Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
vidips
Dec 09, 2010
Hai, Ik wil even iets dubbelchecken met mensen die er echt verstand van hebben! Doel: Huidige tv aansluiten op xbox/ps3, geluid moet via 5.1 surround setje gaan. Als ik het goed begrijp is dat op deze manier te doen: TV aansluiten op HDMI receiver, vervolgens xbox/ps3 aansluiten op HDMI receiver. Receiver filtert dan het geluidsignaal eruit en geeft dit door aan de 5.1 set en geeft het beeld door naar m'n TV. Klopt dit zo'n beetje? Moet ik nog speciaal ergens op letten als ik een receiver ga kopen? Ik moet sowieso eentje kopen dus dan gelijk maar voor kwaliteit, maar zo te zien heb ik onder de 1000E weinig kwa hdmi receivers. Anyway,ik moet dan 1 hdmi in en 2x hdmi-out uitgangen denk ik? Kwa geluid moet ik maar een keer een media markt inlopen en kijken welk setje een goed geluid geeft. Iemand die zoiets gelijkaardigs heeft kwa setup? Ik kan ook met digital optical kabels gaan werken maar ik denk dat dit gewoon simpeler is. Alvast bedankt!