Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Babbelbox
WR
Wilbert Rietman
Ik stop!
Jan 25, 2011

Hallo allemaal, Zoals ik Ludo reeds heb laten weten in een mail (wil je me hier nog op antwoorden trouwens?) stop ik met mijn werkzaamheden voor allesoverfilm.nl. Mijn interesse in met name horrorfilms is behoorlijk gedaald en ook de motivatie om recensies te schrijven is behoorlijk afgenomen. Wel kijk ik terug op een plezierige en ook leerzame periode hier. Altijd heb ik het naar mijn zin gehad en me thuis gevoeld. Echter, als het recenseren meer als een moetje voelt dan iets wat je voor je plezier doet, moet je er mee stoppen. Wie weet wat de toekomst gaat brengen, maar voor nu zie ik er geen heil meer in om ermee door te gaan. Ik wil iedereen bedanken voor een prettige samenwerking en tijd. Ook wens ik een ieder veel succes in de toekomst, zowel privé als met de website. Wellicht komen we elkaar nog tegen. Het forum zal ik zeker blijven bezoeken, maar hier was ik nooit echt actief. Meer een lezer dan een actief member. Heel veel succes allemaal en dank voor alles, Wilbert

JB
Jordy van Buel
Jan 25, 2011

Ontzettend jammer Wilbert, maar ik heb begrip voor je keuze. Bedankt voor je inzet en misschien kun je toch gewoon nog eens een keer aanschuiven bij een meeting, puur voor de gezelligheid ;) Het ga je goed!

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 25, 2011

Jammer dat je stopt Wilbert.

Veel succes met alles wat je nu bezig houdt ;)
En misschien zien we je ooit nog eens terug bij de crew/redactie.

reply
0
KK
Koen Koene
Jan 25, 2011

Wilbert, erg jammer dat je stopt. En inderdaad, zoals al zo vaak gezegd: als het een verplichting wordt in plaats van een hobby, dan werkt het niet. Het ga je goed!

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 26, 2011

Herkenbaar en begrijpelijk, hopelijk zien we je hier nog eens.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Jan 26, 2011

Het gaat hard de laatste tijd...:(
In ieder geval bedankt voor je inzet en je gezelligheid tijdens de meetings. Het gaat je goed!

Ook nog een vraag aan Patrick, blijf jij nou nog wel bij de crew betrokken? Ik zie je hier namelijk nog steeds opduiken. Ik snap er soms niks meer van...:mrgreen:

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 26, 2011

Marcel den Haan;1770528 wrote:
Ook nog een vraag aan Patrick, blijf jij nou nog wel bij de crew betrokken? Ik zie je hier namelijk nog steeds opduiken. Ik snap er soms niks meer van...:mrgreen:

Ja ik blijf bij de forumcrew en blijft meedenken over de site. Verder vorige week dinsdag nog even bij Ludo koffie wezen drinken en mogelijkheden besproken m.b.t. online marketing wat ik eventueel nog zou kunnen doen.

Schrijven voorlopig niet, maar zeg nooit nooit (meer).

reply
0
MH
Marcel den Haan
Jan 26, 2011

Ah ok, duidelijk. Toch goed om altijd mensen betrokken te houden bij de site!

reply
0