Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
R
RaZoR
niemand de deur uit
Sep 01, 2010

komt deze comedy serie ooit nog uit op dvd, was leuke serie

R
RaZoR
Sep 04, 2010

niemand hier info over?

reply
0
S
Samba-boy
Sep 19, 2010

Omdat mensen niet reageren hoef je niet te gaan lopen kicken in het wilde weg. Je hoeft ook niet over iedere Nederlandse sitcom een topic aan te maken. Ik ben ook groots kijker van een aantal NL-comedy's maar ik doe dat niet.

Geen nieuws over. Vond laatst een aflevering terug op een gare opgenomen videoband uit 1995, maar verder heb ik er ook niks over te zeggen. ;)

reply
0
R
RaZoR
Sep 25, 2010

bepaal jij dat?

is volgens mij geen regel van t niet posten over series duss

reply
0
S
Samba-boy
Sep 25, 2010

RaZoR;1738998 wrote: bepaal jij dat?

is volgens mij geen regel van t niet posten over series duss

[sarcasme]ja dat bepaal ik ja net zoals berichten plaatsen zonder hoofdletters kommas en punten duss[/sarcasme]

Serieus man, ik bedoelde het heus niet slecht, maar jij hoeft niet meteen zo overdreven beledigd te reageren. Of ben je gewoon pissig om het feit dat er geen nieuws over deze serie is?:roll:

reply
0
R
RaZoR
Sep 27, 2010

nee maar ik kick nie, vroeg alleen af of er al nieuws was, iemand moet er wel info over hebben lijkt mij maja

reply
0
S
Samba-boy
Sep 27, 2010

RaZoR;1739314 wrote: nee maar ik kick nie, vroeg alleen af of er al nieuws was

...Dat ís het topic dus omhoogkicken :roll::lol:

reply
0