;)

Wat vaak een probleem is bij die all-in-one sets zijn de aansluitingen. De fabrikant kiest
een eigen soort aansluiting ipv zich aan de standaard te houden, en na een jaar gaan
ze die vrolijk veranderen. Als er een probleem onstaat zit je met de vodden :cry:

reply
0
MH
Michael Hamers
Jul 20, 2010

Marcellow;1721867 wrote: Dat mensen je nog een kant en klare set durven aan te raden is bijna schandalig, helemaal op een forum als dit.

Mensen hier raden niet een kant en klaar set aan. Mensen hier geven antwoord op de vraag van de TS. Dat is iets heel anders. Verder ben ik het absoluut met je eens. Een all-in-one moet je heel ver van verwijderd blijven is mijn mening.

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Jul 20, 2010

Nhmmnooouwww Michael, op een slaapkamer is een 3 in 1 wel handig hoor..:)

Maar tenzij je budget heel erg klein is, altijd voor een los systeem gaan...

reply
0
MH
Michael Hamers
Jul 20, 2010

Albert Kostwinder;1721884 wrote: Nhmmnooouwww Michael, op een slaapkamer is een 3 in 1 wel handig hoor..:)

Maar tenzij je budget heel erg klein is, altijd voor een los systeem gaan...

Zelfs op een slaapkamer raad ik een ieder eerder een Logitech PC luidspreker set met losse DVD/BD speler aan dan een all in one...

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Jul 20, 2010

Michael Hamers;1721888 wrote: Zelfs op een slaapkamer raad ik een ieder eerder een Logitech PC luidspreker set met losse DVD/BD speler aan dan een all in one...

Een Onkyo HTX-22HDX is ook erg leuk kan ik je verzekeren. :)

reply
0
S
StefaanD
Jul 20, 2010

Michael Hamers;1721888 wrote: Zelfs op een slaapkamer raad ...

Persoonlijk raad 'k op een slaapkamer alleen een bed aan :mrgreen: En dan nog is dat eigenlijk een luxe, een goeie matras is meer dan genoeg :lol:

reply
0