Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Aanbieding meerdere Blu-ray Disc titels
J
jeanreno
MM Maastricht - 5 Blu-Rays voor 20.-
Jan 06, 2011

Net bij Media Markt maastricht geweest, daar liggen 2 pallets Blu-Ray films bij de ingang, 5 stuks voor 20.- euro! Ca. 40 titels. Ik heb zelf de volgende meegenomen: Gamer Warlords Shawshank redemption 3.10 to Yuma 1408 The wrestler Saw The bank job A haunting in Connecticut Voor de rest herinner ik me de volgende titels nog: JCVD, The Mist, Reservoir Dogs, Rescue dawn, The Aviator, In the name of the king. De rest ben ik even kwijt...

P
peptalk
Jan 06, 2011

Ook in Arnhem, zowel beneden als boven.

Let op: Je hoeft er geen 5 te kopen, ze zijn in dat geweldige kassasysteem van MM 4 euro per stuk, dus sla je slag;-)

Zijn allemaal DFW(Dutch FilmWorks) titels, herinner me ook nog:

- Intimate Enemies
- Lord of War

reply
0
R
rvvnr1
Jan 07, 2011

Ook in Zoetermeer, zal dus wel landelijk zijn.

reply
0
BH
Ben H.
Jan 07, 2011

Enig idee of dit ook geldt voor de MM in België?

reply
0
RG
Rob van Gestel
Jan 07, 2011

Media Markt Breda dus niet.
Ik kom er net vandaan.

reply
0
A
Akira
Jan 10, 2011

Rob van Gestel;1765567 wrote: Media Markt Breda dus niet.
Ik kom er net vandaan.

Als iemand vandaag langs Breda gaat, kan die dan even laten weten of ze er nu wel zijn? Tnx.

reply
0
T
Tilbal
Jan 10, 2011

Lijstje met titels op de website van MediaMarkt

http://entertainment.mediamarkt.nl/film/blu-ray_5_voor_20_euro

reply
0
A
Akira
Jan 10, 2011

Tilbal;1766313 wrote: Lijstje met titels op de website van MediaMarkt

http://entertainment.mediamarkt.nl/film/blu-ray_5_voor_20_euro

Bedankt, scheelt me een ritje naar de MM :)

Ben gegaan voor:
1408
Bank Job, The
Rescue Dawn
Reservoir Dogs
Wrestler, The

reply
0
W
Wieba
Jan 07, 2011

Iemand al in Media Markt deze actie kunne spotten?

reply
0
F
Frank
Jan 07, 2011

Lees de berichten hierboven.

reply
0
J
Johan1967
Jan 07, 2011

Ook in Zwolle.

reply
0
R
ralfbosz
Jan 08, 2011

In Enschede ook gezien... Genoeg BluRays aanwezig...

reply
0
J
jeanreno
Jan 08, 2011

De actie begint officieel pas komende week (v.a. 10.1), dus dan zouden deze titels (in Nederland) overal verkrijgbaar moeten zijn.

reply
0
R
rvvnr1
Jan 08, 2011

jeanreno;1765899 wrote: De actie begint officieel pas komende week (v.a. 10.1), dus dan zouden deze titels (in Nederland) overal verkrijgbaar moeten zijn.

Hoe bedoel je dat? Landelijk bij de MM of echt overal??

reply
0
H
HEGO
Jan 08, 2011

In Bergen op Zoom al verkrijgbaar, ook los voor 4,00 p/st

reply
0
GTF
Gandalf the funny
Jan 09, 2011

Kan iemand (nog) wat meer titels noteren? Ik zal morgen eens gaan....

reply
0
H
HEGO
Jan 09, 2011

O.A ook gezien

The Mist
Tristan & Isolde
Wickerman
Lord of War
Rescue Dawn
Underworld 1

reply
0
R
RobinB
Jan 09, 2011

Ik kom er net vandaan.

offtopic Pfff, dit vind ik echt schandalig weer..MM Breda wordt elke keer achtergesteld..offtopic

reply
0
F
Frank
Jan 09, 2011

Robintjuh;1766208 wrote: offtopic Pfff, dit vind ik echt schandalig weer..MM Breda wordt elke keer achtergesteld..offtopic

Zoals eerder gezegd gaat de actie morgen pas officieel in. Sommige vestigingen hebben blijkbaar de blu-ray's eerder in de winkel gelegd.

De MM in Eindhoven heeft deze actie in ieder geval wel, volgens de nieuwe folder.

reply
0
ML
Mark van L.
Jan 09, 2011

Frank;1766222 wrote: Zoals eerder gezegd gaat de actie morgen pas officieel in. Sommige vestigingen hebben blijkbaar de blu-ray's eerder in de winkel gelegd.

De MM in Eindhoven heeft deze actie in ieder geval wel, volgens de nieuwe folder.

Zaterdagochtend lagen er al stapels in Eindhoven (ook The Librarian, The Wrestler, Rambo, etc)

reply
0
R
RobinB
Jan 09, 2011

Zoals eerder gezegd gaat de actie morgen pas officieel in. Sommige vestigingen hebben blijkbaar de blu-ray's eerder in de winkel gelegd.

Dan heb ik niks gezegd..:oops::) Morgen ontvangen we reclame folders hier...

reply
0
R
rogue
Jan 09, 2011

Ik heb hierbij weer sterk het gevoel dat mensen deze kopen omdat ze goedkoop zijn, en niet vanwege de titel zelf.....dan ben je dus alsnog meer geld kwijt dan normaal ;).

reply
0
GTF
Gandalf the funny
Jan 10, 2011

Heb heden warlords, the wrestler, shawshank (tja, kon deze toch niet laten. Ondanks dat ik al de engelse 10th ann. en de nl dvd versie heb) en warlords.
1408 haal ik morgen.

Had ook nog ' in the name of teh king ' meegenomen, maar gezien de slechte recenties van zowel de blu-ray als de film zelf, breng ik m morgen maar terug.
(tja, moet toch wat minderen...)

reply
0
R
RobinB
Jan 11, 2011

Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel [IMG]http://www.allesoverfilm.nl/forum/images/dvd3/buttons/viewpost.gif[/IMG]
Ik kom er net vandaan.

Als iemand vandaag langs Breda gaat, kan die dan even laten weten of ze er nu wel zijn? Tnx.

Nu dus wel, een maat van mij heeft gisteren 3 titels gehaald!

Goed actie voor een leuke aantal Blu-Rays.

reply
0
K
Khonnor
Jan 11, 2011

Het is dus helemaal geen aanbieding/actie wanneer ze gewoon 4 euro per stuk zijn...;)

reply
0
J
jericho_666
Jan 12, 2011

In MM Antwerpen zelfde titels aan 4,90€ per stuk

reply
0
M
Marcelo
Jan 12, 2011

Waarom is er in godsnaam in Leiden geen MM?:evil:

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 12, 2011

In MM Groningen is er dus helemaal niets van deze actie te vinden. Dan maar via internet 5 titeltjes voor € 21,95.

reply
0
W
Wieba
Jan 12, 2011

Patrick van den Hul;1767034 wrote: In MM Groningen is er dus helemaal niets van deze actie te vinden. Dan maar via internet 5 titeltjes voor € 21,95.

dan heb je niet goed gekeken, want ik heb er vandaag nog een paar titels gekocht. De stellage staat direct na binnenkomst door de poortjes rechts van je.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jan 12, 2011

In Utrecht kon je ze ook gewoon per stuk kopen. Of per 10. Wat je wilt. ;)
Heb 3:10 to Yuma en The Aviator maar meegepakt voor 2 x 4 euro.

reply
0
S
Solique
Jan 12, 2011

In MM Alphen lagen er zat andere DFW, E1 en RCV titels tussen.

Nog nagevraagd en er zou bijgevuld blijven worden tot de laatste dag of lege voorraad. Ze hadden zelfs geen idee welke titels ze nu hadden ontvangen of liggen buiten de bekende lijst.

Heb zelf Rescue Dawn, 3:10 to Yuma en House of Flying Daggers mee genomen.

reply
0