Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
J
joynathalie
Sopranos complete collection
Jan 19, 2011

Hallo! Wij hebben een tijdje geleden de sopranos box aangeschaft. Nu blijkt dat disk 4 van deel 1 niet opstart. Alleen de reclame van HBO en dan geen menu om afleveringen te selecteren. Teruggestuurd en gelijk een nieuwe besteld. Ook bij deze box deed de dvd het niet. Ook zagen wij dat op disk 3 van deel 1, 4 afleveringen horen te staan en er staan er maar 2 op, dit was ook op beide boxen. Ook deze box weer retour gestuurd en nu een nieuwe ergens anders gehaald. Je raadt het al, weer hetzelfde! Op internet gezocht naar reviews maar niemand blijkt hier last van te hebben... Ik snap het niet meer. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet, Nathalie

JB
Jordy van Buel
Jan 19, 2011

joynathalie;1768868 wrote: Hallo!
Ook zagen wij dat op disk 3 van deel 1, 4 afleveringen horen te staan en er staan er maar 2 op, dit was ook op beide boxen.

Volgens mij zit er één flipper DVD in die box, oftewel 2 afleveringen op elke zijde van de DVD, probeer het even uit.

reply
0
J
joynathalie
Jan 19, 2011

Ja klopt, dat is bij deel 3, daar waren wij ook al achter. Toch bedankt voor je antwoord.

reply
0