Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
W
William_NL
luidspreker coax
Dec 14, 2010

hallo! Ik ben nieuw op het forum. En ik heb gelijk een vraagje. Ik heb een sony setup. 5.1 surround. luidspreakers aangesloten die erbij horen en dan met hdmi verbonden met tv. ik zag dat er nog een coax aansluiting opzit. Kan ik er nog extra speakers op aansluiten? of met andere ingangen. gr william

PP
Peter Porrio
Dec 15, 2010

Op de coaxiale ingang kun je een extern apparaat (DVD-speler, Blu-rayspeler, etc.) digitaal aansluiten. Dit geldt overigens alleen voor het geluid, er gaat geen beeld overheen.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat er op het apparaat dat je aansluit wel over een coaxiale uitgang moet beschikken.

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 15, 2010

Welkom op het forum William,
ik raad je aan om eens bij onze achtergrondartikelen te kijken, daar staat zeer veel informatie en uitleg.
Zoals Peter al aangeeft, een COAX aansluiting is een aansluiting waarop je digitaal geluid kan aansluiten vanaf bijv een DVD speler, Bluray Disc speler of digitale ontvanger. Op die manier kun je dat geluid via je set beluisteren.

reply
0
W
William_NL
Dec 15, 2010

Oke bedankt!

reply
0
M
Marcellow
Dec 15, 2010

Extra luidsprekers op een COAX aansluiting?

WOW!!

En het kwam niet bij je op om even je gebruiksaanwijzing er bij te pakken en deze door te lezen?

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Dec 15, 2010

@Marcellow:
Misschien moet je die van jou ook nog een keer lezen. :roll:

@William_NL
Welke set of samenstelling van Sony heb je?

Als dit alles-in-één modellen is het niet mogelijk om extra luidsprekers aan te sluiten, zelfs als deze draadloos aangestuurd kunnen worden en je dus 2 kanalen over zou hebben.

reply
0
W
William_NL
Dec 21, 2010

@ Marcmellow
Er is altijd wel een bijdehandje te vinden op een forum! Kap er gewoon mee!

@ Gerco
Ik heb de str-ks2000 + de luidsprekers die erbij horen.

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Dec 22, 2010

William_NL;1761381 wrote: @ Marcmellow
Er is altijd wel een bijdehandje te vinden op een forum! Kap er gewoon mee!

@ Gerco
Ik heb de str-ks2000 + de luidsprekers die erbij horen.

Beter een bijdehandje dan een s*kk*l met een all in one:twisted:

reply
0