Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Polls
LK
Ludo Keeris
Poll: Wat voor setup heb jij thuis staan?
Aug 01, 2010

Wat voor setup heb jij thuis staan?

S
StefaanD
Aug 01, 2010

Ah een nieuw Paulleke. Denk zoals velen een 5.1 set en dat zal voor zover 'k in
de toekomst kan kijken wel zo blijven.

reply
0
L
Larzz
Aug 02, 2010

Eigenlijk heb ik 6.1. Ik kan geen 2 speakers achter kwijt. Wel 1. Daarom dus. Alleen als films 6.1 of 7.1 zijn dan doet ie het. Dat zijn er maar weinig. Lord Of The Rings bv. Anders is het gewoon 5.1. Ook prima. Wel DTS HD Master Audio of Dolby True HD. Klinkt als een klok.

reply
0
RG
Richard G
Aug 02, 2010

6.1, staat er dus niet bij. 2x front, 2x surround speakers, en 1 surround back speaker, de kamer is er toch niet breed genoeg voor.

reply
0
L
langejan
Aug 07, 2010

Ik heb een 5.0, dus 2 x frontspeakers, 1 x centerspeaker en 2 surround back speakers. Dit zijn allemaal KEF luidsprekers waarvan de frontspeakers een woofer hebben van 30 centimeter doorsnede. En dat is ook de reden dat ik geen subwoofer heb. Ik woon vrij klein in een appartement en als ik een subwoofer erbij zou plaatsen, dan ben ik bang dat ik een soort aardbeving teweeg ga brengen, of niet...???
Is een subwoofer erg belangrijk ....???

reply
0
M
martin
Aug 09, 2010

Waarom staat 7.2 er niet bij ;)

Sinds ik de Onkyo TX-NR 5007 heb, draai ik met een 7.2 opstelling. Dat is dus 6 vloerstaanders, 1 center en 2 subwoofers.

groet Martin

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 09, 2010

martin;1727562 wrote: Waarom staat 7.2 er niet bij ;)

Er kunnen maar vier opties in deze poll, dus we hebben voor de meest gangbare gekozen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 09, 2010

Op dit moment heb ik nog een 5.1 opstelling. Straks, als ons nieuwe huis klaar is, dan wil ik over op een 7.2 opstelling.

reply
0
J
johnsmeets
Sep 07, 2010

7.2

reply
0
MH
Michael Hamers
Sep 17, 2010

5.1. En precies rondom opgesteld. Elke speaker net zo ver van de luisterpositie.

reply
0
H
HTip
Jan 27, 2011

5.1, met de fronts en center op gelijke afstand en de rears op gelijke afstand.

reply
0
D
Denonfreaker
Jun 19, 2018

eigenlijk 8.1 totaal = 6.1 reciever en speakers + 2 stereo speakers op stereo versterker ;-) af hankelijk van wat ik wil heb ik ze allebij aan of een uit en een aan

reply
0
WS
Wim S.
Mar 10, 2019

Ik heb gekozen in deze poll voor de 5.1 systeem, die past het beste maar in feite is het een 5.1.2 systeem..

reply
0
B
Bailey77
May 22, 2019

I have 6.1

reply
0