Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
johan.db
Feb 10, 2011
Iemand ervaring met een Memup Mediadisk ZX HD mediaplayer met ingebouwde harde schijf? Ik kan namelijk de DVB-T tuner niet op gang krijgen. Ik heb mijn Metronic DVB-T-antenne aangesloten op het lichtnet en op de antenne-ingang van mijn nieuwe zx en mijn Samsung LED TV op de loop uitgang ervan: de TV ontvangt perfect de digitale zenders. Maar ik krijg de ZX niet zover. Als ik via de setup-menu automatisch of handmatig naar kanalen laat zoeken gebeurt er niks. Alsof er geen DVB-T-signaal is. Ik heb intussen opgemerkt dat bij de keuze handmatig scannen er een melding staat 'status: inactive'. Maar ik vind verdorie nergens terug hoe ik de status naar active kan veranderen. Ik heb alle instellingen overlopen en vind nergens iets... ook geen hulp in de handleiding of op de Memup website. Heeft iemand soms een goede tip?