Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Informatie over het Platinum Membership
LK
Ludo Keeris
Interessecheck Alien Anthology Egg editie
Jul 31, 2010

Er is gevraagd of DVD.nl ook de Alien Anthology Egg editie kan leveren via de DVD.nl shop. Dat kan! Maar pas alleen als er minimaal 5 gegadigden zijn. Daarom via dit topic een interessecheck voor deze uitgave. Het gaat dus om onderstaande versie, de NL uitgave. De prijs voor Platinum Member leden is € 114,95, inclusief verzendkosten. De prijs voor niet-leden is € 127,95, inclusief verzendkosten. Laat hieronder je naam achter als je van plan bent om deze titel via de DVD.nl shop te bestellen. Alleen dus als je dat echt van plan bent, als je het nog niet zeker weet, meldt het dan niet! Wij moeten minimaal 5 boxen bestellen, en als dat niet lukt, gaat de deal helaas niet door! [IMG]http://www.allesoverfilm.nl/files/8712626051084.jpg[/IMG] [IMG]http://www.allesoverfilm.nl/files/8712626051084a.jpg[/IMG] Geïnteresseerden: Devon1980 Roy de Jong Nog 3 te gaan!

W
Woodyh
Jul 31, 2010

Ik ben nieuw op het forum maar ik zou er wel een willen kopen. Is transport naar België ook gratis?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 01, 2010

Woodyh;1725017 wrote: Ik ben nieuw op het forum maar ik zou er wel een willen kopen. Is transport naar België ook gratis?

Verzending is niet echt "gratis", ook niet voor Nederlandse klanten.
De verzending naar België zal helaas iets hoger zijn, hoeveel is nog niet helemaal bekend. Dat is vooral afhankelijk van het gewicht van deze uitgave.
Maar meer dan € 5,- extra zal het niet worden, mogelijk iets minder.

reply
0
RW
Roger Weerts
Aug 03, 2010

Is het mogelijk wat meer info over de uitgave te vermelden en/of te verkrijgen ?

Zoals gebruikte materialen, de voet lijkt van een soort steenmateriaal enz.

Zo zie ik uitgaves waarbij het BD pakket erin geschoven is en uitvoeringen waarbij het ei gelift moet worden en de BD's erin staan.

Heeft het ei echt licht of was dat een joke in een ander topic ?

enz enz enz.

GrtRoger.

reply
0
L
langejan
Aug 03, 2010

Hoi Roger,

gebruik deze link:
http://www.foxconnect.com/alien-anthology-comicon-the-blu-ray-widescreen.html
en neem de 2de trailer van het ALIEN ANTHOLOGY EGG, want dat is een stuk gemakkelijker dan om uit te leggen.

reply
0
D
Devon1980
Jul 31, 2010

Ziet er goed uit. (y) Ik wil 'em graag hebben!

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 03, 2010

Daar heb ik nog geen informatie over, maar als iemand anders het wél weet, be free to answer!

reply
0
ES
Edgar Smit
Aug 04, 2010

The ALIEN ANTHOLOGY is a truly unique home entertainment experience. For the first time ever, Fox has united the material from every home video release of the ALIEN saga including the 1991/1992 laserdisc releases, the 1999 “Legacy” release and 2003’s groundbreaking ALIEN QUADRILOGY release into one complete Blu-ray collection. The set also includes two versions of each film and over four hours of previously unreleased exclusive material such as original screentests of Sigourney Weaver prior to filming the original ALIEN, , unseen deleted scenes, thousands of still photographs from the Fox archives, the previously unseen original cut of “Wreckage and Rage: The Making of ALIEN3,” and much, much more.

nog meer info plus een filmpje van deze schitterende uitvoering

reply
0
E
e-shole
Aug 04, 2010

Deze wordt slechts in beperkte oplage verkocht (in VS maar 5.000 stuks bijv.) Later volgt de 'gewone' boxset met al deze schijfjes, maar prijs +/- 60 euro lager.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 04, 2010

Deze komt gewoon meteen bij release in de collectie, geen twijfel over mogelijk (wel zonder ei overigens).

reply
0
S
Smooth-J
Aug 04, 2010

[Very offtopic mode on] Vraag me nu toch opeens af, wat was er eerst: de alien of het ei? 8-) [Very offtopic mode off]

reply
0
W
Wieba
Aug 04, 2010

Smooth-J;1725929 wrote: [Very offtopic mode on] Vraag me nu toch opeens af, wat was er eerst: de alien of het ei? 8-) [Very offtopic mode off]

Dat komen we hopelijk te weten in de aangekondigde alien prequels! ik gok de alien ;)

reply
0
HZ
Henk Zweering
Aug 04, 2010

Ja...
natuurlijk wil ik heel graag de nieuwe BluRay-collectie Alien Anthology in mijn bezit krijgen. Dank voor het aanbod. Ik kan mij het moment nog levendig herinneren dat ik totaal onvoorbereid op vakantie in Tubingen (Duitsland) de plaatselijke bioscoop betrad om door Alien (dacht een andere film te gaan zien...) overweldigd te worden. Mijn filmisch genot is daarna nooit meer tot rust gekomen.
Kan bijna niet wachten...!

reply
0
D
Devon1980
Aug 04, 2010

Als Platinum Member betaal je € 35,- minder dan bij bijvoorbeeld Bol.com, als niet-Platinum Member ben je alsnog € 22,- goedkoper uit. Daar kun je weer 1 à 2 andere BD's voor kopen! :toppie:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 07, 2010

Bij deze schrijf ik mij dan ook in ;)

reply
0
B
Bjorn024
Aug 10, 2010

Of je koopt hem bij FRS voor 119,99 en krijgt er een gratis T-Shirt bij als non-member dan.
Maar ik raad aan om gewoon Platinum Lid te worden en hem hier voor goedkoper te halen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 19, 2010

Het is nu ook duidelijk dat de versie zonder 'egg' uit gaat komen in NL.

Wat vinden jullie een goede en realistische (Platinum Member) prijs waarvoor jullie 'm via DVD.nl zouden kopen?
Dan kijken we wat we hier kunnen doen.

De Egg edition gaat waarschijnlijk, vanwege te weinig animo, niet door via DVD.nl.
Of er moeten zich nog nieuwe gegadigden gaan melden.

reply
0