Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Aanbieding meerdere Blu-ray Disc titels
P
peptalk
Dagaanbiedingen BD titel(s)
Oct 09, 2010

Alleen vandaag bij www.ibood.nl en www.ibood.be [IMG]http://www.ibood.com/img/product/4825_Av_hi_1286550715.jpg[/IMG] 55,90 euro inclusief(y)(y)(y)

K
KingMustafa
Oct 09, 2010

Thanks! Wat mij betreft een top aanbieding! (y)
Meteen besteld! ;)
Ik neem aan dat dit 'Nederlandse Blu-ray Discs' zijn en geen imports?

reply
0
P
peptalk
Oct 09, 2010

KingMustafa;1742497 wrote: TIk neem aan dat dit 'Nederlandse Blu-ray Discs' zijn en geen imports?

Het enige wat op het forum daar vermeldt wordt is dat het regio B versies zijn met NL subs en de levertijd is 4 tot 7 dagen.

reply
0
C
Cyrus
Oct 10, 2010

Damn, was net een dag te laat :(

reply
0
S
Sylver
Oct 10, 2010

Ik heb het pakket op de valreep nog kunnen bestellen gisteren (alhoewel ik niet alle titels even sterk vind)!
Bedankt aan de poster! ;)

Ben eens benieuwd hoe het gaat verlopen met iBood - als je de ervaringsreacties er op naleest, zijn ze meestal niet erg positief.

Ik hoop in elk geval dat de schijfjes nog allemaal mooi sealed zijn...

reply
0
S
Sylver
Oct 18, 2010

En ja, hoor... het is dus verkeerd gelopen! :rolleyes:

Heb mijn bestelling binnengekregen.
Alle titels mooi gesealed, maar wel 2 x 'The Game' ontvangen en geen 'The Interpreter'...

Toevallig iemand die 'The Interpreter' dubbel heeft ontvangen? :???:

reply
0
S
StefaanD
Oct 18, 2010

Sylver;1745133 wrote: En ja, hoor... het is dus verkeerd gelopen! :rolleyes:

Heb mijn bestelling binnengekregen.
Alle titels mooi gesealed, maar wel 2 x 'The Game' ontvangen en geen 'The Interpreter'...

Toevallig iemand die 'The Interpreter' dubbel heeft ontvangen? :???:

LOL jij ook al, hier hetzelfde probleem. Eerst gehannes met een luie UPS chauffeur en nu dit. Heb maar meteen gemaild.

reply
0
P
peptalk
Oct 18, 2010

Bij mij is het op een case na die stuk is helemaal goed gegaan.

reply
0
AT
Alex T
Oct 19, 2010

peptalk;1745157 wrote: Bij mij is het op een case na die stuk is helemaal goed gegaan.

Bij mij waren alle titels juist, maar was iemand weer tekeer gegaan met een stanley mes. Gelukkig was 'maar' de helft van de BR's verminkt...:evil:

reply
0
S
StefaanD
Oct 19, 2010

En zoals het ibood betaamt hebben we vandaag nul, komma nul reactie gehad :evil: :wallbash:

reply
0
S
Sylver
Oct 22, 2010

StefaanD;1745308 wrote: En zoals het ibood betaamt hebben we vandaag nul, komma nul reactie gehad :evil: :wallbash:

Nog steeds geen reactie gekregen en waarschijnlijk zullen we ook nooit reactie krijgen... :rolleyes:

reply
0
S
StefaanD
Oct 22, 2010

Nee nog geen reactie. Volgende actiepunt iedere dag een mail. Opgeven staat
niet in mijn woordenboek, afijn vroeg opgeven toch niet :grin:

reply
0
P
peptalk
Oct 22, 2010

Sylver;1746089 wrote: Nog steeds geen reactie gekregen en waarschijnlijk zullen we ook nooit reactie krijgen... :rolleyes:

StefaanD;1746100 wrote: Nee nog geen reactie. Volgende actiepunt iedere dag een mail. Opgeven staat
niet in mijn woordenboek, afijn vroeg opgeven toch niet :grin:

Je gaat echt wel een reactie krijgen, alleen zijn ze heeeel traag bij iBOOD, maar geloof me het komt.

reply
0
LVB
Luuk v/d B.
Mar 24, 2011

tot 12.00

BBC Planet Earth Box (Blu-ray) 29,95
http://waat.nl/?TRANSID=609063348&m4n_aid=10963&4dkn=promo5web&4dsid=5

reply
0