Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
CH
Cor H.
Verkoop - afgehandelde trans + zoekfunktie
Oct 25, 2010

Ik wil nog weleens de zoek funktie gebruiken om het te koop of te ruil gedeelte een film te zoeken. Steeds vaker krijg ik nu te koop/te ruil topics waarin er wordt opgesomd wat er verkocht/geruild is. Aub kappen hiermee, het heeft helemaal geen enkel nut en zorgt ervoor dat je niets meer hebt aan de zoek funktie. (y)

OP
Oscar P.
Nov 23, 2010

Inderdaad, als een film weg is, gelijk de titel weghalen uit het topic. Wat schiet je er mee op dat er een lijst in staat van verkochte films??

reply
0
SD
Sander D.
Nov 24, 2010

Dit vind ik ook erg hinderlijk (wellicht dat de mods hiertegen kunnen optreden ?).

reply
0
J
juster
Nov 28, 2010

Ik vind het ook erg vervelend. De zoekfunctie werkt daardoor niet zoals het hoort. Ook snap ik het nut niet echt. Zie je een verkooptopic, staan er 1 of 2 films te koop en tientallen die verkocht zijn, lekker belangrijk.

reply
0