Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
Y
Yune
TV-kenners gezocht voor Bol.com
Aug 05, 2010

Beste lezer, Ik ben productieleider bij Yune, een productiebedrijf uit Amsterdam wat zich momenteel bezig houdt met het produceren van product-review filmpjes voor de website van Bol.com. Dit is een geheel nieuw onderdeel van Bol.com waarbij kenners in 2 a 3 minuten de belangrijkste kenmerken van het product toelichten en kort hun eigen mening erover geven. Voor de eerst volgende draaidag van deze product reviews (rond 23 augustus) zijn wij op zoek naar een expert op het gebied van televisies. We zoeken een man tussen de 25 - 45 jaar oud die het leuk vindt om voor Bol.com zo'n 7 televisies te testen en daar voor de camera iets over te vertellen. Ben je zelf een tv-kenner of heb je misschien tips voor me hoe ik bij de juiste persoon terecht kan komen? Dan hoop ik van je te horen: [email]suze@yune.nl[/email] Alvast bedankt!

ES
Edgar Smit
Aug 05, 2010

Is hier contact over geweest met iemand van hier?

reply
0