Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
caroden
Dec 22, 2010
Hallo allemaal, Ben al een tijdje aan het lezen hier maar nog niets gepost. Dus dit is de eerste... Ik heb 7 jaar geleden een Onkyo TX-SR500e met DVD-speler en 6.1 speakerset gekocht (allen Onkyo). Ben er erg tevreden over. Nu is afgelopen week de DVD-speler defect gegaan en brak een tijdje geleden de volumeknop van de receiver af. De DVD-speler wil ik vervangen door een Blue Ray speler maar zit te twijfelen of ik niet direct alles moet vervangen. Op zich doet de receiver het prima alleen optisch is het niet zo mooi meer met afgebroken knop. Ik zag een set van Harman Kardon: de BDS800. Is dat wat? Kost 1500 euro. Zie overigens dit merk overal aangeboden, ook bij de BCC etc. Ik dacht dat het (vroeger) een wat exclusiever merk was. Wat is de kwaliteit van deze sets? Ik lees hier op het forum vaak dat je beter losse componenten kunt kopen. Wat is dan een goede combi voor een budget van 1000-1500 euro? Of koop je voor dit budget ook wel een goede standaard set? Ter info: we gebruiken de set vooral voor films maar ik vind het ook lekker om Anouk eens lekker hard te zetten. Ik hou van een mooi vol geluid met goede bass.