Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RJ
Roy de Jong
Spam op @DVD.nl email!
Sep 20, 2010

Beste allemaal, Ik heb vandaag meerdere emailtjes gehad van onbekende die er direct uitgehaald werden door mijn internetsecurity pakket van Kaspersky. Het ging hierbij om "Trojans". De mailadressen waar het omgaat waren: *Vincent Holman [linenzx@redirections.com] *Jean Tracy [cyrillicsf584@rockfour.com] Ze waren beide gericht aan [email]roy@allesoverfilm.nl[/email] en voor zover ik weet wordt de email eerst op de server gefillterd en hadden ze nooit aan mogen komen, klopt dit? Hebben meer crewleden deze spam gehad?

MH
Marcel den Haan
Sep 20, 2010

Welkom bij de club! Ik ben blij dat mijn mailadres via de site niet meer werkt, want ik werd gek van de spam. Net als anderen hier een tijdje terug.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 20, 2010

Helaas is spam een van de meest irritante onderdelen van een @allesoverfilm.nl adres...
Ik wordt, net als Marcel zegt, gek van de spam. Waar het vandaan komt? Ik weet het niet.
Maar op nieuws@ en redactie@ is meer dan driekwart van de emails spam.
Ook op mijn eigen adres, ludo@ (dat ik nog NOOIT ergens heb ingevuld op een forum e.d.) krijg ik zeer regelmatig spam. En inderdaad, vaak zit daar rotzooi (lees: trojans) bij, die Kaspersky er bij mij gelukkig ook veel uithaalt.
Ik ben bang dat we daar nooit meer vanaf komen...

Ik weet niet of ik ook emails van die afzender heb gehad. Ik kijk daar nooit naar en gooi ze altijd direct weg.

reply
0
RC
Rene Cloosterman
Sep 21, 2010

Zit er een MySQL database achter de site?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 21, 2010

Vast wel, maar hoe dat in elkaar zit weet ik niet.
Tips?

reply
0
RC
Rene Cloosterman
Sep 22, 2010

Ik had hier datzelfde probleem, vooral versie 4.x.x is zo lek als een mandje. ik heb toen de MySQL database geupgrade naar de laatste versie (5.x.x). Toen kwamen er in ieder geval geen nieuwe spam adressen meer bij...

reply
0