Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

HT Algemeen
C
chris80
hulp nodig met aansluiten
Dec 11, 2010

Ik wil mijn apparaten aan gaan sluiten en dit is wat ik graag zou willen: - Ik wil analoog én digitaal kunnen opnemen. - Ik wil digitale radio via de versterker kunnen luisteren. - Ik wil cd's af kunnen spelen met geluid via de versterker. Dit heb ik: decoder: [IMG]http://www.digitalekabeltelevisie.nl/decoder/humax/img/voorkant.jpg[/IMG] tv: Panasonic VIERA TH-37PV45EH Plasma TV - Schermdiagonaal 94 cm (37 Inch) - HD Ready (720p/1080i) - 737.280 pixels (1.024 x 720) - 10000:1 Contrastverhouding - Max. 29 miljard Kleuren - 2x HDMI aansluiting - HDAVI Control - Component Video aansluiting (Progressive) - 1080i verwerking - V-Real technologie - PC aansluiting - Level 2.5 Teletext (2000 pagina's geheugen) - Stereo Speaker systeem Home Cinema Set Sony HTD710SS

• Totaal uitgangsvermogen 600 W (RMS)
  • S-Master digitale versterker
  • Dolby® Digital-, DTS®- en Dolby® Pro Logic® II-decoder
  • DCS (Digital Cinema Sound)
  • Harddisk van 160 GB
  • DVD-recorder
  • Compatibel met tweevoudige RW en +R dubbele laag
  • Precision Cinema Progressive
  • i.LINK™-ingang
  • 3 audio-ingangen
  • 3 digitale ingangen
  • A/V-synchronisatie
  • Multi Stereo
  • RDS tuner
Afstandsbediening: Logitech Harmony 555 [IMG]http://ziggo-gebruikers.nl/forum/images/smilies/yay.gif[/IMG] Wat is kwalitatief gezien het beste? Volgens mij is mijn systeem het net niet. Tv heeft hdmi, cinema set niet. Cinema set heeft optische uitgang, tv niet. Ik hoor het graag. Ik heb mijn antennekabel al voorzien van metalen Hirschmannstekkers. Scarts zijn profi gold.

GS
Gerco Stuivenberg
Dec 12, 2010

Dat wat je nu hebt is kwalitatief niet het beste en kwa mogelijkeden ook niet.

De DTV-ontvanger kun je beter vervangen door een model met ingebouwde recorder(of PVR) en de Home Cinema Set door een losse receiver, losse BD speler en een stel knappe luidsprekers. Met een zelf samengestelde set heb je nl. meer mogelijkheden en dus ook meer plezier. Ga dus zelf kijken en luisteren om er achter te komen wat jij mooi en handig vindt. :cool:

De harmony 555 kun je wel blijven gebruiken. Die is daarvoor opnieuw te programmeren. ;)

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Dec 13, 2010

Gerco Stuivenberg;1759049 wrote: Dat wat je nu hebt is kwalitatief niet het beste en kwa mogelijkheden ook niet.

De DTV-ontvanger kun je beter vervangen door een model met ingebouwde recorder(of PVR) en de Home Cinema Set door een losse receiver, losse BD speler en een stel knappe luidsprekers. Met een zelf samengestelde set heb je nl. meer mogelijkheden en dus ook meer plezier. Ga dus zelf kijken en luisteren om er achter te komen wat jij mooi en handig vindt. :cool:

De harmony 555 kun je wel blijven gebruiken. Die is daarvoor opnieuw te programmeren. ;)

Gelukkig is het bijna kerst;)

reply
0