Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
E
EZBlade
verschillende uitvoeringen van Lost in Translation
Oct 04, 2010

Ik ben op zoek naar verschillende uitvoeringen van deze film. In Nederland vind je eigenlijk alleen maar de Quality Film Collection uitvoering, maar ik weet dat ik een jaar of 5 geleden een dvd van Lost in Translation aan mijn zus cadeau heb gedaan. Ik meen me te herinneren dat deze 2 dvds had en een slipcase. Heel zeker weten doe ik het niet. Deze zou ik graag nog een keer tegen komen. Dus als iemand deze uitvoering kent of nog meer uitvoeringen weet, dan zou ik dat graag te weten komen :D

RB
Rogier Burghout
Oct 04, 2010

Rewind.net geeft idd aan dat er een R2 NL 2-disc set is uitgebracht maar geeft daar verder geen specs over. Bol.com heeft em echter nog wel te koop voor je, en ook nog voor een zacht prijsje....: KLIK!

Succes!

reply
0
E
EZBlade
Oct 04, 2010

TylerDurden;1741211 wrote: Rewind.net geeft idd aan dat er een R2 NL 2-disc set is uitgebracht maar geeft daar verder geen specs over. Bol.com heeft em echter nog wel te koop voor je, en ook nog voor een zacht prijsje....: KLIK!

Succes!

Die had ik dus gevonden, alleen dat is de Volkskrant filmfestivaleditie en die was het zeker niet.

Nu zie ik dat er een UK uitvoering is met boekje en poster en die is jammer genoeg ook al onvindbaar

reply
0
Y
yuni
Oct 04, 2010

ik ben op zoek naar het scenario van
l'enfant
sous le sable
il ladro di bambini
lucia y el sexo

kan iemand mij helpen deze te vinden?

reply
0
P
peptalk
Oct 04, 2010

yuni;1741222 wrote: ik ben op zoek naar het scenario van
l'enfant
sous le sable
il ladro di bambini
lucia y el sexo

kan iemand mij helpen deze te vinden?

Niet echt handig dit in allerlei draadjes te gooien en al zeker niet in draadjes die er niets mee te maken hebben. Dan krijg je niet zo snel een helpende hand aangeboden hier.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 04, 2010

Tja...die 2-disc is wel een mooie 2-disc editie met DTS en op de 2e schijf met extra's, dus dat lijkt me hetzelfde net als de eerste editie...en anders plaats je een oproep in een TKG draadje of je kijkt op Ebay. En anders is het klassiek "helaas pindakaas!"

reply
0
E
EZBlade
Oct 04, 2010

Ik heb de release gevonden. Het is een 1 disc release, maar wel met slip cover.
http://www.invelos.com/ProfileLinks.aspx?id=8716777047903.9

Heb voor de zekerheid maar een TKG topic geopend

reply
0
K
Khonnor
Oct 04, 2010

De eerste versie in Nederland had idd een slipcover. Heb m zelf ook. Het is alleen geen 2 disc maar een 1 disc.

EZBlade;1741349 wrote: Ik heb de release gevonden. Het is een 1 disc release, maar wel met slip cover.
http://www.invelos.com/ProfileLinks.aspx?id=8716777047903.9

Heb voor de zekerheid maar een TKG topic geopend

reply
0
E
EZBlade
Oct 05, 2010

Khonnor;1741402 wrote: De eerste versie in Nederland had idd een slipcover. Heb m zelf ook. Het is alleen geen 2 disc maar een 1 disc.

Ja inderdaad. Heb spijt dat ik hem toentertijd cadeau heb gedaan.
Daarom geef ik ook nooit meer dvd's cadeau

reply
0
K
Khonnor
Oct 05, 2010

EZBlade;1741451 wrote: Ja inderdaad. Heb spijt dat ik hem toentertijd cadeau heb gedaan.
Daarom geef ik ook nooit meer dvd's cadeau

Kijk eens bij wat V&D of Blokker fillialen. Het zal je verrassen wat ze daar nog wel eens hebben liggen.

Heb de mijne bij V&D Rotterdam gekocht, anderhalf jaar terug ofzo. Ik kan wel even kijken van de week voor je, als je zou willen?

reply
0
E
EZBlade
Oct 05, 2010

Khonnor;1741458 wrote: Kijk eens bij wat V&D of Blokker fillialen. Het zal je verrassen wat ze daar nog wel eens hebben liggen.

Heb de mijne bij V&D Rotterdam gekocht, anderhalf jaar terug ofzo. Ik kan wel even kijken van de week voor je, als je zou willen?

Als je er toevallig langs komt, dan zou dat fijn zijn :)
De blokker ga ik zelf nog even kijken.

Uiteindelijk zal ik em vinden :D

reply
0
H
herci
Nov 11, 2010

ik ben ook een superfan van deze film en heb een aantal versies:
-idd de slipcover 1 disc nl ondertitels uitgave (ik woon in België) Heb hem sindsdien nergens meer zien liggen.
-een versie die het tijdschrift HUMO ooit heeft uitgegeven. Momenteel liggen er nog hopen in de keten ECI hier in België voor 5 euro. Het is een boek+film uitgave. Ze stelden ons de vraag is het boek beter of de film. Maar ik snap het niet echt want er is gewoonweg geen boek van LIT. Ze hebben er het boek verloren in taal (lost in translation) van Eva Hoffman bijgestopt. Misschien kan je naar een ECI filiaal gaan en vragen of ze eentje kunnen laten overkomen...normaal kan dat. Of bestellen via de site
http://www.eci.nl/boeken/humo-boek-film-lost-in-translation-1428707010099
-dan heb ik nog het dvd pakket Sofia Coppola met marie antoinette en LIT en een boekje over SC erbij.
-dan ook ook the film collection versie

waarschijnlijk zijn er nog, heb ooit nog eens een steelcase gezien...maar kwam uit Spanje denk ik en nogal duur op ebay...zag er wel mooi uit.

Als jij nog info hebt over die versie of andere laat maar weten...
Groetjes,
Michele

reply
0