Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Prijsvragen
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
EO
Erik Onnes
Erik Onnes
EO
Erik Onnes
Erik Onnes
Sep 26, 2010
@Tom91: Het is mij bekend dat er meer deelnemers zijn. Maar hopen dat ik een keer win mag toch wel?
@Tom91: Het is mij bekend dat er meer deelnemers zijn. Maar hopen dat ik een keer win mag toch wel?
reply
0
T
Tom91
Tom91
Sep 27, 2010
Ja hoor, uiteraard (y)
Erik Onnes;1739239 wrote: @Tom91: Het is mij bekend dat er meer deelnemers zijn. Maar hopen dat ik een keer win mag toch wel?
Ja hoor, uiteraard (y)
reply
0
T
Tom91
Tom91
Oct 02, 2010
Proficiat. :-)
Worden de winnaars hier niet meer gepost dan?
Varg;1740703 wrote: Woohoo, I won!
Bedankt DVD.nl en E1 Entertainement! :D
Proficiat. :-)
reply
0
S
StefaanD
StefaanD
Oct 02, 2010
Wordt alleen nog in de nieuwsbrief vermeld voor zover 'k weet, en deze nieuwsbrief
werd vandaag uitgestuurd.
Enne proficiat Varg (y)
Wordt alleen nog in de nieuwsbrief vermeld voor zover 'k weet, en deze nieuwsbrief
werd vandaag uitgestuurd.
Enne proficiat Varg (y)
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 02, 2010
Jawel hoor, maar de winnaars werden net voor het uitsturen van de nieuwsbrief bekend gemaakt. (en nu weten we ook dat de nieuwsbrief door sommigen ook gelezen wordt ;) 8-) )
Dit zijn de winnaars:
Fairy van Dam - Leidel
Harm Hoogenberg - Wergea
De Platinum Member winnaar is:
Marcel Zandvliet - Haarlem
Hier de antwoorden:
De poster met de meeste stemmen was poster 3:
[IMG]http://www.allesoverfilm.nl/files/skposter3.jpg[/IMG]
Vraag 2: Wie is de bedenker van het karakter Solomon Kane?
Robert E. Howard
Vraag 3: Wat was het budget voor de film Solomon Kane?
40 miljoen US Dollar
De winnaars krijgen hun prijs zo snel mogelijk thuisgestuurd.
Tom91;1740777 wrote:
Jawel hoor, maar de winnaars werden net voor het uitsturen van de nieuwsbrief bekend gemaakt. (en nu weten we ook dat de nieuwsbrief door sommigen ook gelezen wordt ;) 8-) )
Dit zijn de winnaars:
Fairy van Dam - Leidel
Harm Hoogenberg - Wergea
De Platinum Member winnaar is:
Marcel Zandvliet - Haarlem
Hier de antwoorden:
De poster met de meeste stemmen was poster 3:
[IMG]http://www.allesoverfilm.nl/files/skposter3.jpg[/IMG]
Vraag 2: Wie is de bedenker van het karakter Solomon Kane?
Robert E. Howard
Vraag 3: Wat was het budget voor de film Solomon Kane?
40 miljoen US Dollar
De winnaars krijgen hun prijs zo snel mogelijk thuisgestuurd.
reply
0
P
peptalk
peptalk
Oct 02, 2010
Ten 1e: Winnaars, gefeliciteerd.
Ik heb nog geen nieuwsbrief gezien en hij is ook niet in de spam map terecht gekomen:cry:
Ten 1e: Winnaars, gefeliciteerd.
Ik heb nog geen nieuwsbrief gezien en hij is ook niet in de spam map terecht gekomen:cry:
reply
0
T
Tom91
Tom91
Oct 03, 2010
Idem hier, daarom...
peptalk;1740863 wrote: Ten 1e: Winnaars, gefeliciteerd.
Idem hier, daarom...
reply
0
V
Varg
Varg
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 16, 2010
We hebben ze gisteren binnengekregen van Entertainment One. We zullen ze begin volgende week gaan verzenden.
We hebben ze gisteren binnengekregen van Entertainment One. We zullen ze begin volgende week gaan verzenden.
reply
0
V
Varg
Varg
Oct 19, 2010
Ah, prima. Kan ik hem mooi kijken met dit herfstweer. :-)
Ludo Keeris;1744616 wrote: We hebben ze gisteren binnengekregen van Entertainment One. We zullen ze begin volgende week gaan verzenden.
Ah, prima. Kan ik hem mooi kijken met dit herfstweer. :-)
reply
0
V
Varg
Varg
Oct 29, 2010
Ik heb de Blu-ray nog steeds niet binnen gekregen...Dit kan toch niet echt kloppen wel? :???:
Ik heb de Blu-ray nog steeds niet binnen gekregen...Dit kan toch niet echt kloppen wel? :???:
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Nov 01, 2010
Ik zal nog eens navragen bij E One entertainment. Mijn opmerking over het binnenkrijgen was helaas niet correct. Dat betrof andere titels, waarvan binnenkort een prijsvraag online komt. Excuses voor deze verwarring.
Ik zal nog eens navragen bij E One entertainment. Mijn opmerking over het binnenkrijgen was helaas niet correct. Dat betrof andere titels, waarvan binnenkort een prijsvraag online komt. Excuses voor deze verwarring.
reply
0
V
Varg
Varg
Nov 10, 2010
Weet je al wat meer?
Mocht ik niks krijgen dan maakt me dat ook niks uit maar ik wil wel duidelijkheid.
Ludo Keeris;1748613 wrote: Ik zal nog eens navragen bij E One entertainment. Mijn opmerking over het binnenkrijgen was helaas niet correct. Dat betrof andere titels, waarvan binnenkort een prijsvraag online komt. Excuses voor deze verwarring.
Weet je al wat meer?
Mocht ik niks krijgen dan maakt me dat ook niks uit maar ik wil wel duidelijkheid.
reply
0