Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
.:Quadran:.
Aug 18, 2010
Ik heb onlangs iets gekocht op ebay. Ik betaalde onmiddellijk via de verkoper voorgestelde wijze: Paypal. Twee dagen later krijg ik een mailtje van hem dat hij geen Paypal-account heeft, en er ook geen wenst aan te maken, en of ik de bestelling via overschrijving wilde regelen. Aangezien het om een zeldzaam Collector's item ging dan toch maar betaald (Pakje onmiddellijk verzonden na betaling op z'n rekening, hierover had ik niet te klagen). Maar .... het geld is dus ook van mijn aan Paypal gekoppelde Visa-kaart gegaan, aangezien ik onmiddellijk via Paypal betaald had. Ondertussen staat de betaling als "Unclaimed" maar is het geld natuurlijk van m'n Visa. Ik heb al vaak gezocht op internet van hoe je geld terug te vorderen. Ik las ergens dat het geld na 30 dagen "Unclaimed" automatisch teruggestort zal worden. Is dit zo (ik kan wel even wachten) of moet ik toch nog een actie ondernemen (claim, bericht aan paypal,...)? Ook al is het niet morgen, ik zou m'n geld toch ooit graag een keer terugzien ;)