Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
kevin11
Oct 23, 2010
Ik zit met een probleem waar ik een oplossing voor heb maar ik weet niet goed hoe ik het moet uitvoeren.:???: Ik werk met een een 5.1 surround opstelling die ik wil gebruiken om tv te kijken maar ook wil gebruiken om met de beamer te kijken. Probleem is eigenlijk dat het geluidsbeeld naar rechts moet gedraaid worden. als ik in de sofa zit dan staat de tv recht voor mij en de projectorscherm hangt dan rechts van mij. Voor de center heb ik een dubbele gekocht om niet te moeten verplaatsen. Ik zou met (een) schakelaar(s) willen werken zodat ik op die manier het geluid kan draaien maar kan er iemand helpen met het soort schakelaar ik moet werken en eventueel een aansluitschema bijvoegen? Heeft er iemand misschien toch nog een andere oplossing? Alvast bedankt!