Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RJ
Roy de Jong
Suggesties: Welke hardware-review nu?
Aug 28, 2010

Zoals de topictitel al doet vermoeden ben ik wel benieuwd naar welke hardware jullie graag hadden gezien in één van de volgende reviews. Voor zover ik kan zien zijn maar weinig sites die reviews maken van hardware in het Nederlands en het zo uitgebreid doen als wij, of heb ik wat gemist? Het lijkt mij voor DVD.nl een goede zaak om hier mee door te gaan. Wij hebben nu meerdere BD-spelers getest en nu ook een all-in-one set. Er is op dit moment ontzettend veel aan apparatuur de verkrijgen van de verschillende producenten. Wat zouden jullie graag gereviewd willen zien? (Merk en typenummer) (hou hier wel rekening mee dat dit voor de gemiddelde bezoeker van DVD.nl interessant moet zijn ;))

ES
Edgar Smit
Aug 28, 2010

Een paar instap receivers van rond de 300/400 euro vergelijken lijkt me een goed idee, merk/type maakt dan niet zo heel veel uit.
Ook een aantal 5.1 speakersetjes lijkt me goed.
Wat zijn er voor mogelijkheden, HK, Philips, Sony maar zijn er meer merken die meewerken?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 28, 2010

Edgar Smit;1732550 wrote: Wat zijn er voor mogelijkheden, HK, Philips, Sony maar zijn er meer merken die meewerken?

HK zal ik eerdaags het contact mee opzoeken, Marantz, Sony, Philips en LG willen allen graag meewerken. Ik zou graag eerst eens willen polsen waar jullie voorkeur naar uitgaat, in principe is alles mogelijk.

reply
0
ES
Edgar Smit
Aug 28, 2010

Voorkeur naar instapreceivers, 5.1 speakersets en midbudget TV's (€500 tot €1000)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 28, 2010

Daar kan ik me wel in vinden.
Plus Full-HD beamers.

Zou het nog zinvol zijn om DVD-spelers te reviewen?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 28, 2010

Ik zou ook gaan voor dingen die zoveel mogelijk mensen aanspreken. Dan denk ik inderdaad aan instap receivers en speakersets, maar bijv. ook TV's en DVD/BD spelers.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Sep 09, 2010

Edgar kwam met het goede voorstel om eens contact op te nemen met Philips en een review te schrijven voor een 21:9 scherm.

Lijkt jullie dit wat voor DVD.nl? Ik heb er wel zin in ;).

reply
0
MH
Michael Hamers
Sep 13, 2010

Roy de Jong;1735367 wrote: Edgar kwam met het goede voorstel om eens contact op te nemen met Philips en een review te schrijven voor een 21:9 scherm.

Lijkt jullie dit wat voor DVD.nl? Ik heb er wel zin in ;).

Lijkt me wel een leuk apparaat om te reviewen, maar ik zou zeggen probeer een 3D tv te reviewen van Pana of Samsung ofzo met bijpassende 3D speler. De 21:9 cinema tv's zijn immers alweer een tijdje op de markt en die zijn volgens mij al genoeg gereviewed door andere sites. Maar zo'n combinatie reviewen brengt 2 vliegen in 1 klap.

reply
0
ES
Edgar Smit
Sep 13, 2010

Dat is inderdaad ook een goede suggestie.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Sep 20, 2010

Ik wil gaan proberen om via Panasonic of Sony een 3D-scherm + 3D-speler in bruikleen te krijgen, dit gaat volgens mij zeer zeker lukken. Beide partijen doen er alles aan om 3D te promoten.

Enige probleem is dat ik niet weet wanneer dit gaat lukken. Ik zit namelijk voorlopig nog bij mij schoonouders in huis en dit geeft een klein beetje rompslomp. Nu wordt er even over nagedacht en ik denk dat dit wel lukken gaat, alleen is de vraag wanneer....
De voorgaande hardware-reviews waren geen enkel probleem omdat dit wat kleinschaliger was, nu zit ik straks met mijn eigen 46" Plasma die ergens (tijdelijk) in huis opgeslagen moet worden, en dat is nu net even het probleem.

Strak in ons nieuwe huis zal dit geen enkel probleem meer zijn.

-wordt vervolgd-

reply
0
ES
Edgar Smit
Sep 20, 2010

Ik hoorde dat Panasonic eind 2011 3D HDTV zonder bril gaat uitbrengen, iemand daar al meer van gehoord?
Roy, ik wil best je 46inch "inkijken" voor je hoor (6)

reply
0