Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Settop boxen
S
skank
software en mediaplayer
Aug 17, 2010

welke software gebruiken jullie nu? ik lees vooral veel over yamj, tvixie en thumbgen echter enkel nog maar tvixie gebruikt en valt me wat tegen externe templates die ik gevonden heb en wil gebruiken in tvixie ziet hij om de een of andere reden niet :( thumbgen geprobeerd maar ik krijg hem niet te pakken, bij de ene link moet je registreren en de andere is constant bezet:( yamj gedownload maar ziet er nogal omslachtig uit om te installeren graag hulp :)

S
skank
Aug 19, 2010

niemand die software erop gebruikt?
mocht er iemand zijn die thumbGen gebruikt, ik heb wat vragen :)

reply
0
S
StefaanD
Aug 19, 2010

Tvixie en Yamj nooit gebruikt. Beperkte ervaring met ThumbGen, vraag maar raak
je weet nooit dat 'k er een antwoord heb :-)

reply
0
S
skank
Aug 20, 2010

wel ik heb dus de 2 files staan, als ik over de mappen ga zie ik een cover, druk ik op die slow button zie ik een moviesheet, maar als ik dan wil spelen , pakt hij precies een willekeurige film ipv de juiste

reply
0
S
StefaanD
Aug 20, 2010

Gebeurd dat als je wilt afspelen nadat je op de Slow knop hebt gedrukt om de info van
de film te tonen ?

Afspelen op mappen zelf werkt perfect op mijn Mede8er. Maar afspelen op het scherm
met de filminformatie heb 'k zelf nog niet geprobeerd. Ga dit eens controleren dit
weekend.

reply
0
S
skank
Aug 20, 2010

StefaanD;1730305 wrote: Gebeurd dat als je wilt afspelen nadat je op de Slow knop hebt gedrukt om de info van
de film te tonen ?

Afspelen op mappen zelf werkt perfect op mijn Mede8er. Maar afspelen op het scherm
met de filminformatie heb 'k zelf nog niet geprobeerd. Ga dit eens controleren dit
weekend.

inderdaad, nadat ik de slow knop heb ingedrukt, dan krijg je die filminfo, en dan op play (enter) drukken en hij kiest willekeurig

afspelen op mappen werkt hier ook perfect

probeer maar eens, ik zoek ondertussen verder :)

reply
0
S
StefaanD
Aug 20, 2010

Welke firmware versie heb je op je speler staan ? 3.0.4 is denk 'k de laatst beschikbare versie.

reply
0
S
skank
Aug 20, 2010

StefaanD;1730350 wrote: Welke firmware versie heb je op je speler staan ? 3.0.4 is denk 'k de laatst beschikbare versie.

nog maar pas update gedaan ;) de laatste dus :)

reply
0
S
StefaanD
Aug 21, 2010

Is op mijn Mede8er met firmware 3.0.2 net zo, eerste 2 gingen nog goed, had al
zoiets van tja alleen skank heeft het weer aan de hand :grin:

Maar de volgende 3 à 4 films die 'k probeerde werd er willekeurig een andere
film afgespeeld.
Heb je al eens gekeken op het Mede8er of deze bug reeds gerapporteerd werd ?

reply
0
S
skank
Aug 22, 2010

StefaanD;1730776 wrote: Is op mijn Mede8er met firmware 3.0.2 net zo, eerste 2 gingen nog goed, had al
zoiets van tja alleen skank heeft het weer aan de hand :grin:

Maar de volgende 3 à 4 films die 'k probeerde werd er willekeurig een andere
film afgespeeld.
Heb je al eens gekeken op het Mede8er of deze bug reeds gerapporteerd werd ?

er is daar niemand die het getest heeft, ze werken allemaal met avi files
terwijl als je een gewone rip doet, je een video en audio map hebt, en beide files in de root moeten staan, naast je videofilms
ik heb geprobeerd om de moviesheet te plaatsen bij de videofilms maar dat helpt niet, want dan krijg ik zelf die moviesheet niet meer te zien, deze moet dus staan bij de coverfile

reply
0